1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Stom..ik had er even bij moeten zetten dat ik geen flauw idee had hoe geloofwaardig deze knakker is :D
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja. Het is ook niet zo dat er een gerucht is. Hij krijgt een vraag over of het naar de PS4 komt en geeft daarop antwoord. :p
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had het zelf nog niet eens bekeken, moet ik toegeven haha ;).

    Anyway, andere previews hadden het er niet over, maar dit is toch wel fucking bruut hoor.

     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Als dat laatste maar niet verplicht wordt, of net als IV een belletje krijgt net zoals Roman met zijn bowling fetisj.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Kon je gewoon uitzetten dus ik heb dat commentaar nooit gesnapt. :p
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hmm, da's waar ook :+

    Maar ging die vriendschapsbalk dan niet omlaag?
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je decline ofzo deed wel, dan werden ze boos. Maar je kon ergens in de telefooninstellingen gewoon iets van 'disable phone calls' ofzo aanvinken.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach ja, dat zit er in ieder geval niet meer in gelukkig, nu hopen dat je niet regelmatig telefoontjes krijgt dat er iemand in moeilijkheden zit en dat je hem moet helpen.

    Lijkt mij nog steeds awesome om gewoon met een figuur 6 (of 5 volgens de laatste berichtgeving) sterren te krijgen en dan snel naar een ander figuur switchen en dan bekijken hoe diegene weet te ontsnappen aan de politie :cool:
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2013
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Kan niet, zodra je cops achter je aan hebt kun je niet switchen als je niet bezig bent met missies. Overigens neem ik dat unieke shit met switchen echt met een korreltje zout. Zullen ongetwijfeld een aantal mogelijkheden zijn waar de andere personages zijn als je switcht. Maar echt elke keer op een andere plek? Nah, dat is onmogelijk om te handelen voor de Xbox 360 en PS3. Kost echt fucking veel geheugen als je bijvoorbeeld met Michael speelt en ze altijd daarnaast moeten draaien wat Franklin en Trevor doen.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2013
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Met een heli op het dak van een wolkenkrabber landen, uitstappen en en de heli kapot schieten... Vervolgens kijken hoe die naar benden komt :9
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    :mad:
     
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het een tijdje(lees maanden) niet meer gevolgd maar je kan dus tussen drie personages switchen?
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar niet tijdens politie achtervolgingen! :+ Ben wel benieuwd wat er gebeurt dan. Dan switch je naar Trevor die in z'n onderbroek weg drijft in de rivier of terwijl hij net uit een vliegtuig spring om te skydiven ofzo.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Als je zelf achtervolgt wordt kun je niet switchen, je kan wel in een chase switchen! :D
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Gister in brievenmaandag op Gamekings:emo:, zei Boris ook dat GTA V niet op de PS4 en de Xbox komt. Omdat hun echt een bedrijf zijn die hun spellen alleen uitbrengen op consoles die het meest hebben verkocht. Ze kunnen met de Xbox 360 en PS3 echt miljoenen spellen verkopen. Wellicht dat er later weer een versie komt op de Next-Gen, maar in eerste instantie alleen voor deze gen.

    Moet ook maar kijken hoor. Gamekings neem ik niet zo gauw meer serieus.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gamekings is echt te lachwekkend voor woorden. Laatst liet een vriend van mij een artikel van eind 2012 zien over allemaal gelekte feitjes van GTA V. Er werd gewoon als feit verkondigd dat je o.a. moeten tanken anders doet je auto het na een tijdje niet meer en je kon je in huizen verstoppen en de boel barricaderen. Right....echt de enige preview die het daarover had en verder nooit meer gelezen. GK maken echt hun eigen 'feitjes'.
     
  18. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar eens een trailer gekeken en ondanks de hele nieuwe setting, map en personages neigt de game erg naar het GTA 4 bij mij.

    Ik had gehoopt dat het 'lompe' van GTA 4 eens wat smoother zou worden. Bijv. als je met je auto ergens tegenaan rijdt of in de trailer tegen de trein dat hij echt helemaal in zou deuken i.p.v. een klein deukje en je vervolgens doodleuk kan wegrijden. Ook de grahpics zijn niet veel beter als in GTA 4 zo te zien.



    De maps plus nieuwe verhaallijn zullen goed uitvallen maar alles eromheen had ik graag vernieuwender gezien.
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Ik gok dat ze gewoon pak hem beet 30 scenario's hebben (10 per persoon?) wat ze aan het doen zijn als je switcht. Zo hoef je verder niets te genereren, alleen random een moment te kiezen.

    Of kun je Trevor ook tegenkomen als je met een ander speelt bijvoorbeeld?
    Dat komt bij GTA VI (denk dat ze trouwens wel een ander naam gaan pakken :+) op de next-gen pas. Dit is gewoon deze generatie afsluiten met een knaller, de 360 en PS3 verkopen nog wat extra doordat mensen GTA V toch wel willen spelen en Rockstar gaat alle records breken. Iedereen blij.

    Daarna gaat het vizier op de nieuwe consoles en gaan ze knallen met vernieuwende dingen. Zo dat was mijn glazenbol. :+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Woods...

    Als jij serieus vind dat de graphics niet veel beter dan GTA IV vind.....dan moet je toch echt even GTA IV opstarten. Het is een verdomd groot verschil. Hell...RDR en MP3 waren al een gigantisch verschil en deze doet er een schepje bovenop.

    Nieuwe shotties van nieuwste GI uitgave.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina