1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Grotere" Avatar >10KB

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 6 jan 2005.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou eigenlijk willen zien dat de gamercard gewoon zichtbaar is in het forum. Dan kan je teminste in 1 oogopslag zien wie, wat aan het spelen is. Tevens zou ik graag zien of iemand on-line is met zijn 360

    in het forum side bar (150x100):

    [​IMG]


    in de sig zoiets als dit:

    [​IMG]

    of dit:

    [​IMG]
     
  2. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou ook kunnen Fardo..
    Dat er iets komt waar je kan aanvinken of je in je sig zo'n ding wil hebben.

    Maar dat dan wel je "normale sig" verdwijnt en dat je niet zelf handmatig een ander plaatje in je sig kan zetten.

    Dan zou het kunnen en wordt het niet al te druk/rommelig.
     
  3. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets groter lijkt me ook wel fijn, aantal pixels mag wel hetzelfde blijven van mij.
    Zo'n gamercard's bij je avatar lijkt me dan weer niks, die lijken allemaal op elkaar en dan wordt het ontzettend druk aan de zijkant lijkt mij. :/
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Op zich valt het wel mee .. ik een aantal forums waar men gebruik maakt van zo'n sig aan de zijkant en het stoort me dus helemaal niet ... ik vind het eerder handig om te zien wie wat aan het spelen is of net gespeeld heeft
     
  5. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het beide goede ideeen, vooral een online/offline picture achter de gamertag. en zo'n gamercard balkje in een sig. lijkt mij ook geen slecht idee.

    ...maar de hierboven aangegeven gamercards kan ik om een of andere reden niet zien :mad:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    komt denk ik doordat xbox.com eruit ligt :)

    maar als die voor in de sig die is wat ik denk dat het is, dan is het een goed idee :thumbs:
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de site is down ... dus ook problemen bij hun
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    hij doet het weer...
    ik vind deze wel handig voor in je signature :thumbs:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    deze is mooier \o/
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    maar als iedereen dat bewegende ding dan zou zetten in zijn sig. dan staan er tientallen bewegende plaatjes op 1 pagina, lijkt mij persoonlijk niets...
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    't is niet erg flashy, het beweegt op een rustige manier. Dus ik denk dat het best zal meevallen :)
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nee!
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Grotere avatars zie ik niet zitten, 80x80 pixels is imo groot zat. De bestandsgrootte kan mogelijk wel iets omhoog.
     
  14. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    op een ander forum ben ik zelfs gekicked omdat ik het verontwaarigend vond dat ik geen avatar meer in kon stellen na een paar keer een iets te grote te hebben ingesteld. Ik was alleen maar wat aan het kijken welke ik nou het leukste vond en de grootte aan het bepalen was. Wat dat betreft is dit forum toch minder streng.
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    We zijn nog het nodige aan het bekijken, er is dus niets definitief! Maar stel dat we een Gamebar zoals hieronder zouden toestaan als afbeelding in signatures?

    [​IMG]

    Voor je signature heb je dan de keuze uit:

    • Maximaal vijf regels tekst
    • Gamebar + maximaal twee regels tekst?
    • Of natuurlijk helemaal niets :+

    Nogmaals, we zijn slechts de mogelijkheden aan het bekijken, er staat dus niets vast! Qua bandbreedte zou het op dit moment wel mogelijk zijn om de maximale bestandsgrootte van avatars te verhogen.
     
  16. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    - 5 regels tekst
    - Gamerbar + 4 regels tekst (echt veel groter dan 1 regel is 'ie niet hoor)
    - Of natuurlijk helemaal niets :+
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die gamebar maakt me mij persoonlijk niet echt uit, maar dan een gamebar +3 of 4 regels tekst, maar dat de bestandsgrootte eventueel omhoog kan is wel goed nieuws :thumbs:
     
  18. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet erg vinden als de gamebar in de signature komt. En dan plus drie regels tekst ofzo.

    Als ik het zo begrijp is het al wel vrijwel zeker dat de maximale bestandsgrootte van avatars vergroot wordt? Mijn vraag is dan naar hoeveel kb, en wanneer het dan in gaat.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zoals ik het heb begrepen zou het geen probleem zijn als we van 10 KB naar 15 of 20 KB gaan. Op zeer korte termijn zouden we dit in kunnen voeren. We wachten het nog heel even af i.v.m. die Gamebar. :)
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Als jullie die gamebar in gaan voeren, zou ik ook graag een mogelijkheid zien om de weergave daarvan uit te zetten. Het interesseert mij namelijk geen moer wie wat speelt, en ik denk dat ik niet de enige ben die zo'n gamebar alleen maar ziet als hinderlijke schermvulling.

    Prima als jullie zoiets in willen voeren, maar er moet vast een mogelijkheid zijn om een profielinstelling in te bouwen die de weergave daarvan uit kan schakelen.
     

Deel Deze Pagina