1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen geluid van games of Youtube via headdset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Budgie, 9 okt 2017.

  1. Budgie

    Budgie New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een xBox one gekocht in combinatie met een controller en headset. Nu lukt het chatten wel, maar ik krijg geen geluid van de games (of TV) door de headset. Al van alles geprobeerd via instellingen, maar ik krijg niks. Doe ik iets verkeerd? xBox is aangesloten op TV met hdmi. Eenvoudiger kan het niet. Iemand?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2017
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Heb je er een headset bijgekocht of gebruik je de standaard headset die erbij zit?
     
  3. Budgie

    Budgie New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Oké. En hoe heb je hem aangesloten? Via de headsetadapter in je controller of rechtstreeks in je controller? Staan de geluidsinstellingen goed (instellingen op je Xbox)? Heb je de controller geüpdatet?
     
  5. Budgie

    Budgie New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is aangesloten rechtstreeks op de controller. Wat de instellingen betreft, daar heb ik al zowat van alles geprobeerd, zonder resultaat. De console en de controller hebben bij de installatie een update gekregen. De controller werkt dus wel degelijk, chatten met een vriend lukt, maar geen geluid bij games e.d. (het TV signaal zeg maar?).
     
  6. Budgie

    Budgie New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is opgelost. Heb het dan maar zelf uitgevist. Maar wat een summiere interface heeft die xBox zeg. Een begeleidend icoontje hier en daar zou al wonderen doen. Niet dus.
     

Deel Deze Pagina