1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamertag Image Generator (Beta), animo check

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 20 mei 2008.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ook strak idee.
    Een Gamertag verzamel thread oid :+
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    top idee!
    voorheen werden er apparte threads voor gemaakt .
    zal ook stuk overzichterlijker worden dit:thumbs:
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Misschien is het handig deze links ergens neer te zetten (bijvoorbeeld in het topic over thread formats) zodat deze altijd bij de hand zijn en dat je er niet steeds naar hoeft te zoeken.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ok

    //edit, uhm het staat al in de format thread..
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ah ok. Ik was natuurlijk te lui om daar te kijken :+
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mja er stond een voorbeeld met Halo Wars. Daar heb ik nu ff een algemeen voorbeeld/aanmaak link van gemaakt.
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Doet het niet meer :'-(
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Tis ook niet echt 100% bruikbaar. Aangezien het een plaatje is en je geen tekst kan selecteren.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hosting heeft de site even uit de lucht gehaald zo te zien.. 8) Misschien genereerde xbw toch iets te veel verkeer voor Luuk? :9
     
  10. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    waarmee ga je het schrijven en heb je hulp nodig?
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Waarom doen we eigelijk zo moeilijk, waarom schrijven we niet gewoon een plugin voor vBulletin waar games kunnen worden geadd. Bij het aanmaken van een topic kan je een thread linken aan een game. Bij je profiel geef je aan welke games je hebt.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    We? En jij mag best "even" een addon schrijven hoor 8) Maar het is wel een goed idee verder, alleen zoek ik dan liever naar een bestaande addon, scheelt de admins weer wat werk :+
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ach 'we' maken dat 'gewoon' wel 'even', no worries :+. Succes RVDV! 8)
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    tja weet ik wil best helpen met het schrijven van een addon. Ik heb veel met vbullitin gewerkt en het maken van hacks hiervoor. Dus als meer mensen zich geroepen voelen kunnen we dit samen makkelijk maken. Just let me know!
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Interessant!
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Denk dat je dan eerst even moet wachten tot v4.0 :+
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dan wachten we toch :D maar wel leuk als we naar 4.0 gaan. Redesign meenemen + nieuwe features lanceren. Weet natuurlijk niet wat de roadmap nu is?

    4.0 is nog niet uit? Wanneer zou deze komen? En gaat deze veel verschillen van 3.x anders kunnen we vast een opzet gaan maken.

    //edit
    Hmz zie dat er 4.0 gold versies zijn gerelesed nullified en al. Even installen staks om eens te kijken hoe deze werkt.


    /edit 2
    zo die is installed :) moet zeggen weinig verschil op het eerste gezicht :D
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Klinkt interessant, enkel heb ik niet zoveel verstand van programmeren of het schrijven van een hack voor vbullitin. Ik zou het graag doen om deze functie te kunnen implementeren eventueel en om te kijken of we er ruimte voor kunnen maken.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nou ik heb net even VB4.0 installed om te testen, hack maken door middel van hooks werkt echt super. Als je wilt kan ik wel op eigen houtje op mij test forum de hack maken (beta).

    Natuurlijk op de meest nette manier die ik kan. Dwz gebruik maken van hooks en losse bestanden zodat er zo min mogelijk in originele code wordt gewijzigd. Wat anders bij het updaten vervelend kan werken.

    Laat maar weten of je het echt wilt anders verspil ik teveel tijd voor niets ;)
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmmmz vingers jeukten dus al begonnen als test.

    [​IMG]

    Hoe de werking is moeten we nog bekijken denk ik :) maar ik dacht laten we het zo simpel mogelijk houden. We zouden natuurlijk een database kunnen aanleggen van de games. Bij het aanmaken van een nieuw topic moet men dan de game selecteren. De users kunnen in hun profiel aangeven welke games ze hebben. Dit kost een hoop werk, omdat er veel templates moeten worden aangepast.

    Ik zat te denken aan het volgende. Wat nou als we bij de topics uit bepaalde categorieën deze hack aanzetten. Boven aan het topic wordt een apart blok getoond met gamers die het spel hebben en twee knoppen voor het aanmelden. Er zijn twee knoppen, aanmelden voor de game, en aanmelden voor thread. (zie screen)

    Thread wil zeggen alleen voor het huidige topic, en andere voor alle topic die er nog gaan komen van dezelfde game. Veel mensen spelen de game tijdelijk en willen niet voor altijd aan de game willen worden gelinkt. Als je bent aangemeld kan je natuurlijk ook weer afmelden.

    Probleem bij het aanmelden permanent voor een game is dat bij het aanmaken van een nieuwe thread het vorig topic moet worden aangegeven om daarvan de gebruikers over te nemen die permanent zijn voor deze game. Wie gaat dit doen? De gebruik of een admin? Als de gebruik dit moet doen dan kan hij ook dit foutief doen door een verkeerde topic te kiezen. Misschien is de permanente versie te lastig en moeten we dit niet doen. En moet iedereen bij een nieuw topic zich opnieuw aanmelden. Dit is eigenlijk ook wel goed om deze lijst altijd opgeschoond te houden.

    De lijst bevat de namen van forum leden en indien ingevuld de xboxlive gamertag. Als men hier op klinkt wordt je doorgestuurd naar de add friend pagina op xbox.com.

    Misschien kunnen we bij de usercp of ergens anders per gebruiker laten zien wie zich heeft aangemeld bij welke games.


    PS: als we deze opzet zouden aanhouden dan hoeft er maar 1 regel in de template te worden toegevoegd. De rest werkt als plugin d.m.v. een hook en losse PHP file + 1 database tabel (die userid aan threadid linkt).
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010

Deel Deze Pagina