1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM6 [Geannuleerd] Xboxworld Touring Car Championship [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 sep 2015.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Wellicht is de Rivals Challenge voor jullie ook weer wat? Check het Live gaming gedeelte, onder xboxworld racing ;-)
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zoals jullie (vast wel) hebben gemerkt is er nog niet een vast beginpunt en data voor de competitie. Ik heb er door mijn bezigheden overdag met mijn project en in de avonden met voorbereiden/deelnemen aan pc simrace events simpelweg de tijd niet voor om ook hier alles op een goede en mooie manier te regelen. Ik heb al even met asjemenou en surreallistic overlegd maar ook zij gaan niet de tijd kunnen vinden om constant te kunnen organiseren.

    We kunnen drie dingen doen:

    - Ik draag het topic over aan iemand die kan en wil organiseren. Zo kan de competitie toch doorgaan.
    - We annuleren de competitie en we kijken of er iemand is die de tijd heeft om wat op te zetten from scratch. (dat dus als men wat anders wilt rijden)
    - We annuleren de competitie en men kan random events organiseren op een dag in de week een lobby openen en dan gewoon kijken whats up.
     
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Of gewoon Project Cars cup als er geen animo is voor Forza 6:):thumbs: dan trek ik een pCars cup open op zondag.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Indien op zondag, count me in loyal
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik moet natuurlijk even netjes wachten of iemand deze FM6 cup een doorstart geeft.
    Zo niet dan wil ik dus best nog ff een pCars cupje maken op zondag.
     
    Surreallistic vindt dit leuk.
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als er zondag geen oplossing is gevonden gaan we over op een pCars cup op de zondag made by Loyall.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Geen reacties verder dus bij deze kan Loyall wat mij betreft aan de slag met een pCars zondag cup.
     
    B Tender en Racerblade01 vinden dit leuk.
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Okido, asjemenou en ik gaan aan de slag.
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina