1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gamertag mail adres alias

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Bonvin Andy, 1 okt 2015.

  1. Bonvin Andy

    Bonvin Andy Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    In de tijd dat ik mijn xbox360 kocht in 2005 moest ik me registreren.
    Daarbij maakte ik een typfout bij mijn mail adres bonvingske@gmail.com
    Mijn officieel mail adres is bonvinkske@gmail.com.
    Omdat ik niet online gamede kon mij dit niets schelen omdat dit maar een formaliteit was.

    Maar nu wou ik mijn mail adres aanpassen!
    Via de microsoftaccount kun je een alias aanmaken maar daar gaf ie aan dat "mail adres reeds in gebruik is"

    Dit probleem mailde ik naar microsoft en zij zijden dat ik mijn account bonvinkske@gmail.com moest verwijderen!

    Dit deed ik en 2 maand hierachter kreeg ik sms dat "microsoft account bonvinkske@gmail.com is voorgoed gesloten"

    Dus ik weer naar de pagina om mijn alias aan te maken maar krijg steeds zelfde boodschap dat dit nog in gebruik is...

    Wat doe ik nu?
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    support.xbox.com/nl-nl/contact-us

    Succes want het schijnt nogal traag te gaan.
     
  3. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Mailen naar MS over je Gmail account, dat gaat helpen........
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Begrijpend lezen is ook lastig of niet :p.
    Hij wil het mailadres dat aan zijn MS account is gelinkt veranderen, aangezien daar een typefout in is gemaakt.
     
  5. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Ja? En de oplossing die ik blijkbaar over het hoofd zie is?

    [​IMG]

    Mijn eerdere reactie was erg kort maar vooruit, het is weekend!

    1. Dat verkeerde e-mail account bestaat dus niet, en kan hij dus ter verificatie ook niet op inloggen.
    2. Het verkeerde, niet bestaande, e-mail adres verwijderen geeft het sluiten van het MS account.
    3. Het invoeren van het juiste e-mail adres gaf aan dat het al in gebruik is, in gebruik voor andere MS service? Dit is een link punt.
    4. Het juiste e-mail adres verwijderen zoals hij aangeeft kan dus ook niet, forum post foutje? *Edit* wrijft in zijn ogen.
    5. Het posten van deze e-mail adressen op een openbaar forum is niet handig, advies gebruik mijnfout@mail en mijngoed@mail bij zulke uitleg. Tenzij je te weinig mail krijgt :+

    Natuurlijk is dit één grote clusterfuck 8)

    De correcte methode zou moeten zijn het mijngoed@mail toevoegen als alias, daarna deze primair maken en het mijnfout@mail wat dan een alias is verwijderen.

    ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2015
  6. Bonvin Andy

    Bonvin Andy Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Mss wacht ik gewoon niet lang genoeg.
     
  7. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62

Deel Deze Pagina