1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gamecube] Is deze console nog de moeite waard?

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Kevf, 22 apr 2008.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kan ik hier niet zien.... :mad:

    Wat ik lees op IGN is dat de gc versie mooier is qua belichting ed, echter dat de ps2 versie meer features heeft.
     
  2. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm wat ik niet snap is dat jullie bij die lijstjes met spellen Final Fantasy Crystal Chronicles er niet bij rekenen. Dit was een van de weinige spellen op de gamecube waar ik echt plezier mee had vooral met de multiplayer. (excluded SSBM/Metroid Prime/Star Fox Adventures)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Chrystal Chronicles is echt pas leuk met meerdere mensen, helemaal als je een Gameboy Advance hebt. Om alleen te spelen is het echter weinig boeiend.
     
  4. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, er staat niet in dat hij specifiek singleplayer games wil maar wel dat hij final fantasy leuk vindt. Alleen is het spel opzich ook wel leuk maar met meerdere mensen is het echt feest, zelfde geldt voor PSO die heb ik ook echt helemaal kapotgespeeld qua multiplayer.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb er hier nog een staan. Nauwelijks op gespeeld. Games aanbod vond ik niet denderend en als je een game zoekt is ie nauwelijks te verkrijgen, of met geluk voor de volle mep. :n
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dus je verkoopt die van jou? :+
     
  7. flygirl

    flygirl New Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog wat leuke games op de Gamecube. Alhoewel sommige misschien meer iets voor je vriendin zal zijn.

    Donkey Konga

    Een muziekspel waarbij je met de bijgeleverde bongo's moet trommelen op de muziek.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Zelda collectors edition

    Deze disc bevat 4 Zelda spellen. Namelijk Zelda 1 en 2 van de nes en Ocarina of time en Majora's mask van de N64.

    [​IMG]

    Super monkey ball

    Als je deze althans nog niet op de xbox hebt gespeeld. Heel erg leuk maar ook zeker frustrerend spelletje waarbij je een aap in een bal door de level heen moet krijgen.

    [​IMG]

    Wario ware inc.

    Knotsgekke mini games die je binnen een paar sec. moet halen.

    Mario party 4

    Leuke party game om met meerdere mensen te spelen, maar ook alleen erg leuk om te spelen.

    [​IMG]



    Ik heb mijn Gamecube gewoon met het snoer wat er standaard bij zit op m'n hd tv aangesloten. Natuurlijk is dat minder mooi dan component, maar als je het via die manier aan sluit kan je nu wel voor een erg leuk bedrag nog genieten van de Gamecube toppers.
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Baten Kaitos moet je écht geprobeerd hebben!! De gevechten zijn nogal.. lelijk.. maar daarbuiten.. damn wat is die game ziekelijk sfeervol.. de muziek, de beelden.. omgevingen




    Als de intro je aanspreekt zit het wel goed:
    http://www.youtube.com/watch?v=oKBVvpKEemA
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mis ik mn gamecube met de metroid games. Ik ga zeker nog een keer een wii kopen met corruption erbij :)
     
  10. Xenafan85

    Xenafan85 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    De gamecube heeft niet veel goede games voortgebracht, maar de games die er zijn zijn wel echt heel tof.

    Zelda the windwaker
    Mario Sunshine
    Billy Hatcher :cool:
    Mario Kart Double Dash
    Alle resident evil's
    Metroid Prime
    Donkey Kong Jungle Beat (echt geweldig vernieuwend spel en een goede voorbode voor de Wii)


    allemaal toppertjes en spellen die je zeker gespeeld moet hebben
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Een wijze les en tip,maar doe je oude Consoles niet en te nimmer weg:)
    Maar de Gamecube is zeker top en bovendien sterker dan de next gen gevallen hoe tof ze ook zijn.
    En het is altijd tof om op zn tijd weer ff die goeie ouwe tijd weer tevoor te halen en sommige games blijven tijdloos.:)
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Tales of Symfonia is een game die ik nogal veel speel (onderhand op mijn wii omdat die via component is aangesloten)

    Heel sfeervol mooi verhaal, goed battlesysteem en lekker lang.
    [​IMG]

    Welke ik nog niet heb gehoord: Ikarug een hele sicke shooter (oldskool)
    [​IMG]
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    heb nooit een GC gehad en eigenlijk nooit oude consoles gehouden. Gamede met vlagen en had geen zin om alles te bewaren. Verkopen leverde ook altijd meer op :+

    echter gamen is nu echt een hobby geworden en ik heb wat meer ruimte en geld. Dus de interesse wordt wat uitgebreid. Volgende maand koop ik ws een platinum met memorycard voor 40,-

    alleen die verdomd dure componentkabel! :mad:
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ikaruga is beschikbaar op XBLA nu.
    Zeker de moeite waard om te kopen.

    ZEER moeilijk maar zo vet. co-op multiplayer and highscoreslist.


    Heb een NGC alleen gekocht naast me xbox (nu 360) om de Nintendo exclusieve games te spelen zoals metroid, mario, zelda, ToS etc.
     
  15. Sp33dFr34k

    Sp33dFr34k Mafkees

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nu ook een GC bijgehaald, ga voor de complete console collectie :+

    Anyways, zal je het verschil merken tussen de "digitale" scartkabel en de component kabel? Vind het toch wel erg duur voor de laatste moet ik eerlijk zeggen...
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ja dat verschil merk je. Letters worden strakker en duidelijker en het ziet er iets mooier uit. Had het zelf ook!

    Ik zou btw een Gamecube nog wel terug willen en dan alleen om met vrienden multiplayer te doen. Dat was echt een geniale tijd met games als Nightfire,THUG2, Fifa en NFS. Sommige games had een SP van niks maar MP was echt fantastisch!
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    No offense, hoor. Maar voor die games hoef je nou niet echt speciaal een Gamecube te kopen...
     
  18. Sp33dFr34k

    Sp33dFr34k Mafkees

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn idd niet echt dé spellen waarvoor je een Nintendo koopt.

    Ik zou het meer doen voor de Mario games, Super Smash Brothers, Luigi's Mansion etc...

    Jammer dat ik er zelf alleen maar Mario Sunshine & Super Smash bij had, nu voel ik de drang de rest erbij te kopen maar ze zijn zo damn duur nu... :|

    EDIT: ach, maar een gezocht topic aangemaakt, krijg weer zin in die typische Mario spelletjes... :) Heb btw laatst ook al een snes gekocht met een hoop games van vroegah, good old times... :)
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Nee, het zijn niet de games voor de Gamecube. Maar de MP (splitscreen) was zo lachen met die games. Ook Mariokart was geniaal!

    Ik bedoelde dus dat je met die games zoveel plezier kunt hebben met meerdere mensen!
     
  20. Sp33dFr34k

    Sp33dFr34k Mafkees

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in, Nintendo is goed in party games :) Nu nog mensen die er geen hoofdprijs voor gaan vragen, zag Mario Baseball voor €60 op marktplaats :/
     

Deel Deze Pagina