1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Ghost Recon : Wildlands

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 18 jun 2015.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Word de glitches nu wel kots misselijk. Kan geen normale avond spelen. Gister weer feest. Begint al dat we met 3e in de party zitten en 1 iemand niet zichtbaar is nergens. Complete we een missie ( waren we mee bezig ) krijg de niet zichtbare persoon alleen punten terwijl die niks deed en wij niet. Iedereen game afsluiten en herstarten toen ging dat goed. Daarna het probleem dat als ik een silencer erop had, zag de rest mij zonder silencer ( ook geluid ) en andersom. We werden dus constant gespot.

    Vervolgens 2 keer dat de missie failde omdat meneertje(AI) de autodeur niet open kon krijgen en ik hem dus niet kon exporten. ( einde missie ) Het concept is vet, game is zwaar kut als je met meer als 2 man speelt.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice, gelukkig wil ik 'm spelen met een maatje dus 2 players weinig problemen?
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Terwijl Ubisoft zo goed is in het afleveren van complete spellen zonder bugs. Denk niet dat iemand dit aan zag komen. :D
     
    Reckuuza, Korkss, Pride en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ps4 nergens last van speel elke avond met 3 maatjes
     
  5. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik heb tot nog toe ook nog niet echt ergens last van gehad ja hier en daar wat kleine bugs maarja dat drukt de pret niet.
     
    heuft vindt dit leuk.
  6. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde van maten dat er in de BETA ook een Ghost difficulty zat? Ik speel nu op extreme en een tandje moeilijker (lees realistischer) zou ik wel tof vinden.
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Durf ik niet te zeggen ik speel ook op extreme, maar het is prima te doen soms zelfs te makkelijk zo lijkt t..
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    blijft echt een dikke game zeg fijne coop wel af en toe wat bugs mja fuck it xd
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    ja man xd
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik word echt bloedlink van die auto die je spawnt op je vallen.....
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Nog iritanter is dat je ong altijd gezien word door die Unidad squad ohoh ontkom je bijna niet aan zegmaar..
     
  13. Peter Bijl

    Peter Bijl Peter Eindredacteur

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    77
    Hoi allemaal! Xboxworld speelt weer eens voor Sinterklaas en mag eenmaal de game Ghost Recon: Wildlands weggeven.
    Natuurlijk hoort daar een prijsvraag bij en die luidt als volgt:

    'Als jij aan het hoofd stond van een drugskartel, hoe zou jouw eigen, gevreesde organisatie dan heten en waarom deze naam?'

    Je kunt je antwoord invullen bij de reacties onder dit artikel:

    http://www.xboxworld.nl/artikelen/prijsvraag/tom-clancys-ghost-recon-wildlands-prijsvraag/

    Wees er snel bij, want je kunt tot zondag 9 april reageren!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Vette shit Peter! Inzending zojuist gepost:

    Als jij aan het hoofd stond van een drugskartel, hoe zou jouw eigen, gevreesde organisatie dan heten en waarom deze naam?

    Dit lijkt mij vrij duidelijk. Dat gaat BLACKED heten natuurlijk. BLACKED is de ultieme term voor een gevreesde organisatie. Het is een krachtige term, dat staat voor de grootsheid, het zwarte, en het onbekende.

    Als hoofd van mijn BLACKED kartel heb ik al die niggas onder m'n hoede. @Tiberius wordt mijn rechterhand. Dit is iemand die praatjes heeft. Iemand die alles platlult wanneer je het zelf even niet meer weet in een vergadering. Hij legt verbanden waarvan niemand dacht dat die uberhaubt bestaan. Een puur meesterbrein.

    @Lethal AK47 , @Fiasco en @Kimi NL vormen hierbij het bestuur. Hoewel Kimi NL en Tiberius familie van elkaar zijn, vormt dit geen probleem in de rangen van dit kartel. Wij zijn een grote familie.

    Ons product: Kratom. Dit spul is legendarisch. @Remcom00 is hierbij onze Supply Chain man. Hij fixt al die shit. We hebben 1000 hectare van dit spul, ergens in Bolivia. Ultiem voor lichaam en geest. Marketing? Ook dit is onze specialiteit. Scarlett is hiervoor ons gezicht. Met haar grote boezem verkoopt Kratom als een beest. Onze accountmanager @Tyrant is hierbij de man voor de sales. Hij rijdt met z'n dikke BMW standaard op de linkerbanen en popt Kratom zodat we fucking rich worden.

    Onze organisatie kent een sterke verdediging. Verdediging? Ja, bodyguards inderdaad. Wanneer we fittie krijgen met een ander kartel, vegen wij daarmee de vloer aan. @Head Ninja , @Kevf en @UpInSmoke0611 deadliften al die guns voor ons en knallen iedereen neer met hun gespierde lijven. Ze doen de naam BLACKED eer aan.

    Met dit zooitje gasten wil ik dan ook wel ff lekker coopen in Wildlands. Beetje Kratom poppen her en der, ons geld besteden aan de lokale hoeren, feestjes geven samen met ons Youtube fenomeen Furies. Zooitje snuiven met @L.A. Ik ben er klaar voor.

    Geef me die shit.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2017
    Tim, NullMicrobe6099, locoboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [​IMG]
    Jij gaat 'm winnen kil.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    De winnaar van de prijsvraag is JKampmeijer! Gefeliciteerd!

    Houd de site in de gaten, spoedig volgt een Mass Effect-prijsvraag.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    :lol:

    @Reckuuza
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2017
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Hahahaha die fucking randomizers. Maakt geen fuck uit wat je post.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Misschien wel leuk om de winnende inzending ook hier te posten
     

Deel Deze Pagina