1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Fanboy is een woord voor gasjes zoals hem met een naam als Xbox3604ever en dus verder niks leuk vinden...ofso:+
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    That's my homie.:): :cool:
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Jah daar zit wat in, maarja, ik ben geen fanboy van Green Day, gewoon een grote fan. Ik heb op mn vorige avatar na dan niks van Green Day gehad hier, geen naam, geen handtekening, geen banner, niks verder dus. Bovendien zijn er wel dingen die ik mischien wel nog leuker vind dus. Maarja wat lul ik. :x :thumbs: :b: Wel goed verwoord btw.
     
  4. Master Ryu

    Master Ryu Guest

    Ik vind Green Day wel een vette band, ben niet zo'n doorgewinterde fan als Head Ninja, maar vind wel dat ze vette nummers hebben. Btw, vette avatar Head Ninja, moet zelf ook maar een mooie zoeken.
     
  5. Victor

    Victor Guest

    ^ Duidelijk Head Ninja.
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Vet hoor, Hoofd :emo:
     
  7. Master Ryu

    Master Ryu Guest

    hehe, ik dacht al dat iemand dat zou zeggen, en nee ik ben niet Head Ninja, maar ik ken hem wel goed, hij heeft mij deze site vorige week al aangeraden, maar doordat ik het druk had heb ik me nog niet aan kunnen melden. Hij is een goede vriend van mij. We hebben heel veel gemeen, we zitten op dezelfde school, we hebben dezelfde opleiding, ik ben 1 dag jonger dan hem (10 uur zelfs), we hebben dezelfde interesses, DBZ, Green Day (ik minder dus), tekenen, enz...enz... oh en onze opa's liggen op dezelfde begraafplaats begraven. En zo kan ik nog veel meer door lullen. :b:
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zelfde eindsmilie, zelfde manier van praten.... de tijd zal het leren (of de ip's natuurlijk maar men heeft tegenwoordig meerdere pc's...)

    Damn ik zou niet meer in dit topic reageren...naja...
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  9. Victor

    Victor Guest

    Hahahahahahaha. :'-(
     
  10. Master Ryu

    Master Ryu Guest

    Zelfde manier van praten komt omdat we zoveel met elkaar gemeen hebben, en omdat we altijd met elkaar omgaan. Maar goed die hele afaire van die smilies heeft ie me al verteld, ik gebruik haast nooit smilies, maar vind die met dat bier wel leuk.
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Verklaar jullie zelfde IP adres dan eens?
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    dat meen je niet...dat mensen....omg...lama....
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  13. JeePee

    JeePee Guest

    pwned :cool:
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    KloonAccount omdat je gebanned ben.. oke. maar bedenk dan een minder opvallende naam:+
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Bijna vergeten, waarom hebben jullie ook hetzelfde registratie mailadres?

    Dat word een verlening van je maandban met nog een maand, niet zo slim kloontjes aanmaken.
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat was z'n andere persoonlijkheid, kun je z'n andere 'ik' niet kwalijk nemen. ;) Zit best diep zoiets.
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus je kan nu 2 maanden lang zeggen dat Green Day de slechtste band ooit is zonder meteen een betoog met meer smileys dan woorden naar je hoofd gesmeten te krijgen?

    Cool! :cool:
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Damn jullie zijn goed :eek: ik had het nooit gezien, wel vermoed maar nooit echt gedacht. netjes;)
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Lol als je dat niet ziet. Ze hebben precies de zelfde manier van slap ouwehoeren, :b: en natuurlijk de naam die echt geweldig vergezocht is...

    :+
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    nu je het zegt maar ik kijk daar niet snel naar. maargoed nogmaals netjes..
     

Deel Deze Pagina