1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 4

Discussie in 'Games' gestart door Jimmy J., 11 jun 2018.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Vraag ik me ook af ja. Met Gears 5 en FH4 straks die ik als day one wil, is de GamePass net zo voordelig. Vroeg me idd af hoe het zit als je een expansion of iets erbij wil.
     
  2. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Heb de vraag ook op Tweakers in het FH4 topic gesteld. Daar zal wel duidelijkheid komen verwacht ik.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764


    Iedere week een nieuw seizoen. Ook zal het seizoen er steeds weer iets anders uitzien, dus geen standaard layer.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Een day one car pack alleen in de ultimate edition. :F:
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
  7. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Laatst bewerkt: 26 jun 2018
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    I know, maar de US-spec versie vind ik niet zo leuk.
    In FM7 gebruik ik hem ook maar zelden.
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    45 minuten nieuwe gameplay

     
    Yellow 13 en X-Junk vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, zag het, nice. Ik vind de wereld er over het algemeen toffer uit zien dan FH 3. Het enige wat ik een klein beetje een minpunt vind t.o.v. FH 3 is de grootte van het festival terrein. Het is tof om er met een rot snelheid doorheen te rijden, maar persoonlijk vind ik het te groot voor een open wereld race game die zich in de UK afspeelt.

    Verder wel heerlijke kleuren, hou wel van het licht en zo te zien zit het met de besturing ook wel goed, is de balans tussen auto en besturing ook goed en is het snelheidsgevoel redelijk realistisch te noemen.

    Ander minpunt, misschien wel het grootste, zijn de enorm hoge stunts. Nee, dat vind ik dan weer veel te veel arcade zonder de gevolgen van enorme schade bij het neerkomen van de auto. Ook in FH 3 heb ik dat echt altijd een minpunt gevonden, maar we zullen wel zien in het eindproduct. Ik denk wel dat die toffer gaat worden dan FH 3.
     
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    What does this mean?

    Forza Horizon is full on arcade man. Snelheden, grip, door water en stenen muurtjes rijden, alles. Ook als je frontaal tegen elkaar oprijdt met 320 km/h kun je nog gewoon verder. Als je dat niet wilt hebben ze de Motorsport serie voor je ipv Horizon. Zeuren dat dit te arcade is, is hetzelfde als zeuren dat Project Cars te realistisch is.
     
    Yellow 13 en X-Junk vinden dit leuk.
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik denk dat ik hier misschien wel eens een One X voor zou willen aanschaffen. Ik heb net een OLED gekocht, en als ik daar 4K HDR demo filmpjes op afspeel van F7 dan weet je niet wat je ziet. Waanzinnig.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zo te lezen zou je die dus al kunnen betalen, des te vreemder vind ik het dan dat je het nog niet gedaan hebt met de dalende prijzen van die TV's. Shit ziet er op mijn 4K TV al gruwelijk uit en is echt zo'n dingetje waarbij je uiteindelijk uren achtereen zou kunnen spelen en na de 10e race nog zo geniet als bij de 1e.
     
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Doen man. Maatje van mij had een LG B7 en ik de C7 (hetzelfde paneel). Hij een originele Xbox en ik een One X. Hij heeft de X ook gelijk gehaald toen hij mijn beeld zag t.o.v. de zijne.
     
    McSparkle en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die shit is ook echt een wereld van verschil tussen de gewone One en de X. Ik kan het me wel herinneren toen ik voor het eerst weer Oblivion deed vlak na de enhanced patch. Dat was al lekker strak en mooi voor een 12,5 jaar oude game. Toen kwam de X en kreeg ik toch best wel een nostalgisch gevoel.

    Wat betreft 4K films moet je nog wel flink oppassen. Veel van die films zijn een behoorlijke rip off als je dat met de prijzen vergelijkt die ervoor worden gevraagd. Wat wel een goed voorbeeld is, is de film Apollo 13, qua beeld dan, geluid is minder. 4K kan sowieso nog veel ontwikkeling gebruiken, maar er zijn hier en daar al behoorlijke goede stappen gemaakt.
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Films moet je dan ook zelf rippen
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Verschil tussen de One en X is idd heel groot. Weet nog goed vorig jaar November toen ik m'n X kocht. Had eerst een tijdje Forza 7 en AC Origins op de gewone One gespeeld. Met Origins al vrij snel gestopt toen want ik wist hoe het eruit kon zien op de X door gameplaybeelden op YouTube en vond het op de One maar erg matig uitzien. In iets mindere mate vond ik dat ook van Forza 7, hoewel ik die er op de One ook al goed uit vond zien. Maar toen dus de One X, ik wist inderdaad niet wat ik zag. Vooral allemaal zó veel scherper en retestrak allemaal.

    Het enige kleine nadeel vind ik is dat je er allemaal zo snel aan went:p. 4K HDR op je console in de huiskamer op een OLED, het is en blijft fantastisch.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, maar dan moet je het wel goed balanceren met de kwaliteit van het beeld en geluid en de verhoudingen ertussen. Heb in het verleden zoveel slechte rips gezien, dat ik nog steeds af en toe gewoon een film koop of langer wacht op een betere rip. Andere goede tip van een BR die echt goed gedaan is, is Battle of Britain. Oude film, maar vreselijke goede remaster, nog niet in 4K helaas.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Yes ik heb ook de C7V.

    Net wat gameplay bekeken van AC Origins. Holy fuck dat is mooi!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    O de dag dat jij met een volledig afgestelde Oled bij daglicht op de toren van Alexandrië staat en dan rondkijkt om vervolgens met één enkele sprong weer op de grond te belanden. Als Origins op een 4K Oled een vrouw zou zijn, dan heb je te maken met het categorie blootbeeld Kemper en Veenstra. ;)
     

Deel Deze Pagina