1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Note to Amy

    Note to Amy Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Adam hebben ze hem in het centrum op meerdere plekken al, maar zitten ze te janken over boetes. Manipuleren had geen zin. :mad:
     
  2. ForzaRJ NL

    ForzaRJ NL Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de "kale" versie opgehaald bij Dixons Leidschenhage. Ze hadden er nog genoeg liggen voor de mensen uit Den Haag e.o.

    Zo maar is even die witte doos opstarten!
     
  3. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Wat de Gameshop in Den Haag aangaat... Alle filialen zijn van dezelfde eigenaar... Ik ken hem namelijk persoonlijk... Hij heeft me al eerder verteld dat de Gameshop zich strikt aan de richtlijnen van Microsoft houdt... Als Microsoft aangeeft dat een game pas op vrijdag verkocht mag worden, dan verkopen ze de game ook pas op de vrijdag... Klaar... Als ze de regels overtreden, krijgen ze het aan de stok met Microsoft, zoals elke andere winkel...

    Er is echter één uitzondering: als de concurrenten van de Gameshop Forza Motorsport 2 of welke game dan ook met een street date eerder gaan verkopen, zoals vandaag weer het geval is met Dixons, dan vraagt de Gameshop toestemming aan Microsoft om een bepaalde game met een street date eerder te mogen verkopen, omdat de street date niet meer werkt... Die street dates zijn in het leven geroepen om concurrentievervalsing te voorkomen... Microsoft wil dat elke winkel een bepaald spel tegelijkertijd gaat verkopen, om een dergelijke concurrentievervalsing de das om te doen...

    Maar goed, als Dixons de regels overtreedt, of wie dan ook, dan heb je kans dat de Gameshop e.d. de game eerder mogen verkopen... Het is echter NIET zo dat de Gameshop in Loosduinen de game niet mag verkopen en de andere locaties aan de Schoolstraat en de Weimarstraat wel... Dat is flauwekul, omdat er dus sprake is van één eigenaar die te maken heeft met Microsoft... En die eigenaar bepaalt in overleg met Microsoft wat er gebeurt... Laat dat effe duidelijk zijn... :)
     
  4. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dixons krijgt het dus aan de stok met microsoft dezer dagen. :confused:
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zijn er allemaal al aan het racen ? dan voeg ik even iemand toe en kom ik er zo aan !
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb vorige week een pre-order geplaatst en vraag me af of ik hem voor het weekend binnen heb :) zou mooi zijn
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    YEAAH! net de normale versie bij Dixons Utrecht gekocht, ze waren binnen een kwartier uitverkocht. :+
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Voeg mij maar toe. Ik ga zo weer racen.
     
  9. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Dixons krijgt het altijd aan de stok met Microsoft, maar blijkbaar kan ze dat geen ene moer schelen... Het zijn - met alle respect voor de gamers die het spel al hebben kunnen kopen, veel plezier er mee! - gewoon altijd dezelfde spelbrekers... Dus street dates werken blijkbaar gewoon niet...

    Het enige wat Microsoft er aan kan doen is boetes opleggen als er een contract is getekend over Forza Motorsport 2 en de volgende keer gewoon de levering aan Dixons een paar daagjes opschorten... Ik zie dat laatste echter nog niet snel gebeuren, want het gaat al jarenlang zo, dat bepaalde winkels een spel met een street date eerder verkopen... :D
     
  10. Note to Amy

    Note to Amy Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach is toch echt altijd zo geweest. Eentje verkoopt hem toch en dat gaat dan als een lopend vuurtje in de rondte en vervolgens verkoopt iedereen het spel gewoon.
     
  11. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan was ik er net op tijd want ik heb daar een LCE gekocht! \o/
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik belde ze vanochtend gewoon op met de vraag of ze 'm al hadden. Ja we hebben 'm net binnen. Verkoop je 'm al? Ja, we verkopen 'm!

    Kom ik de winkel in, zegt ie; mja ik weet niet of ik 'm al mag verkopen..maarja, mij maakt het niets uit! Hou je tasje maar dicht (;))
    Hij ging 'm wel achter halen. Ze lagen overigens nog niet in de winkel. Maar dat kan ook goed zijn omdat ze daar nog geen tijd voor hadden.
     
  13. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel kloppen ja, want precies hetzelfde verhaal ging op toen Halo 2 op de markt verscheen... Toen was ik in Rijswijk bij Dixons en daar lagen de stapels Halo 2 games op de toonbank... Ik vroeg netjes of ze al mochten verkopen... "Ja hoor, neem maar mee, geen probleem"... 8)
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb het spel ook! \o/
    Vette game hoor, die carrieremode is echt goed opgezet. Ik heb regio Europa gekozen, ben gestart met de VW Golf GTI! Echt vet dat als je een serie races wint je een auto krijgt. Want je kan niet alle auto's voor alle races gebruiken. Sommige auto's kun je maar bij een paar races gebruiken, omdat elke race weer andere toelatingseisen heeft. Auto moet uit Europa komen, of moet een bepaald gewicht hebben, van een bepaald merk zijn, of bijvoorbeeld 4 cylinders hebben. Das wel vet, dan gebruik je veel verschillende auto's en heb je ook echt wat aan al die verschillende auto's en dan heb je ook wat aan de auto's die je wint. Het is dan alleen wel weer jammer dat als je een auto koopt en die upgrade en beplakt met stickers en zo, dat je die auto mss niet zo vaak kan gebruiken voor een race. Maar het is verder echt een coole game! Als ik weer Xbox Live Gold abo heb ga ik denk ik ook online racen, alhoewel ik niet zo goed ben als sommige anderen hier.
     
  15. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dank jullie allemaal vriendelijk voor de filiaal info en kan melden dat ik zojuist 1 LE exemplaar bij de Dixons in Zwolle (filiaal Binnenstad) heb gekocht en kan melden dat van beide versies nog genoeg op voorraad is.

    Loop even langs zou ik zeggen en ik zie u allen vanavond misschien.

    groeten
     
  16. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    MAar volgens mij ken je de stickers e.d. opslaan en dan op andere auto's gebruiken. Das wel beter
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, dat klopt, dat is idd handig. Maar als je bijvoorbeeld al je geld in upgrades voor 1 auto stopt dan kan het zijn dat je die auto amper kan gebruiken voor races, omdat die races bepaalde toelatingseisen heeft en dan kan je je geupgrade auto waar je veel geld aan hebt besteed, of je favoriete auto niet zo vaak gebruiken en dat vind ik wel een nadeel. Maar dat je met veel verschillende auto's rijdt zorgt wel weer voor meer variatie en dat maakt het echt vet.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina