1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Foutmelding Monitor met Xbox360 ???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Alexknl, 8 jan 2016.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hallo mensen.

    Ik wil mijn Xbox360 die ik niet meer gebruik bij mijn zus aansluiten. Echter heeft zij een verouderde Dell LCD monitor (geen FullHD). Ik heb de Xbox360 aangesloten doormiddelvan een DVI naar HDMI kabel.

    Nu krijg ik de volgende melding en ik kan op het beeldscherm zelf het menu niet tevoorschijn krijgen. Er komt geen beeld van de 360.

    Iemand een idee wat ik nu moet doen?
    [​IMG]
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Je kunt niet de resolutie op de monitor zelf veranderen? (Weet niet of je doelt op het Xbox 360 menu of die van je monitor zelf)
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Van de monitor zelf. Normaal kan ik dat tevoorschijn halen en nu doet die knop het niet meer ofso.. Maar met Auto Detect zou je toch denken dat de monitor zelf de goede instellingen kiest, of tenminste iets probeert om beeld te krijgen.
    Ochja dat ding is gewoon gaar volgens mij. Wordt tijd voor een nieuwe :p
     
  4. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Je xbox360 poept een 1080p signaal uit wat die monitor niet aan kan.


    • Remove any discs from the disc tray.
    • Turn the console off.
    • Turn the console on. Note If you are using an Xbox 360 Wireless Controller, turn the console on by using the Xbox Guide button on the controller. Make sure that you use the player 1 controller when you do this. The player 1 controller will have the upper-left quadrant light illuminated.
    • As the console starts, press and hold the Y button, and then pull the right trigger at the same time.
    • The Xbox Dashboard resets the display settings to the default settings, and then automatically restarts the console.
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Thanks! Dan zal ik dat zo even doorgeven aan mijn zus :thumbs: Hoop dat het werkt.
     

Deel Deze Pagina