1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Grotere" Avatar >10KB

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 6 jan 2005.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    gewoon invoeren die gamebar \o/

    maar zo groot is mijn sig toch niet? daar zou nog gemakkelijk een gamebar bij kunnen. Dus maak van die 2 regels + gamebar, maar 3 regels + gamebar :9
     
  2. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi :)

    Die Gamebar mag er van mij ook wel komen. Ik heb dan wel geen Live maar toch vind ik het wel leuk om in één oogopslag te kunnen zien wie wat speelt.

    [Edit] @ Darkwing, als je het zo bekijkt zou je ook kunnen zeggen van; ik wil een optie die de avatars uitzet want het ineresseert me geen moer wie wat voor plaatje heeft.

    Zo'n Gamebar hoort er eigenlijk toch wel een beetje bij vind ik, dit is een Xbox forum.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Goed punt, zover ik kan zien is het met de standaard instellingen niet mogelijk, maar misschien met een plug-in wel. :)

    Drie regels tekst en een gamebar zijn volgens mij ook niet zo'n ramp. Maar het moet wel overzichtelijk blijven natuurlijk. Een afbeelding met tekst oogt sowieso al een stuk drukker, en signatures moeten ook niet overheersen. :9

    Die optie is er ook :+ Maar hij heeft een goed punt, men moet kunnen kiezen wat men wel of niet wilt zien. :)
     
  4. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    O-) Nooit iets van gemerkt, maar het is wel zeker dat áls er een Gamebar komt dat het deze versie wordt? Want op de vorige pagina had Fardo volgens mij ook nog een andere variant van hetzelfde formaat gepost.
     
  5. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    kan er niet een XBW Gamebar worden gemaakt.
    Dan sluit hij een beetje aan op de style van het forum.
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het zou dan inderdaad deze versie worden. In ieder geval qua afmetingen.

    Wie weet ;)
     
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Niet mee eens. Een avatar staat niet in het gebied van een post, dus daar hoef je niet per se naar te kijken. Bij een signature is dat anders, daar moet je wel doorheen scrollen om naar een post te gaan.

    Bovendien kan je aan een avatar ook nog een member herkennen (als hij niet elke week een andere avatar heeft dan) :)

    Ik ben het verder met Darkwing eens en zo'n gamebar hoeft van mij ook niet. Als het dan toch ingevoerd MOET worden, heb ik het zelf liever aan de zijkant, ergens bij je avatar in de buurt.
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is die mogelijk, ook is er de mogelijkheid om signatures en afbeeldingen in posts niet te tonen.
    Dat dit dan ook met die gamebars komt, lijkt me niet meer dan logisch... Ik hoop het dan ook.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Deze thread was er voor de grootte van de avatar en nu loopt iedereen opeens over die gamebar =( , hopelijk wordt de avatar inderdaad verhoods naar 15 of 20 kb :thumbs:
     
  10. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamebar lijkt me het leukst :)
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    gaybar 8)

    *Meldt zich aan voor photoshop taken
     
  12. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de avatar ben ik het met je eens! Ik snap het probleem niet om hem te vergroten, terwijl het duidelijk is dat veel mensen het willen!
     
  13. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Pff, Darkwing moet weer moeilijk doen hoor. :cool:
    Je zit nu toch ook sigs met welke spellen mensen spelen? Wat is het verschil tussen een plaatje en een sig?
    Plaatje zit er iig mooier uit. Oogt ook een stukje professioneler. Tekst in sigs zuigt.
     
  14. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Arjan, je bent een held (droogheid). :lol:
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Plaatjes in sigs zuigen nog veel meer :cool:
    Nee serieus: zodra er plaatjes in signatures worden toegelaten op een forum haak ik af. En ik ben vast niet de enige. Opzichtige, schreeuwerige, amateuristische standaard-Photoshop-tutorials-prutswerkjes zijn het. Tekst in sigs, daar kun je makkelijk overheen kijken, en gelukkig bestaat hier een goed beleid wat signatures binnen de perken houdt. Plaatjes in sigs is een heel ander verhaal, dat leidt juist af van waar het om gaat: de post zelf. Zo'n gamebar vind ik hetzelfde: het leidt af, en ik zit niet te wachten op opzichtige plaatjes met - voor mij - overbodige informatie. Leuk dat het kan, geweldig dat het wordt ingevoerd, als het maar uitgezet kan worden.

    Ik weet dat Jorrit ooit bij een image-resize hack heeft gebouwd, waarbij hij zelf een profielinstelling heeft ingebouwd zodat je kan instellen op welke manier afbeeldingen weergegeven moeten worden. Het moet denk ik - vooral voor 1337 H4x0r Jorrit - niet al te moeilijk zijn om onder het kopje Visible Post Elements bij je Opties (weet niet hoe het in het Nederlands heet, heb Engels ingesteld als default taal) een extra checkbox voor de gamebar in te bouwen.
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het moge duidelijk zijn dat er pas een gamebar wordt ingevoerd wanneer de optie om hem uit te schakelen er is. :cool: Het zou dan ook de enige afbeelding zijn die we toelaten in een signature. Dus geen eigen creaties.
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    You the man! :thumbs:
     
  18. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Huh? Positieve reacties van Darkwing in het suggesties forum? :)
     
  19. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké! :thumbs:, maar aan welke gamebar wordt er nou gedacht? had ik ff niet meegekregen.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    deze ;):
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina