1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Goeie smoes !!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WorkingTitle, 8 sep 2004.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik wil nu super graag Burnout 3 halen.. (9 sept release tog) ,maaruh me ouders segguh dah ik maar een tijdje moet w88 :'-( heeft iemand een goed idee om er tog aan te komen _O_ ik heb er wel geld vorr horr...

    nu heb ik hem te koop gezien op IT €35,- tweede hands... maarja.. gled overmaken kan ik niej.. mot me pa doen... en nu maar zover krijgen dat hij het goed vint.. blijven seuren is trouwens niej glukt : Als je ze door gaat koop je dit jaar geen gamez meer... WIL IK OOK NIEJ hebben 11 NOVember he _O_
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2004
  2. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    x-bazar ? :) (als je mazzel hebt)
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Stiekem kopen en zeggen dat je hem gewonnen hebt met een prijsvraag?
     
  4. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    "ik kan me ouders er niet voor betalen.. te weinig geld vorr"
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ah ok. Dan is het werk zoeken geblazen. Je kan niet blijven verwachten dat ouders altijd alles voor je zullen kopen. Een smoes voor een game zal niet mee vallen.
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    ik wil tweede hands kopen.. alleen dan word hij binnen gestuurt.. en ik mot geld overmaken.. ik moet een smoes hebben dat mijn ouders het egt goed vinden ..
     
  7. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Volg anders gewoon de raad van je ouders op. Zelf denk ik dat met de kerst burnout al verlaagd is in de prijs. EA is hier namelijk best vlot in om prijzen naar beneden te gooien. Het is misschien het moeilijkste om te doen maar het voelt soms wel lekker om games goedkoper te kopen. En als je wacht kan je ook nog eens zeggen dat je helemaal niet verslaafd aan games bent. :D
     
  8. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zeggen mijn ouders nooit iets over games kopen. Het zijn mijn games en geld. :)

    Maar met Burnout 3 heb je d'r weining aan maar probeer een folder of krantenwijk te nemen dat mag volgens mij wel als je 12 bent. Dan kan je mooi elke maand een game kopen :)
     
  9. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon via de telefoon bestelle. en vrage of ze terug willen belle als tie binnen is ..
    en als je dan terug word gebeld en je ouders vrage ernaar zegge dat je er niet meer onderuit kan en dat je hem nu moet kope :p
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Gewoon jatten die handel }:]
     
  11. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    of je hem haalt moet je zelf weten

    Zeer dope game, maar verveeld best wel snel op live :mad:

    Singleplayer is mega vet!
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Gewoon kopen en hopen dat je zusje je niet naait ;) Ma had bij mij ook niets door, maar toen beetje rellen had met zusje kan ze haar mond niet houden |:-
     
  13. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    :D Jammergenoeg moet je dan eerst de cd zoeken en in het doosje stoppen ;)

    Zoek een goed betaald (en evt. leuk??) baantje en verdienen maar! (in het weekend krijg je ook nog is toeslag :D)

    Bijv. ergens op een parkeerplaats / garage werken... Me zus verdient er 30 per dag mee :) (maar ze werkt ook maar 1x id week :) Zaterdag)
     
  14. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet de huidige jeugd niet aanzetten tot criminaliteit, vooral als XBW moderator ;) Foei hoor!

    Maarre.. Gewoon eerlijk zijn tegen je ouders en ffkes wachten.. Ga wat oude spelletjes overnieuw uitspelen of eindelijk uitspelen ofzo.. :p
     
  15. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is maar een game,...
     
  16. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmmm doosje heb ik niet nodig, alleen een iemand die de kast even open kan laten staan...

    Kom ik later wel een keer terug voor het doosje... }:]
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    kwil em ook super graag maar ik heb er geen geld voor en mijn ouders denken er ook niet aan me er geld voor te lenen :p dus ik heb geen keuze mischien toch met de ged8e houden dat et maar een game is zoals Lord<>Snowboard al zei :D
     
  18. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    alles op z'n tijd..... Ik haal hem ook pas komend weekend! :p
     
  19. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ik had het ook een x ik wou kei graag driv3r kopen (lol spel }:]) maar mijn moeder zie: na de vakantie (da duurt zeker dus {toen} nog 2 weken) nou ik ga naar de winkel, koop het (samen met broer) heb het stiekem naar boven genomen en gespeelt en zo (had er ook nog een t-shirt bij |:- {zei dat die van een vriend kreeg :+} hadden mijn broer en ik het over driver en mijn moeder vroeg of ik hem toch had gekoch :p nou wij zeggen: nee is al kei oud, driver 4 is al uit hoor :p

    aldus mijn moeder weet niet eens wa voor spellen ik heb :p:p:p
     
  20. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou gewoon de game kopen, tis toch jouw geld.

    ik moest vroeger ook altijd toestemming vragen om een game te kopen op een gegeven moment had ik zoiets van bekijk 't :9 ik koop wat ik wil.
     

Deel Deze Pagina