1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport - Cup 4

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door averagegamer, 8 feb 2012.

  1. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Qua snelheid is hij af ja. Qua handling nog niet helemaal. Vandaag na de DTM hoop ik dat de FIAA wat tijd kan vrij maken om de japanse bolides klaar te zetten.
    Als het goed is hebben zij dan ook de tuning set-up van de Mitsubishi ontvangen.
     
  2. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben benieuwd naar de verbetering. Even kijken op Mapple Valley of de Lancer in de buurt kan komen bij de Subaru. Tot vanavond allemaal.
     
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Schrale troost voor Falken is misschien dat er geen intentie is om een concurerende bandenfabrikant logo in de verplicht livery op te nemen.

    En nogmaals de medesponsor stickers zullen bescheiden van formaat blijven en op een praktische plaats op de auto's worden gezet.
    Om te voorkomen dat bepaalde hoofdsponsors van sommige rijders zich dreigen terug te trekken en hun racebudget wordt gedecimeerd. We willen geen credietcrisis binnen de XBWf-cupseries.
    Alleen de "asian smokin' hot AWD drive XBWf cup series" sticker zal op het dak iets groter uitvallen.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Net ff de laatste pagina's doorgelezen, ben erg blij met de keuze van de cup!

    Ik doe ook graag weer mee, met #10.

    Ik zou het wel erg leuk vinden als we toch weer met teams gaan rijden, idd andere dan bij DTM en het zou wel erg vet zijn om te loten, of op basis van ranking goede met minder goede coureurs te koppelen zodat het daar echt spannend wordt en je ook als minder goed coureur ergens bovenin kan meedoen. Zou het echt jammer vinden als dit element eruit wordt gehaald.

    Ik wacht nog wel ff met testen en painten van de auto's tot ze helemaal af zijn. Echt credits voor al het werk jongens!!!
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Lancer is nu denk ik klaar, tenzij er nog feedback op komt dat hij echt niet te doen is :+

    Ik vind 'm nu goed rijden, al zeg ik het zelf.
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Na Suzuka paar tests rijden?
     
  7. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Zet hem dan maar online.

    Mocht er weer een update komen dan hoor ik het wel.
     
  8. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Nog een update, zodra je niet met koppeling reed was die veel en veel sneller dan de Subaru. Straks even testen na DTM en dan gaat ie online.
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Heb ik onlangs als een zot geoefend om met clutch te rijden.:+ Had dus niet gehoeven.:+
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het heeft altijd voordeel. Maar nu leek het voordeel bij de Lancer minder te zijn. Maar voordeel hou je altijd wel.
     
  11. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er wel iemand die de inschrijvingen bijhoudt?
    In dat geval wil ik me ook graag aanmelden voor de zondag cup: G0RGEOUS GEORGE, #06
     
  12. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik wil me graag inschrijven!
    Is toch altijd weer een moment om naar uit te kijken :)
     
  13. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    @Loyall
    Coole stickerts, zitten wel op wat ongemakkelijke plekken maar Falken wil het herstickeren wel overwegen! Persoonlijk vind ik de nummer stickers wat log.

    Maar al met al denk ik dat ik hier best mee uit de voeten kan!
    Trouwens jouw auto is echt super, dar valt mijn Falken Scoobi helemaal bij in het niet! (bedankt)
     
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Concept/Work in progress (WIP) verplichte stickers

    In de CLUBgarage het concept voor beide auto's op de Subaru WRX.

    Nori zal feedback geven voordat ik de definitieve versie, met twee sticker sjablonen voor de Lancer en Impreza, in mijn winkel gooi zodat iedereen aan de slag kan gaan met zijn livery.

    Ik heb zoveel mogelijk grote vlakken op de zijkanten en achterkant vrij gehouden.
    En alleen op het dak de grote cup serie sticker gebruikt.
    Ik denk dat er ruimte genoeg is voor iedereen om zij eigen creatieve inbreng aan te brengen.
    Ik wacht op Nori's feedback voor eventuele wijzigingen of definitieve goedkeuring.

    Later!!!
     
  15. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik weet niet wat de raceleiding makkelijk vindt, duidelijke dus grote nummers of de wat elegantere kleinere versie. Dat hoor ik zo dadelijk wel van Nori. Ik dacht groot omdat er ook deelnemers zijn met een drie cijferig racenummer, dat wordt gepriegel voor hun.
    Vandaar voorlopig groot omdat anders die mensen gaan klagen over te weinig ruimte op de nummerplaat.
    Verplicht is een roodkleurig racenummer op de plaat.
    Ik had nog wel meer stickers kunnen plakken of striping maar dan ontneem ik iedereen de kans voor eigen inbreng.
    Ik ben mij ervan bewust dat de daksticker groot is, Valt echter niet op tijdens racen, alleen maar tijdens de replay.
    Waardoor het voor promotie redenen (you tube clipje of foto's op facebook etc) fijn is als de details van het
    "XBWf/Xboxworld.nl cupseries" logo goed uitkomen.
    Het is verder Nori's zijn verzoek aan mij. Dus ik volg zijn voorkeur.

