1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] God of War

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik heb eigenlijk nog niets gemerkt van het geblaas.. of het is er niet of ik zit met mijn gedachte te veel bij de game.

    Maar goed genoeg over randzaken gehad.
    Wat is dit toch een dijk van een game, heb al een aantal wtf momentjes gehad in de game, en alles ziet er gewoon zo top uit.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Het is belachelijk vet man. Weet niet hoe ver ik ben maar zou willen dat deze game nooit ophoudt. Vaak wel even doorbijten op de 3e moeilijkheidsgraad maar Damn wat werkt de combat fijn man.
    Krijg ook heel sterke Darksiders vibes bij deze game.
     
    Mallakai en Zifnap vinden dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Gisteren ook eindelijk begonnen.
    En wat een game ben helemaal nog niet ver maar tot nu toe is alles zo gelikt.
    En hoor me pro bijna niet gelukkig.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat vind ik een hele fijne gedachte, want heb recentelijk beide games via Live gekocht en die combat werkt ook lekker. Ik speel dat soort games eigenlijks nooit, kon daar nooit wat in vinden, maar goden en demonen is altijd een mooi thema voor een game.

    GoW die je doet denken aan die games is voor mij reden om deze game langer in de gaten te houden. Kijken hoe sterk deze game zich de komende maanden gedraagt. :)
     
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Laatst bewerkt: 23 apr 2018
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik denk heel sterk. Er is weinig wat deze game niet goed doet imo.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Check dit dat eens: God of War (PS4, Sony): 8 aldus EDGE. 8)

    Een een 6 voor Far Cry 5, 7 voor Sea of Thieves. Vreemd tijdschrift/website. 8)
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Goede tip is om in je hud opties Immersion aan te zetten dan heb je geen levensbalken in beeld etc.
     
    WorkingTitle en Maddmonkey vinden dit leuk.
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Mwhoa, it's in the name... Gasten zijn edgy om edgy te zijn. Niemand die hun meer serieus neemt dus zo krijg je wel weer wat aandacht.
     
    Yellow 13, Zifnap en Servantes vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja inderdaad, volg al jaren hun ratings, maar heb ze nog nooit echt serieus genomen. Ik kwam zelfs een stukje commentaar tegen van een gast op een website waar ik veel zit die zei dat andere sites omgekocht waren. Rot op denk ik dan, want als je zoveel bladen ziet die 10en geven en de grote man achter de game jankend online komt met een filmpje, dan moet je gewoon je muil houden. Je kent EG nog wel? Nou, lees hier maar de reacties onder de ratings van EDGE. http://www.evilgamerz.com/46042_EDGE-is-streng-voor-Far-Cry-5-en-God-of-War.html

    Overigens weet ik ook wel dat je je niets hoeft aan te trekken van EG hoor, maar de redactie en vast leden staan wel achter de game, alleen die ene reactie van een anonieme gast steekt mij heel erg. 8)
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb ik vanaf het begin gedaan. Zoveel beter om geen hints te krijgen en zelf uitzoeken hoe je een nieuwe enemy kan killen. Gisteren op een stream zag ik namelijk dat er gewoon een hint kwam bij een nieuwe enemy na een seconde of 10.

    Ben zelf al aardig ver nu met ruim 30 uur gespeeld. Nog wel genoeg sidemissies te doen en hele pittige enemies te verslaan die gewoon te hoog level voor mij waren eerst.
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Het is natuurljk hun mening en een 8 is een prima score waar ik over het algemeen geen probleem mee heb. Maar wel wat laag imo
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Waar kun je zien hoeveel je gespeeld hebt? Of is dat een eigen indicatie :+.
    Ik zit nu denk ik op 3/4 van de main story.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Oh dat wist ik ook niet dat er tips in beeld kwamen.
    Maargoed mis er niks aan tot zover kom ik overal voorbij alhoewel ik wel op normaal speel.:+
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik krijg steeds dezelfde tip, komt er meestal op neer dat het ook mogelijk is om een niveautje lager te gaan spelen...

    Maar dat gaan we dus niet doen :)
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Eigen indicatie ja. Staat nergens voor zover ik gezien heb.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Eye of the tiger bro. Je gaat die trap opkomen, Apollo Creed is poep, je kan hem hebben. Clubber Lang kan ook niks, Ivan is groot maar valt zo om en Tommy is analfabeet.
     
    Nol vindt dit leuk.
  18. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Om even op het geblaas in te gaan. Bij mij blaast de X vrijwel nooit (ook niet bij Far Cry 5 wat ik iemand hier zag melden) tenzij ik de kast dichtgooi waardoor ie warmer wordt. De pro blaast bij God of War echt als een bezetene. Wellicht verschilt het iets per apparaat. Maar de hoeveelheid herrie die pro maakt vind ik wel storend en zet daarom direct een headset op.

    God of War nu half uur gespeeld. Prachtige game en fraaie sfeer. Wel een vraagje: Ik vind de hoeveelheid /diversiteit van moves en combo's zo in het begin behoorlijk beperkt. Veranderd dit nog behoorlijk (snel) ?
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ow hell yeah
     
    apoc vindt dit leuk.
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Main story uitgespeeld. Echt één van de beste games op de PS4 :D:D.
     
    Rienbu en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina