1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 wisselforum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door tmffirework, 8 nov 2008.

?

Moet er een GoW2 subforum komen?

  1. Ja, het is de game van het jaar!

    50,8%
  2. Nee, daar is niet genoeg content voor.

    49,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben het eens met wat Flix zegt. Ik denk dat de voornaamste reden dat mensen vóór stemmen is, dat Gears of War 2 zo immens populair is.

    Nee, dat bedoel ik niet! ;)

    Kijk naar Xbox Live & Gaming - Toernooi Overzichten.

    Dus dan een forum met die structuur vastzetten aan het Xbox 360 forum, voor wellicht meerdere populaire spellen (één subforum per spel, dus wellicht twee of drie als dat nodig is) of spellen waarbij gesplitste topics meer overzicht bieden en de drukte bij één topic wegnemen. Zo zou het voor Gears of War 2 bijvoorbeeld handig zijn om een apart Singleplayer topic te hebben, en één voor de Multiplayer, eentje om af te spreken met andere spelers en wellicht één voor de foto's. Hetzelfde zou passen zijn voor Fable 2.
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat Gears of War 2 waarschijnlijk mijn favoriete Xbox360 spel is ben ik tegen een wissel forum hiervan. Er is gewoon te weinig om over te praten. De singleplayer is erg vet maar kent niet heel veel verhaal. Er zijn niet meerdere eindes mogelijk en als je items niet kan vinden heb je sites als Gamefaqs. Over de online mode valt ook niet veel te bespreken. Een wissel forum is meer voor RPG's weggelegd.
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Of voor freeroaming games zoals Saints Row 2.
    Daar is wel een goed wisselforum over te maken, er
    is immers genoeg om over te praten. (Activity's, missies, online, auto's, wapens etc.)

    Misschien iets te weinig animo voor deze game. Maar anders verdient Saints Row 2 het echt.

    Fallout 3 trouwens ook. Veel te doen, dus veel threads.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Persoonlijk vind ik het op dit moment niet nodig om nu nog een wisselforum voor games zoals Gears 2, Fallout 3 en Saints Row 2 te openen. Alle games zijn inmiddels al een flinke tijd uit. Voor een wisselforum zijn twee dingen belangrijk:

    -Heeft de game genoeg content om een wisselforum te vullen?
    -En de populariteit van een game.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jep. GOW is populair genoeg, maar mist de content. Terwijl Fallout 3 de content heeft, maar bij lange na niet de fanbase. Een subforum voor Gears of War zit er in ieder geval niet meer in, die hype is voorbij. Deze thread gaat daarom dicht. Mocht er een nieuwe topgame uitkomen, open gerust een ander topic. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina