1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hackintosh mac os op (windows) pc

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door LageTrial, 9 jan 2013.

  1. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Beste,

    Ik ben al een tijdje bezig in het gebied van apple, ik ben zelf er zo aan verslaafd dat ik wellicht een overweging maakt om een macbook te kopen. Nou voordat ik dat wil doen wil ik graag wat meer inkomen in het mac os, aangezien ik altijd jarenlang met windows hebt gewerkt. Dus voordat ik een dure aanschaf wil gaan doen wil ik het toch echt even testen. Nou is het mogelijk doormiddel van hackintosh mac os te draaien op een windows pc. Ik heb momenteel al de iboot en mac os cd zelf, alleen kwam ik op een probleem.

    Wanneer ik m'n pc boot en start vanaf cd, kom ik in het scherm met ronde iconen om mac os, windows etc te selecteren. Wanneer ik mac os aanklikt, word de cd geladen. Echter zie ik nog het witte ( apple logo ) scherm maar dan schakelt mijn computer zich opnieuw op. Constant hetzelfde ;(

    Ik hoop dat er hier wat mensen zijn die het weten/snappen waar ik het over hebt, het gaat btw over mac os X lion.

    Alvast bedankt !

    Met vriendelijke groeten,
    LageTrial
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Is je hardware wel compatible?
     
  3. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik neem het aan van wel, ook volgens internet is het compitable. Het is een i3 530, 6 gb ddr3, 1 tb hdd, en een nvidea geforce gt320 1024 mb.

    En als mijn hardware evt niet compitable zou zijn, dan hoort hij volgens mij nog wel mac os te starten. En pas wanneer het het echt zou gaan draaien lijkt mij pas dat de meldingen krijgen voor enige drivers etc.
     

Deel Deze Pagina