    Mijn eigen raceauto is ook nog steeds "work in progress" hoor. Was alleen als voorbeeld om te laten zien dat er genoeg ruimte is voor een custom livery.
    Als Nori snel een reactie geeft, dan kan ik vrijdag al het sticker sjabloon voor de Evo en WRX op de storefront gooien.
    Kan nu even niet op de Xbox omdat mijn zoon Battlefield aan het spelen is. Hij is aan het pownen zegt ie.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2012
  16. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    hahahahaha mijn kids liggen al lekker op bedje!
    Vanavond nog ff reesen? dan ga ik jullie proberen te ownen! (PROBEREN).

    Ik kan wel wat race les gebruiken!
     
  17. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Stickers van Loyall zijn goedgekeurd. Hoe kan het ook anders _O_
    Custom made sponsor stickers en een heel mooi gedetailleerd logo voor de cup. Petje af!

    Ik zal aankomend weekend een deel van de OP online zetten. Hierin zullen de inschrijvingen verwerkt zijn en zal er een instructie in staan m.b.t. de liverystickers. Verder zal er een verwijzing in staan naar de tuning set-ups van beide auto's.

    Regels, circuits en data volgen later. Heb het deze week erg druk met werk en studie deadlines die wat ongelukkig uitvallen.

    Thanks voor het geduld!
     
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Verplichte livery stickers nieuwe Smoking hot AWD's cup.

    Nori gaf gisteren de voorkeur aan de versie met de meer esthetisch verantwoorde livery stickerpack met de kleinere racenummerSticker.

    Achtervleugel is bewust leeggelaten voor eigen inbreng.
    Hetzelfde geld voor links voor op de voorbumper en de ruimte bestemd voor de kentekenplaat.

    Alleen de grote cupsticker op het dak zal niet naar ieders wens zijn, maar zoals ik eerder had aangegeven, dit is gedaan voor promo reden van duidelijke herkenbaarheid tbv de cupseries van XBWf/xboxworld.nl.

    Ik ga vanmorgen de sjablonen met de stckerpacks voor de WRX en EVO maken.
    Handleiding voor het aanbrengen zal weer op de openingspost staan.
    In princiepe hetzelfde als bij de DTMcup voor wat betreft de gebruikaanwijzing.

    Ik zal mijn best doen om de stickerpacks a.s. zaterdag af te hebben en beschikbaar te stellen.
    Mochtje problemen hebben om het stickerpack aan te brengen, dan kan je eventueel je complete custom livery naar mij versturen dan plak ik het stickerpack erop met jouw racenummer erop. (zelfs met jouw gamertag als je dat wenst).
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2012
  19. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    ^^Heb ze gisteren ff bekeken, wederom respect \o/_O_\o/, mooi staaltje design !

    Heb nu al zin om te painten.

    grt A.
     
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    O.k. gentlemen,
    De templates/sjablonen met de verplichte stickers staan als layergroep per auto, de EVO en WRX, in mijn winkel/storefront. (gamertag: LoyallRonin met de extra "l" tussen Loyal en Ronin in).
    Uiteraard zijn de verplichte stickers gratis en voor nop in mijn winkel te verkrijgen.

    De vinylgroep bestanden zijn logisch naam gegeven

    WRX front
    WRX links
    WRX rechts
    WRK dak
    WRX kont

    EVO front
    EVO links
    EVO dak
    EVO rechts
    EVO kont




    Ik heb nog geen tijd gehad om de coordinaten van deze layergroepen
    in een gebruiksaanwijzing te zetten voor het mooiste resultaat.

    Morgenochtend komt de handleiding met de juiste Y en X coordinaten die gebruikt moeten worden. Het werkt net zoals bij een normale sticker plaatsen.

    Niks aan formaat veranderen of roteren, Je hoeft alleen het geheel op de juiste plaats te schuiven.Gebruiksaanwijzing komt ook in de Openingspost te staan.
    Zal denk ik nagenoeg hetzelfde zijn als bij de DTM cup openingspost.

    Ik heb zowel de EVO en de WRX met de verplichte stickers in de clubgarage gezet, zodat jullie ongeveer kunnen zien hoe de stickers zijn geplaatst op de auto's.
    Ik heb de concept designs (nog steeds work in progress) van mijn eigen toekomstige racedesign op zowel een Lancer EVO als een Subaru WRX gezet als voorbeeld om te laten zien dat er ruimte zat is voor de eigen creatieve inbreng van jouw zelf ontworpen racelivery.


    Ik hoop dat iedereen redelijk tevreden is met het resultaat.
    Iedereen 100% tevreden stellen gaat eenvoudig gewoon niet.

    Ik heb in ieder geval geprobeerd binnen de door mij zelf gestelde relatief krappe deadline
    een aanvaardbaar resultaat neer te zetten waar wij als XBWf mee voor de dag kunnen komen.
    Mijn tweede doelstelling was dat iedereen nu genoeg tijd heeft om aan zijn eigen livery te werken.
    Nori was in ieder geval tevreden en gaf zijn zegen.

    Doei laterrrrrrrr.....!!_0/
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2012

Deel Deze Pagina