1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gezellig samen gamen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door TheRiskyRushers, 3 mei 2012.

  1. TheRiskyRushers

    TheRiskyRushers Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee hallo daar!,

    heb jij zin om samen met andere nederlanders te gamen? (XBOX)
    laat dan even een berichtje achter of stuur een friendrequest naar GT: I RiskyRusher
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja hoor invite me maar! Speel nu momenteel niet heel erg veel op mijn xbox want heb niet echt een spel die ik super vet vind, maar ben zeker wel elke week paar keer on line;).

    gamertag: CnC Dagger
     
  3. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel leuk om met NLers te gamen, houd er wel rekening mee dat ik naast multiplayer ook single-player games speel.

    Wat ik wil beginnen is een FUN clan. Beetje met Nederlandse gasten, online knallen zonder regels en eisen en gewoon met je eigen nickname. Misschien een clantagje.. Gewoon PUUR voor de FUN en beetje op elke game..
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Waarom moet het dan een clan zijn? voeg mijn gamertag gewoon toe en invite me als je keer iets wilt doen... Ik hoef daar geen clan voor te joinen....
     
  5. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Joinen? Gewoon mee doen :b: Ik zal je vanmiddag / vanavond even toevoegen.
     
  6. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

  7. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had dit al eerder bekeken, een leuke clan. Alleen dan zit je zeker aan eisen verbonden en MOET je je naam veranderen?
     
  8. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is niet verplicht je gamertag te veranderen. Dit moet alleen wanneer je een vacature (clan taak) wilt aannemen. Zoals recorder e.d.

    Als je de community sectie van de clan joint zit je wel aan één eis vast. Je moet namelijk 1x per week een Versus Feature inleveren of bijwonen. Dat is bijvoorbeeld het bijwonen van een evenement, een challenge of prijsvraag inleveren. Hoe vaker je dit doet hoe beter. We hebben deze regel toegevoegd zodat de community leden actief meedoen met alles. Wat eigenlijk ook normaal moet zijn als je een clan joint.

    De competitieve leden mogen zelf kiezen hoe vaak en wanneer ze deelnemen aan een Versus Feature. Het is dus geheel vrijblijvend.

    :)
     
  9. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel interesse dan :). Ik wil wel me GT veranderen, dat staat (naar mijn mening) toch iets netter en beter. Alleen zal ik even kijken wanneer ik GT verander. Actief ben ik sowieso op de Xbox, ik kan ook actief worden op jullie website :). Ik zal mij zo even aanmelden, topic aanmaken en jullie toevoegen.
     
  10. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Top! :)
    Je mag helemaal zelf weten wanneer je je Gamertag veranderd. Wanneer je zo meteen een account hebt zorg dan wel dat je jezelf in het juiste aanmeld forum voor community leden aanmeld. :)
     
  11. synthetic skin

    synthetic skin Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo hoe oud moet je zijn voor deze clan?? groetjes joey
     
  12. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment moet je nog 15 jaar zijn om Versus Gaming te joinen. Soms worden hier uitzonderingen op gemaakt. :)
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Laatste keer dat ik keek is dit niet jou topic Deadlock. en @ Synthetic, als je een clan wilt joinen reageer dan niet op een Gezellig samen gamen topic maar op een van de clans.
     
  14. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vroeg netjes hoe oud hij moet zijn als hij de clan wilt joinen. Het lijkt me een beetje onbeleefd om daar niet op in te gaan.

    En ook al is dit topic niet van mij, ik denk dat ik het recht heb om een antwoord de geven op een vraag. En hij had het inderdaad beter in mijn topic kunnen posten.
     
  15. synthetic skin

    synthetic skin Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    @versus deadlock bedankt voor je antwoord :)
     
  16. synthetic skin

    synthetic skin Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben elf dus nog 4 jaar w8en :mad:
     

Deel Deze Pagina