1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forum Herindeling

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Flavourlicious, 7 sep 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wow, kan de helft lastig vinden. Zal wel kwestie van wennen zijn.
    Al prefer ik naar de oude indeling. ^^
     
  2. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Jammer, een van de betere fora nu compleet onoverzichtelijk. Snap de noodzaak van herindeling ook totaal niet. Die samenvoeging van Xbox One en Xbox 360 is niet logisch.En wel ruimte maken voor Playstation fora. Ik zou de naam dan ook aanpassen....

    * hoofd schudden doet *
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Het is even wennen.

    Maar ik vind het zo wel overzichtelijker :thumbs:
     
  4. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie nieuwe indeling.

    Persoonlijk zou ik alleen de Nintendo en Playstation fora samenvoegen. Dus 'Playstation & Nintendo Hardware' en 'Playstation & Nintendo Exclusives'. En dan binnen de fora met duidelijke topictitels werken [PS3/4] of [Nintendo], oid.

    Het blijft tenslotte een Xbox forum.
     
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt er op dat XBW breder gaat = meer bezoekers = meer ... ?
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Xboxworld blijft Xboxworld. We zien alleen dat veel leden de Playstation kant op gaan en daar bieden wij graag een plek voor aan.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Uhm andere naam voor het forum zou ook prima zijn inderdaad. Snap wel dat een deel van de leden een PS4 gaat halen, maar om die hier te houden door PS ook op het forum zo breed platform te geven als de xbox slaat de plank wel een beetje mis.

    Tuurlijk een sub forum voor PS logisch. Maar dit...... niet echt meer Xboxworld op deze manier. Consoleworld.nl zou beter passen. Jammer....
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo jammer? Wat verandert er uiteindelijk echt voor je? Paar dagen wennen aan een nieuwe layout, maar al je oude topics zijn er nog, de community is nog hetzelfde. XBW is nog hetzelfde.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies.:thumbs:

    Enige jammere is dat je door de naam misschien geen PS games krijgt om te reviewen (wat ik kan begrijpen vanuit hun oogpunt).

    Voor de rest is het gewoon hetzelfde vertrouwde forum.:b:
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik zie/verwacht dat er een tweedeling qua focus en activiteit van de user base ontstaan en dat is jammer.

    Tijd zal het wel leren en het zal vast wel wennen, maar ik vind dat op een XBOX forum XBOX leading moet zijn en de rest bijzaak. Niet zoals nu zowat 50/50. Ik vind het persoonlijk gewoon erg jammer.

    En tja als het mij niet meer bevalt is het ook mijn probleem daar niet van. Niemand verplicht me om te komen :).
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie niet waarom er opeens een tweedeling moet komen tov de vorige layout. De mensen die in Xbox fora postten blijven dat doen, en mensen die in PS topics postten blijven dat ook doen. Er gaat niks veranderen. Alleen voor jou misschien gevoelsmatig.

    Met je laatste zin impliceer je zelfs dat je hierdoor van XBW zou vertrekken. Ben je zo gehecht aan het merk 'Xbox' dat je weg zou gaan van een community waar je al jaren zit alleen omdat andere console bezitters iets meer ruimte krijgen om over hun spullen te praten? Heel apart.

    edit: En de focus op Xbox ligt natuurlijk vooral op ed frontpage, met de reviews, artikelen, nieuwtjes. Het forum is daar wat losser in. Hartstikke prima.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    + er is maar 1 plek voor de multiplats, dus iedereen blijft wel gezellig bij elkaar! :D
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ow nee zeg niet dat ik weg ga. Doe eens rustig :). Maar goed als het me niet bevalt is het mijn probleem. Dat wil ik er alleen mee zeggen.

    Maar wat betreft Xbox, ja ik ga een X1 halen en geen PS4. En ik ben hier op het forum gekomen voor Xbox related shizzle en niet echt voor andere consoles. Dus daarom hoeft het voor mij allemaal gewoon niet zo. Mocht dat voor andere wel zo zijn dan is dat prima.

    Vandaar ook mijn opmekring over de naam, dat deze net zo goed in iets anders kan worden veranderd, als het hier niet meer expliciet om de Xbox gaat maar om meerdere platformen.

    Prima toch, maar noem het dan niet meer Xboxworld?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Enige wat echt veranderd is is dat gaming nu meer bij elkaar zit. Nintendo en PS forums hadden we al.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben de rust zelve? Ik stel gewoon wat vragen en geef mijn mening, dat kan ik best doen zonder te hyperventileren hoor. :+
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Was ook cynisch bedoeld, maar zet er de volgende keer wel een :+ bij.


    Kusje? :b::b:
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    T was even één dag wennen maar vind het al wel prima zo :)

    Tof ook dat TV/Series niet meer verstopt zit, en zo lang de multiplats onder het Xbox gedeelte blijven valt de fragmentatie denk ik ook wel mee.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Kan het nintendo gedeelte niet weg wie speelt er nou op dat ding:+
    Vind het wel goed zo.:thumbs:
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Enige nadeel aan de huidige opzet vind ik dat de lijst met fora zo wel érg lang wordt.

    Weet niet hoe druk PC Gaming en Algemeen bezocht worden maar het is natuurlijk ook een optie om deze samen te voegen. En dan mobile en internet erbij.

    X-Bazar zou op de frontpage van het forum ook één geheel kunnen zijn, met daarin 4 subfolders.

    Zo maar wat ideetjes :)
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Zou mij wel wat lijken als je de groene balken standaard gesloten zijn en dmv een "+" knop kan openen. En dan de onderliggende topics ziet.
     

Deel Deze Pagina