1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hehe, ik vind het altijd moeilijk te begrijpen dat anderen zoveel moeite hebben met skill chains. Toegegeven ik ben wel een Forza fan, maar ik ben zeker niet de beste :+. Zelf heb ik gewoon een krachtige achterwiel aangedreven auto gepakt, assists uit (die staan altijd uit), en de eerste de beste rotonde gepakt en rondjes gaan driften.
     
  2. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je 50000 wilt halen zeker niet vergetem om die 'perks' te unlocken zodat je meer punten krijgen.
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Denk dat ik um ook maar ga halen. Ziet et toch wel vet uit en heb net de demo gespeeld. Erg grappig...
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Begrijp het eigenlijk ook niet goed. Op veel plekken kun je met gemak hoge scores halen. Hoogste is meer dan een miljoen en toen werd ik het zat. Voornamelijk door gewoon af te wisselen tussen de skills. :)



    Zeker doen, blijft een leuk spel en af en toe gaat die weer aan om een rondje te knallen.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, jij ook op zoek naar iets anders?
    Ik ben wel klaar met PC en had F1 2015 op mijn lijstje staan maar daar zie ik gezien de ervaringen maar vanaf. Ik heb op de 360 veel plezier gehad aan FH maar heb hem op de one nog nooit gespeeld.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol.. Niet mee klaar hoor. Pcars is bij far de beste racegame die ik heb gespeeld. Maar zolang ik mijn setups niet kan saven laat ik het even voor wat het is. Gisteren een tijdje de demo gespeeld van deze game en dat was geinig. Al was het online een drama want die gasten die in de game zaten hadden maar één doel en dat is zo hard mogelijk iedereen van de baan rammen dus ik was daar zo weer vertrokken....
     
  7. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben dan weer geen online gamer maar ik ben wel klaar met PC. Het is zo frustrerend, want het rijd fantastisch maar ik word elke keer weer in korte tijd zeer teleurgesteld omdat er weer een bug optreed.
     
  8. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kunt u toch een tijdje zoet houden met Horizon 2, ook als je enkel de single player wilt spelen.
    Er valt genoeg te beleven en te ontdekken. Er zijn ook genoeg DLC's uitgekomen die de SP uitbreiden.
    Wat ik wel vind, is dat het spel mij meer doet denken aan Project Gotham Racing dan aan een echte Forza game. Dus wil je een iets realistischer spel dan zou ik toch Forza 5 kopen. Vind je tegenwoordig aan heel voordelige prijzen.

    Over project cars ben ik ook niet te spreken. Ik heb de PC versie en met een controller valt die spel gewoon niet te spelen. Wagen wilt geen meter normaal rechtdoor rijden.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben ook geen online gamer hoor. Maar wilde het toch even proberen.

    Forza 5 heb ik ook en gisteren een tijd gespeeld. ook een erg leuke game hoor maar het rijden haalt het niet bij Pcars.. Je voelt je wagen bijna niet en het rijden is dan ook meer een gevoel van zweven ipv rijden. Je voelt slecht wat de wagen doet. Zowel met sturen, remmen en gassen. Maar buiten dat is het heerlijk om gewoon te kunnen rijden zonder nasty bugs. Al is de AI tergend slecht. Echt een AI -I dus...
     
  10. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    I know, ik ben bekend met de horizon serie. Ik heb deel 1 gespeeld op de 360.
    Forza 5 heb ik al maar ben ik ook niet kapot van. Ik word moe van die korte races zonder trainingen en qualificatie. En hoewel ik simulatie racers gaaf vind kan ik me ook goed vermaken met arcade racers.
     
  11. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Tip, koop de VIP pass, dan krijg je een tientje korting op Storm Island en je krijgt er nog een tal aan toffe auto's bij.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Is dit een beetje leuke casual racer? Heb even een pauze nodig en wat afwisseling op Forza 6.
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    prima mee vermaakt,.. kan hem dik aanraden,.. wel iets meer arcade dan de andere forza's!!
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat is niet verkeerd. Meteen maar even de aanbieding van MS gepakt.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Magnetr0n

    Magnetr0n New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game ook nog ergens voor een normale prijs te koop? Game mania en consorten durven nog met gemak 40 euro te vragen voor een gebruikt exemplaar.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Digitaal was ie 25 dollar :p idd tot gisteren
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Even een flinke kick.

    Ben lekker bezig met de game. Bevalt erg goed, terwijl ik aanvankelijk wat sceptisch over het off-road gedeelte was.
    Die Ariel Atom is echt een beest van een wagen / kart. :p

    Moet nog 2 championships voor de finale ofzo. Als je die voltooid hebt kun je door blijven gaan met championships, maar heb je dan nog steeds na elke championship die road trips? Wellicht dat je die met fast travel dan ook gewoon kan skippen.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, het spel gaat gewoon door zoals het nu is. Dan komt er nog een tweede finale. Daarna gaat het ook weer gewoon verder. Het enige verschil is dat je zelf mag kiezen waar de road trip heen gaat.
     
    [2k] vindt dit leuk.
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dit jaar Horizon 3?
     

Deel Deze Pagina