1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Wat voor blood sacrifice heeft Ricciardo gedaan?
    Ok, het ging niet helemaal zoals hij het zei, maar toch. :+
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Neeeeee wat kut dit...
     
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ze kunnen beter de tijd neerzetten in plaats van het aantal ronden te gaan, want die 61 ronden gaan ze nooit halen in 2 uur. :lol:
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ah zo. Begreep al niet waarom Vettel opeens achteruit reed.
     
  5. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Valt me wel tegen dat Ricciardo Hamilton niet kan bijhouden..
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443


    Wat een kansloze kut club is Ferrari toch.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb de klok voor je aangezet.
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    "As soon as it rained, I knew where I was going to finish."

    Sure, Lewis, sure.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ferrari na de race over de tweet:

    :lol:

    Edit: Oh...



    :lol:
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2017
  10. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik was, zelfs na Baku, voor Vettel dit jaar in zijn gevecht met Hamilton.
    Maar hij kan de pot op nu. En niet per se omdat het Max is die de lul was, maar wát een domme move zeg. Zó onnodig ook. Dit verdient geen WDC in 2017.

    Breng hem maar binnen Lewis.

    ps. Mijn 2de favoriet na Max is Kimi, maar het is echt bizar hoe vaak ik in de 1ste stint al 'klaar' ben dit jaar omdat ze beide pech hebben. Ik heb nog nooit de TV uitgegooid tijdens een race, maar het had vandaag weinig gescheeld.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Helemaal maf bij die club.

    Edit:
    Stewards hebben het voorval afgedaan als racing incident dus geen verdere gevolgen.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zo doorzichtig ook, puur Vettel niet bestraffen zodat het kampioenschap nog een beetje spannend is.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach, hij heeft al genoeg straf gekregen door het zoals het lijkt verliezen van de WDC lijkt mij, bovendien wordt er altijd mild opgetreden in de eerste fase van de wedstrijd.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oei, een PR stagiair krijgt zeker de schuld?

    Max maakt volgens mij een verdedigende beweging naar binnen, waar geen ruimte was. Terug was geen optie omdat daar Vettel al zat, die Raikonen niet kon zien aan de andere kant.

    Ben absoluut niet pro Ferrari, maar vind wel dat we allemaal wel erg snel op Ferrari schijten.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hoe kun je in dit geval niet op Ferrari schijten?
     
  16. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Vandaag was de 8ste achtereenvolgende 'rain affected race' die gewonnen werd door Hamilton. Op een gegeven moment is het geen kapsones meer, maar gewoon zelfkennis.
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat zal best, maar als je op P5 start en het hele weekend zowel Red Bull als Ferrari er sterker uitzien dan Mercedes, is dit gewoon dikke bullshit. Hamilton had nooit gewonnen als bocht 1 niet was gebeurd, en het zou netjes zijn als hij dat zou erkennen.
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159


    Buiten het feit dat alles in de werkelijkheid super snel gaat, zou je op z'n minst kunnen zeggen dat Verstappen het had kunnen voorkomen.
     
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Hoe dan? Hij kan niet verder naar links want daar zit Kimi, gas loslaten kan ook niet want dan haken zijn banden in die van Kimi. Enige wat had gekund, vanaf MAx zijn kant, was direct achter Vettel langs kruisen maar dan verlies je minimaal 3 plaatsen (Raikkonen, Hamilton en waarschijnlijk nog 1 aan de binnenkant). Vettel had niet zo direct naar links moeten komen dan had Hamilton er ook nooit langs gekunt rechts en was zijn kampioenschap nog levend. Als Lewis geen materiaalpech meer krijgt gaat Vettel dit niet meer goed maken.
     
  20. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Niet mee eens. Of ja: iedereen kan het voorkomen door simpelweg te remmen midden op een recht stuk met 17 auto's achter je die in slecht zicht volgas aan het accelereren zijn. Maar of dat zo slim is...

    Vettel zat gewoon fout, en Kimi en Max deden niks verkeerd. Ik vond de actie van Vettel bijzonder vergelijkbaar met die van Grosjean in Spa 2012, en dat gaf laatstgenoemde een race ban. 4 auto's uitschakelen en er zonder straf vanaf komen... wat mij betreft had Seb laatste mogen starten in Maleisië. Die titel is 'ie toch al kwijt.

    Carbon copy van wat er gisteren gebeurde:



    Ralf kreeg een 10 place grid drop voor de volgende race. En deze is minder erg, want Ralf ging naar de racelijn toe en Vettel week daar vanaf. Arme Kimi...
     
    Racerblade01 en RaouLioo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina