1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamescom 2015

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 2 aug 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    VIP ftw! :+
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Daar ga je toch niet meer voor je plezier heen?
    Ik ben er 3 jaar geleden geweest en toen vond ik het al te druk.
    Erg veilig lijkt het me ook niet gezien de drukte bij de deur naar buiten.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zelfs op de persdag vorig jaar was het al druk. Het is dat we van die VIP/fast passes hadden, maar anders no way dat ik in zo'n rij ga staan.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256


    Trailer was 100x toffer. "This looks like Bioshock's retarded cousin."
     
  7. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Net teruggekomen van de gamescom. Gisteren en vandaag op de beurs geweest zonder vip passes. De grote games waren vaak ontzettend druk met bijvoorbeeld vandaag een wachttijd van 5 uur The Division, daar hebben we maar even niet aan meegedaan. Toch gisteren en vandaag aardig wat games kunnen spelen op de beurs, viel me niks tegen. En ik heb mij zeker weer vermaakt met het kijken naar alle mensen. De volgende games heb ik gespeeld.

    - FIFA16 (geen wachttijd, 's ochtends direct na opening) * Lijkt erg op FIFA15 alleen lijkt het allemaal weer iets slomer te gaan. Je rent minder gemakkelijk met de snelle spelers voorbij verdedigers.
    - PES2016 (5 minuten wachttijd, was gemakkelijk bij te komen) * Speelde eigenlijk wel goed, zit iets meer snelheid in en in tegenstelling tot FIFA16 ging het dribbelen en rennen voorbij verdedigers een stuk gemakkelijker. Ik was wel redelijk positief verrast, zeker beter dan de laatste delen.
    - We Happy Few (geen wachttijd) * Was best wel kut, een heel vroege versie hebben we volgens mij mogen spelen want er was nog niet veel te doen in de wereld. Het zag er wel redelijk uit en het sfeertje vind ik heel tof alleen over de gameplay heb ik nu nog wel mijn twijfels.
    - Cuphead (geen wachttijd) * Zag er super vet uit en speelde ook prima. Het waren enkel (ontzettend moeilijke) bossfights die je kon doen, ik twijfel erover hoe lang dat leuk blijft. Gewoon platformen zit niet in de game? Ik heb mij er verder niet in verdiept maar dat was in ieder geval niet speelbaar op de gamescom.
    - Tearaway (geen wachttijd) * Ziet er tof uit en speelde gewoon lekker. Verder niet veel bijzonders behalve dat je de wind bestuurt met je touchpad op de controller.
    - Ratchet & Clank (geen wachttijd) * Zag er goed uit en speelde ook prima. Kon twee levels spelen die ook al op internet staan. Speelde goed, ben benieuwd naar de volledige game.
    - COD Black Ops III (uurtje gewacht) * Speelde op ongeveer dezelfde snelheid als AW met het verschil dat je nu ook langs muren heen kunt rennen. Speelde verder gewoon als een COD game, niks bijzonders.
    - Rainbow Six Siege (PC) (half uurtje) * Ben geen PC-gamer, zag er redelijk uit, speelde volgens een maat van mij een stuk beter dan de laatste beta. Ik kan het verschil niet goed aangegeven omdat ik dus normaal niet op PC game.
    - Halo V (uur gewacht) * Speelde ontzettend soepel en zag er ook goed uit. Game bleek al een paar maanden oud te zijn dus ben benieuwd naar het eindproduct. Je mocht 20 minuten spelen dus dat was ook best lang.
    - Forza (5 minuten wachttijd) * Speelde prima, zag er (vooral met regen) ontzettend goed uit.
    - Battleborn (45 minuten wachttijd) * Zag er iets beter uit dan Borderlands, speelde heel kut want ik had een character zonder wapens gekozen. Heb dus 20 minuten melee attacks lopen uitvoeren. Ik kon helaas niet meer wisselen dus verder niet een heel goed beeld van. Leek best wel kut verder eigenlijk..
    - Homefront (5 minuten wachttijd) * Heel kut. Rare besturing, niet mijn ding.
    - Mad Max (5 minuten wachttijd) * Zelf niet gespeeld maar wel meegekeken met een maat, zag er echt heel goed uit. Beter dan ik had verwacht. Wereld lijkt wel erg leeg te zijn, zeker een game om in de gaten te houden.

    En we hebben een live-demo van Horizon gezien (20 minuten wachttijd). Was hetzelfde als de E3 beelden met een paar extra dingetjes, ziet er super tof uit, ook op een gigantisch groot bioscoopscherm.

    Verder heb ik een grote Banjo hand, een Battletoads hand, 3 speldjes: van Halo, Rare en een Xbox Controller. Een Xbox-zonnebril, een Black Ops t-shirt en een vaag master chief poppetje. Ook heb ik beta codes gekregen voor COD, Halo en Rainbow Six. Al met al een prima weekend gehad en toch redelijk veel kunnen spelen. Games als Uncharted, Tomb Raider, Division zijn allemaal niet te doen tenzij je minimaal 3 uur wachten geen probleem vindt.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2015
    AnubisNefer, Reckuuza, oneshot1tkil en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Goed nieuws!
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gezien er geen los topic voor de game Gigantic is..
    Ik heb 4 codes voor de besloten beta op de One.

    De eerste 4 die mij een PM sturen, krijgen er 1.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gamescom topic is ook apart. :p
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hier werd de game als laatste genoemd, leek me het beste.
    Anyhow, alle 4 de codes zijn al weg via Tweakers. :)
     
  12. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Gaan er nog mensen naar gamescom 2016??
     

Deel Deze Pagina