1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Grote kans ja. Tenzij ze opeens afwijken van wat ze de laatste 5 jaar gedaan hebben.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Spannend, ben benieuwd of ze nu echt eens met een grote wereld komen en niet wat hun onder " MASSIVE HUGE ENORMOUS GIGANTIC, LOST IN THE WORLD" verstaan.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Net deze game gescoord voor 22.95 euro.

    Zo zin erin.... ;-) vooral de open wereld trekt mij zo itt Forza Horizon 6. Waar je van race tot race aanklikt om te starten.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Is een leuke game en dat is idd erg leuk. Af en toe gewoon een rondje knallen,... vond het enkel wel erg onrealistisch doordat je overal doorheen kan knallen met je Lambo.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is de Porsche Expansion wat?

    Met vorige sale wel Storm Island aangeschaft, die lijkt me sowieso wel de moeite. Maar betwijfel of Porsche uitbreiding wat toevoegt, behalve een aantal Porsches en wat bucket list events. Is nu 5€, maar heb nog niet het idee dat er veel replay waarde aan zit.
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Je verwoordt exact wat het toevoegd :)
     
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ben de game ook al een tijdje aan het spelen en heb zowel de Porsche als de Storm Island Expansions aangeschaft. Vermaak me prima met de game :) Na FH2 beginnen met Forza 6.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben andersom begonnen en wil eigenlijk geen forza 6 meer spelen.

    De arcade feel en vrijheid van horizon 2 is echt heel gaaf itt de strakke, vrij klinische wereld van forza 6.
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Herkenbaar. FH2 is heerlijk om lekker te scheuren en voor het echte racen heb ik Project Cars. Forza Motorsport raakt kant nog wal.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vind aan Motorsport weinig meer aan, nauwelijks vernieuwing. Ik bedoel, je hebt sinds FM2 niet meer de mogelijkheid om je eigen tegenstanders te kiezen d.w.z. BMW M3 tegen Audi RS4 bijvoorbeeld.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gisteren die Fast and Furious game helemaal gespeeld. Was wel leuk maar was alleen geen super fan van het racen in deze game. Het was me net te "realistisch" in physics om echt lekker los te gaan met sommige wagens. Wagens voelde allemaal zo zwaar aan om een of andere reden. Denk dat ik toch meer "fan" ben van de NFS series. Al moet ik zeggen dat ik de laatste jaren heel weinig meer racers speel buiten simracers op de PC.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    99% Horizon 3 dus. ;)

     
    AnubisNefer en McSparkle vinden dit leuk.
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gaat het ongetwijfeld weer goed doen. Blijven toch lekkere games om tussendoor paar luchtige races te doen.
    Alleen wat ik met latere Forza's heb gemerkt, ze stoppen er zo belachelijk veel (herhalende) kampioenschappen in, dat het saai wordt en je niet gemotiveerd ben om ze allemaal te doen.
    Heb er al aardig wat uurtjes opzitten en denk pas 30 van de 168 kampioenschappen voltooid...
    Daarnaast heb ik blijkbaar nog niet in alle klassen / typen gereden en geen idee welke ik mis. Dan moet ik alle kampioenschappen gaan bekijken / noteren om te zien waar ik ergens iets nog niet gedaan heb. Laat maar zitten dan.
    Wil wel eerders de rally uitbreiding gaan spelen.
     
    Brocade vindt dit leuk.
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind Horizon juist super smooth rijden. Met name de high-end auto's rijden heerlijk. (LaFerrari, P1)

    Speel het niet zo heel veel meer omdat ik de wereld nu zo goed als uit m'n hoofd ken, en dus wat saai aanvoelt op den duur.

    Ben benieuwd waar deel 3 zich af zal spelen.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je zou zeggen dat de volgende weer een Horizon zou worden, die Lambo video heeft alleen heel duidelijk 'Forza Motorsport' in de naam. En ze zijn altijd heel duidelijk in het onderscheiden van de 'Motorsport' en 'Horizon' delen en als ze het over de serie hebben dan is het gewoon 'Forza'. Beetje verwarrend dus wat ze gaan doen met de volgende game. Zou imo beter zijn als ze een extra jaar werken aan Horizon om 'm echt goed te maken en dan dit najaar een grote update te geven aan de Motorsport game met alles wat het mist.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De afgelopen jaren zijn Horizon en Motorsport om en om uitgekomen. Ik verwacht daarom dit gewoon Horizon 3. Of ze moeten een heel andere richting opgaan met de Forza franchise, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.

    Ik denk ook niet dat hij volgend jaar pas uitkomt. Dan hadden ze niet deze Lamborghini als nieuwe auto uitgekozen... die is volgend jaar niet 'relevant' meer.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zeggen in de clip ook "all new Forza"
    Daarnaast was Lambo ook de cover car in deel 2. Weet niet precies wat er met de titel is maar ze willen niet teveel zeggen denk ik. Btw er is ook een tweede clip.

     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat wordt dus geen Horizon 3 dit jaar.
     
  19. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Meen te gelezen hebben dat ze om het jaar Horizon en dan weer een forza maken. Dus denk wel dat er dit jaar een nieuwe Horizon uitkomt. Hoop wel wat meer uitdaging dan deel 2. Met name het offroad gedeelte begon al snel te vervelen bij mij.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Offroad vond ik juist gaaf. Gaf mij het rally gevoel.
     

Deel Deze Pagina