1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Game Dev Tycoon

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 7 mei 2013.

  1. Red Viper

    Red Viper Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk de 29ste pas, want dan wordt het spel beschikbaar op Steam.
    Hier een link naar de changelog: http://www.greenheartgames.com/game-dev-tycoon-changelog/
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice, alleen zie ik hier niet of we de game gewoon weer kunnen installeren en dan updaten of dat je een geheel geüpdatete versie moet downloaden en installeren. Ik neem aan het eerste???

    Het is in elk geval wel weer het proberen waard, alleen lijkt de game nog wel behoorlijk snel te gaan en als staf nu bugs kunnen produceren als ze overwerkt zijn. Man, hoe moet dat dan met 10 man in de studio. 8)
     
  3. Red Viper

    Red Viper Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is, krijg je een Steam code toegestuurd. Denk dat je het spel dan gewoon opnieuw moet installeren. De updates zullen vanaf dan, denk ik dan ook via Steam komen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ok, steam code kan ik neem ik aan wel weer achterhalen als ik hem niet direct via Steam installeer?

    De nieuwe versie van de game heb ik inmiddels manueel gedownload. Vanavond maar eens testen.
     
  5. Red Viper

    Red Viper Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die steam code al ontvangen? Ik heb hem nog niet :mad:
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik wel. Deed het alleen vanochtend niet
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb hem vanmiddag ook gekregen, en op Steam geactiveerd. Kan de game alleen nog niet spelen.
     
  8. Red Viper

    Red Viper Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook. Je kan gewoon een mail naar ze sturen en dan krijg je je code.
    EDIT: Ben 'm nu aan het installeren :)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Game is wel beter dan de vorige versies, maar je loopt in het begin nog steeds tegen de rode cijfers. Balans in reviews is wel een stuk beter, maar feedback krijg je nog steeds heel weinig. Wel is er meer uitleg, met name in de tutorials. Die zijn ook aan te raden. Game gaat nog steeds erg snel, maar door de vernieuwingen in de game is dat minder erg. Heb nog niet alles kunnen bekijken, maar als ik eerst een 5 zou geven, zit de game nu rond een 6.5. Nog een paar updates erbij en meer veranderingen door voeren om het leuke en aangenamer te maken en er kunnen zomaar 3 volle punten bij komen in mijn beoordeling.
     
  10. Red Viper

    Red Viper Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet tegen rode cijfers opgelopen. En de feedback kan je krijgen als je een game report laat opstellen. Ik hoop dat er nog veel meer updates gaan komen.

    Maar er word nu al gesproken over een Game Dev Tycoon 2. Hoop dat ze deze game dan niet zullen vergeten.
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Game ook gekocht! Wel chill :cool:
    Mijn Breaking Meth series gaan hard _O_ 4 sequels nu en de eerste 3 hadden maar een gemiddelde score van 7 maar braken wel telkens alle records :+ En de laatste even een 9.75 score en meer dan 5 miljoen exemplaren verkocht op dag 1 :9
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb trouwens nog niet gekeken hoe snel je personeel uitgeput raakt. Dit vond ik behoorlijk irritant voor de patch, maar hoop dat dit beter is nu. Zelf heb ik nu wel een hit gescoord, weet even niet de naam van de game, maar ik hoop wel gewoon gezond te kunnen blijven.

    Ik heb de vorige keer 1 extra personeelslid aangenomen, dus met zijn 3en, en dat kost je al een flinke hap extra, samen met de kosten van het kantoor. Ik neem dus pas weer personeel aan als ik in de miljarden loop ofzo.

    Kun je trouwens na die 30-35 jaar in de game nog verder spelen of moet je overnieuw? Hoop dat het een beetje is zoals in Rollercoaster Tycoon, dat als je je doel hebt gehaald, je in feit oneindig door kunt op de dan huidige generatie consoles.
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Je kunt de game oneindig doorspelen. :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Enig idee hoe hoog de kosten per maand zijn met max personeel etc en max kantoor? Als laatste zou ik willen weten of er na je garage nog een keer een nieuw kantoor komt?

    Je moet echt titels blijven spammen op het begin, anders ben je zo door je geld heen. Die nieuwe engines kosten ook bizar veel soms. 8)

    Mocht iemand nog wat goede tips hebben voor combos etc, let me know.

    Zat net even een film te kijken en ga zo naar bed, vandaar de wedervragen even.
     
  15. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Er is een derde kantoor en dat is denk ik ook de laatste. Met 6 man personeel kost het me in de maand ongeveer 400k nu.

    Fantasy/Rpg
    Medieval/Rpg
    Spy/Adventure
    Military/Action of Strategy
    Horror/Action
    Werewolfs/Rpg

    Lopen wel goed bij mij :)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt, zal er eens op letten. Heb ook de posts van Le Lastpak op pagina 4 even samengevoegd, met jouw combinaties erbij. Staat nu mooi in een word bestand. Hoef ik niet bij iedere keer te scrollen door die pagina's. :cool:
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Na 3 pogingen jaar 35 gehit :D
    [​IMG]
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice. Kom ik aanzetten met Bethesda. :cool: Totaal geen inspiratie, zeker niet met games als Sonic Racing I. Nu zo meteen een vervolg uitbrengen en had net al World of Warcraft I verkocht. Goede reviews, slechte verkoop. Ach, kan nu sequels maken, dus kan weer even vooruit. Heb al die handige tips in dit topic, van o.a. Le Lastpak even opgeslagen in een Word bestand. Is zo een stuk makkelijker om terug te bladeren dan het topic dus weer bij af te moeten.

    Spel is inderdaad wel een verbetering, maar kan nog een hoop verbeterd worden. :)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Na alweer een gedrocht van een game, en nog minder kans op een game die eens een miljoen of meer verkoopt in aantal, weer van mijn PC geflikkerd. Jaar 13 failliet ofzo, maar begin er niet weer aan denk ik. :emo:
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Jij bent gewoon geen goede business man, Yellow. :cool:
     

Deel Deze Pagina