1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Ghost Recon : Wildlands

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 18 jun 2015.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Benieuwd naar de Beta. Dat zal mijn keuze worden of ik hem koop.
     
  2. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoelaat gaat de bèta online?
     
  3. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Volgens mij 12 uur.Was met de Closed Beta ook zo.
     
  4. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Open Beta is LIVE
     
  5. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ga ik zo me console maar is aanknallen
     
  6. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Servers zijn down.
     
  7. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Op ps4 niet
     
  8. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Xbox wel,tenminste bij mij dan.

    Edit:Ben weer online,moest wel opeens een update downloaden van 81 MB en na die update had ik weer verbinding.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2017
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Nu 1,5 uur gespeeld met drie man, maar het is niet best deze game... Ubisoft :F:
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb de closed beta gespeeld maar kon er niet inkomen.. voor mij geen GR W.
     
    Mallakai en AnubisNefer vinden dit leuk.
  11. nicotet

    nicotet Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Is iemand al begonnen te spelen?
     
  12. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Mss moet je die update downloaden.Ik had vanmiddag 3 uur gespeeld en opeens werd ik eruit gegooid en kon niet meer spelen.Servers down gaf die aan, 45 min later na harde reset van Xbox kreeg ik een update van 81 MB en toen kon ik weer gamen.
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik bedoelde met niet inkomen dat de game mij niet kan bekoren. ;) Of te wel, vind het niet aantrekkelijk genoeg voor mij. Ziet er prima uit hoor maar ik ben denk ik niet zo van dit soort shooters..

    Ik schreef ook dat ik de CLOSED beta heb gespeeld. De open beta heb ik niet meer gedownload.
     
  14. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ach zo hahahaha sorry foutje.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    kom er helaas niet in...
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Dat wil je ook niet.
     
    VapoChill en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Gisteren de PC-versie even geprobeerd. Draaide in principe prima, maar ik wist evengoed niet hoe snel ik hem moest uninstallen.

    Reed niet lekker, bewoog niet lekker en het schoot niet lekker. Het voelde ook een beetje low budget aan qua GFX en speelwereld.

    Wel jammer want het introfilmpje waarin het verhaal wordt uitgelegd vond ik best tof.
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    ^dit. Moet zeggen dat het met controller iets beter speelt, maar ook niet optimaal.

    De eerste keer dat ik die drone weer in de lucht moest gooien om de omgeving te scannen, had ik het alweer gehad.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2017
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Op amper 5 uur speeltijd heb ik 3 bluescreens gehad. Ok het is een beta, maar zo erg heb ik nog nooit meegemaakt.
    De game liep tijdens de 'missies' op locatie wel redelijk goed maar wanneer ik ging rijden door het landschap had ik vrij regelmatig extreme framedrops. Gewoon onspeelbaar voor enkele seconden en met een beetje pech lag je als de game weer verder ging 100m lager in een ravijn of rij je doodleuk vijandig gebied in. (wanneer iedereen sterft her-spawn je soms ook op de meest onlogische locaties/posities)

    Online in co-op uitte dit zich dan weer in haperende verbindingen op willekeurige momenten, voor elke speler anders. Zo waren mijn maten nog aan het spelen terwijl mijn game op een cruciaal moment aan het 'bufferen' was. Hierdoor was teamwork haast geen doen terwijl we nog niet eens een echt grote missie aan het spelen waren.

    De controles en de feedback die de game je geeft is ook weer typisch Ubisoft, zit totaal geen gevoel in. Zielloze games! Het schieten of iemand 'gijzelen' geeft daardoor ook totaal geen voldoening waardoor het al snel saai begon aan te voelen. Lijken verdwijnen ook geregeld als sneeuw voor de zon, wth?!
    Het geluid leek mix technisch soms ook een zooitje te zijn, terwijl dat juist heel belangrijk is bij een game waar je voorzichtig te werk moet gaan.

    Stuiteren door de bergen op je motortje was opzich een hilarische ervaring, maar 'clunky as hell'. Eigenlijk de perfecte afspiegeling voor de algehele kwaliteit van deze game zeg maar. :F: (en die voertuigen met turrets, leuk en aardig, maar het leek erop alsof die guns voor sommige situaties simpelweg gedeactiveerd werden??)

    Enfin, snel verwijderen die hap en opnieuw voor een hele lang tijd ver uit de buurt blijven van Ubisoft-meuk!
     
  20. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Gister toch nog even kunnen spelen, vond het best leuk.
    Maar ga het niet kopen denk ik, deed mij denken aan Watch dogs 2 in de rimboe.
    Het is allemaal een beetje low budget allemaal, map is ook niet echt groot.

    Ik heb liever dat ze een echte ghost recon game maken, geen watch dogs spin-off.
    Maar ja dat is typisch Ubisoft.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2017

Deel Deze Pagina