1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

    22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

    47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

    19,4%
  4. anders, namelijk

    11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Het record staat op 996, dat 22 maart 2006 werd gevestigd om 07:43.


    Er is nog hoop tot 11.00 uur nog iets van 400 members moeten online komen 8)
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  3. Ja hoe kunnen er in hemelsnaam zoveel mensen online zijn ZO VROEG IN DE MORGEN?
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat het was omdat iedereen nog wilde kijken of er nieuws van voor Oblivion. wel raar ja
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het geen goed idee om een Spam gedeelte te maken waar mensen kunnen sapmmen.
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Toen mensen vorig jaar hoorde dat ik na GS een nieuwe clan ging starten (aVIP) voor COD2, waren er aardig wat mensen die geïnteresseert waren en ik had in 10 tellen de beste spelers van NL te pakken (op de 3 losers van eVo na, \o/ Nemesis, Just1ce en Nepshot :mad:)

    Toen ik op de oude website van aVIP vermelde dat ik 35 kaartjes had gehad van de sponsor om met de clan naar GamePlay te gaan, kwamen er een stuk of 50 dreigenmenten binnen van allerlei mensen uit Nederland die mij en Team aVIP wilden gaan nakken, simpelweg omdat ik alle goede spelers uit andere clans in Team aVIP liet.

    Op GamePlay kwam ik veel mensen tegen, maar er was er geen eentje die mij of iemand anders van Team aVIP op zo'n manier aansprak, laat staan ook maar een vinger uitstak. Misschien kwam het omdat ik met Deilenaar en Forgo77en was, maar ik had het er goed naar mijn zin.

    Toch zielig dat er mensen weer over 'ik kom langs je deur en steek je lek' gevalletjes beginnen, ik snap niet (Pine) hoe je een kleine ruzie tussen Deadbringr en Nano met zoiets kunt associeren.

    Daarbij, Deadbringr ken ik nu zo'n 1.5 jaar, en het draait tussen peter en mij al lang niet meer om het xboxen, zoiets heet gewoon vriendschap, en zo heb ik er nog 15 andere in de clan. Als ik simpelweg tijd had kon ik elke dag een training mee doen en was ik goed in vorm om clanmatches mee te doen. Ik heb dat niet aangezien ik een vriendin heb en op VWO5 zit (natuur-techniek profiel). En daarbij, als ik wil kan ik hier een technisch hoogstandje ABN neerzetten, maar wat schiet ik daarmee op? Ik zal waarschijnlijk meer aan het uitleggen zijn wat ik nu probeerde te zeggen in plaats van een fatsoenlijke post terug te krijgen.

    In de weekenden gamen is het voor mij, als ik dan niet aan het pokeren ben of uitga. Dáárom doe ik alleen nog maar aan fun-gaming, maar als de grote vakantie begint en ik heb mijn ticket naar VWO6, dan zal ik weer eens een game oppakken en ervoor zorgen dat ik dat spel vrijwel tot perfectie speel, net zoals ik ooit op COD2 en COD3 deed.

    Peace.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2007
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    thanks voor de info man, I appreciate that.:D
     
  8. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    tekst owned smartie ,

    had het niet anders verwacht .. simpel weg omdat ji nooit aanvalt in je post maar zo'n goede defense neerzet dat je niks meer kan terug zeggen .. en ja je flikt het weer
     
  9. Smartiez niet zoveel spammen aub
     
  10. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Jantjuuuuuu waarom pest jij mij altijd? :-(

    Ik had vroeger borstvoeding dus ik ben een gevoelig kind, ga ergens anders populair doen (kusje!)
     
  11. Volgens mij heb je juist teveel borstvoeding gehad, vandaar dat je er nu zo uitziet :+ :lol: :lol:
     
  12. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet toch SmartieZ? Die-Hard eVo -> Ik, Headshot, Just1ce. Als we nou alleen maar een 4de lid hadden gehad. Was altijd lachen: Standaard wij 3, en dan altijd iemand die we steeds omwisselden.
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Jongen het is tog gewoon een algemeen voorbeeld, niemand begrijpt hier ook wat :confused: Want Snipzshot zei het tegen mij.
    En suc6 met je eindexamen :thumbs:
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Tja die 4e ownage had je gehad als Headshot wat sneller was met try-outs geven maaja nou vertoon ik mijn skillZzZ in DtS:b:
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Het echte record staat op een aantal honder minder maar dit waren zoekbots.
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    LOOOOL Rauolio, jij zat toen met die DUTCH WING ANDO in een clan ik weet nog wel 120948023184 - 0 .. OWNAGE
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hmm ja zal best, gelukkig ben ik Raoulio en niet Rauolio en zag ik jou nooit boven me eindigen met je 'geweldige kartechniek'.

    En Dutch Wing Ando zat in DWL ik niet. Die jongen is trouwens wel focking goed in GoW nu, hij heeft in sTs gezeten.
     
  18. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ando ownt met z'n sniper, relaxte gast ook.
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Vriend ik eindigde altijd boven jou, feit. DtS was niks met COD2 als je wilt kan ik het nu bewijzen ik heb die game al 3 maanden niet aangeraakt..
     
  20. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen ik, IntenZz en Just1ce ook weer ff buurten :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina