1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fortnite

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 19 okt 2017.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ken hem alleen van halo van vroeger had geen idee dat hij zo'n groot twitch kanaal had nu.
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Sinds een paar weken ineens omhoog geschoten las ik. Rond de 160.000 subs. De stream gisteren was met Drake en Travis Scott, zal ook wel geholpen hebben.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Oh damn ja laatste keer dat ik hem zag streamen had hij zeker niet zulke aantalen.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ninja vind ik ook totaal niks aan. Denk als de Fortnite hype voorbij is dat het aantal mensen bij hem weer een stuk minder gaat worden. Kijk 't liefste nog naar Summit1G voor o.a. Fortnite. DrDirsrespect begin ik ook minder te vinden.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    CDNThe3rd. Prima streamer. Neemt de boel ook niet serieus en is een goede speler.

    En de hype minder? Weinig kans de komende maanden. Sterker nog, neemt alleen maar toe :+
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Volg Ninja als sinds Halo4.
    Tof om te zien dat z'n populairiteid terecht flink gestegen is :cool:
    Mad skills _O_
     
  7. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Mobile ook al
     
  8. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb op mn mobiel gespeeld.
    Het is mij drie keer niks. Moet wel zeggen dat ik een IPhone SE heb, dus een akelig klein beeld. De batterij ging van 37 naar 18 procent tijdens 1 potje.

    Het ziet er wel mooi uit en alles werkt naar behoren. Knap van ze.
    Denk als je een groter beeldscherm hebt dat het wel beter gaat.
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
     
    FraHel vindt dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Lijpe Mocro ... lol ...

    Ik had gisteren toch echt wat anders :+ Waarschijnlijk een PC speler ... of iemand met toetsenbord + muis op de XBOX.
    Hoe hij het voor elkaar heeft gekregen is mij 'n raadsel;

     
  11. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Nothing to see here...
     
    iNdie^ vindt dit leuk.
  12. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    PANIEK PANIEK PANIEK :+:F:

     
    Rampage vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heavy shotgun is vandaag toegevoegd en tevens een nieuwe gamemode genaamd Blitz. Succes om daar ooit iemand te reviven zo snel gaat het. Potjes zijn wel super snel :+

    De shotgun in actie
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Het is 'n slug Shotgun (heb ik het idee?). De "spread" heb je dus niet meer maar o-o-o wat een HEERLIJK wapentje.
    Blitz game mode is echt super... looten, door. De storm die pijn doet, de wapens (betere) die je vind ... de materials die je hebt na 5 minuten. Echt zo gaaf.

    Doe je vanavond 'n potje mee ouwe? :+ Wil ook nog eens 'n rondje doen met @bulletproof010 ... maar die heeft me nog steeds op de block staan :D
     
  15. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Eigen schuld. Niet janken er om.
    Altijd dat drama omdat bullet je geblocked heeft.

    Kom op monk, doe idd een rondje mee vanaaf. Ik ken nog wel een fireteammember die de gorilla in jou los kan maken
     
    Rampage vindt dit leuk.
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mwa, vind het wel jammer. Dat mag hopelijk wel hé. Ik vond je toch liever toen je XBOX Scorpio editie in Frankfurt lag ... :+ Niet op mij gaan janken omdat je nu GTST moet missen. Homo.

    @Maddmonkey ... mee doen, carry onze SMOKEDDEADMAN ... die ga je geweldig vinden!
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vanavond werk ik, dus dat gaat m niet worden.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gaat hier nog een skill/level matchmaking in komen? Laatst nog een keer willen spelen maar werd overdondert door mensen die binnen secondes alles bouwen, springen en schieten. Was niet te doen voor iemand die alleen bij release 2 dagen heeft gespeeld.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Eh? Wat een rare beredenering. Hoe kan je nou verwachten dat je na 2 dagen alles snapt.
    Hell, ik speel met iemand (@CrazY weet wel wie) die na 10+ dagen nog niet weet hoe hij een ramp of muur moet bouwen ... Sterker nog, die heeft de concentratie van een stuk zee fruit.

    Nee, gewoon wat meer spelen en wennen aan de controls. Hopelijk komt hier geen skill based matchmaking in.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja, je moet inderdaad wennen aan de game omdat het bouwen een groot deel is van de game. Dit moet je leren. Dan is het juist logisch als je skill based matchmaking krijgt. Je komt met rocket league toch ook niet tegen rocketeers als level 1? Is juist logisch dat nieuwe spelers kunnen wennen aan de game en niet kei hard worden afgeslacht door de veteranen, Er moet ruimte zijn om te oefenen.

    PUBG etc heeft dit niet nodig, daat is het aimen en klaar. Maar games als fortnite, rocket league, MMO's, vecht games vind ik dat je zeker tegen mensen moet komen van eigen niveau, en niet direct tegen mensen die al maanden spelen. Ik vind jou beredenering raar....
     

Deel Deze Pagina