1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mocht je iets ongewoons opvallen gedurende het spelen van Halo 2 meldt het dan hier. Ook leuk is om te kijken of er weer een alternatief einde is als je Halo 2 op legendary uitspeelt. Plaats echter de dingen die enigzins het verhaal voor anderen kunnen verpesten tussen de
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    In tussen filmpje vliegt zo'n banshee vol in een muur :) Leuk om te zien dat ook halo2 foutjes heeft in de afwerking
     
  3. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0

    als het over heretic leader gaat: nee hoor dat hoort zo, je ziet hem nog aan de muur hangen om vervolgens weg te lopen

    Ik zat in co-op een keer vast tegen een hunter aan, ik kon niet meer weglopen. hij kon me alleen niet doden :9 , en toen maakte die ander de hunter dood _0/
     
  4. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had oo keen vage i kschoot met de needle gun en een needle bleef aan de voorkant va nde gun plakken, best vaag gezicht trouwens :9
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Geen flauw id waar het was, maar het was niet de bedoeling. Het was een andere banshee dan waar hij inzat :)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind de blue screen off death wel grappig in zanzibar als je de gate open doet

    Ik zoek nog ff het plaatje ;)
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, het kwam me toen ik m de eerste keer unlockte bekend voor en toen de 2e keer dacht ik van verrek: blue screen!
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren iets heel vaags in een mp level. In die stad [weet niet hoe het heet].

    Ik liep een kamer binnen, nog een poortje door...zie ik rook uit de grond komen. Toen ik er in liep, werd ik 'geteleporteerd' naar een grote open plek waar je begint te vallen en dood gaat. Daarna staat er in beeld "you were killed by the guardians". Héél vaag!
     
  9. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    You were killed by the guardians kwam in Halo 1 ook wel eens voor. Dat was als je met ze 2-en elkaar tegelijk kilde. Dan was er 1tje 'gekilled by the guardians'.
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm....nooit op gelet. Ik had er de grootste lol mee, omdat mijn vrienden en ik het nooit waren tegengekomen en het zo vaag vonden :)
     
  11. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    in het level delta halo moet je met een tank die ruiinus in rijden en dan op het moment dat die pelican komt ofzo sta je ongeveer bij een aantal plasma schilden. Kan er een paar kapot en ga er met de tank opstaan en als dan de schilden "respawnen" wordt je met flink wat loopings de lucht in geschoten. Dit gebeurde in ieder geval bij mij:p

    Ook het 1e level waar je als elite speelt in de 1e ruimte waar je ingaat zit er links achterin in een hoekie een grunt en die werd door een friendly fire granaat geraakt net toen ik hem sloeg met met plasma zwaard, toen bleef hij in de lucht hangen en ging het een soort van zwemmen terwijl hij dood was. Ik weet niet precies hoe ik dit voor elkaar kreeg verder maar het was wel onwijs leuk om te zien..:p:p:p:p:p

    trouwens HALO2 DE GEKSTE:p:p!!!!!!!!!!!!!!

    /Mod Graag volgende keer de tekst tussen
    tags zetten aub. - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2004
  12. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou iemand uit een warthog slaan van de tegenpartij kwam ik in de stoel naast hem terecht en ging daar zitten,denk niet dat dat hoort : )
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja heb ik ook gehad, echt vaag man :confused:
     
  14. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is echt lollig, rijdt ik rond (blauw) zit er een rooie naast me en een rooie achter op de gun, vet lollig, vooral al gaan ze schreeuwen: * GO Buddy, drive like hell wahooo* :D:D :p
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lol.. Als je warthog wilt stelen, moet je wel aan de goede kant staan natuurlijk :) Tis denk ik geen bug, maar eerder onsecuurheid.
     
  16. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het level op het ruimte station bent waar je op een gegeven moment in de ruimte bent waar je drie elites kilt . daar kan je het hele sation over lopen is echt kicken ok zal wel niet de bedoeling geweest zijn dat je overal komt maar boeie is wel kicke ook kun je over het schip heen lopen wat er gedockt licht en heb ook al op een boarding craft gestaan is echt lachen en je kan naar de mac gun lopen maar je kan helaas nog niet verder want de deuren zitten nog dicht maar verder kun je over al op het station komen
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is niet een super erge spoiler maar toch maar in spoiler-tags
    Niet echt een eastereg, maar als je bent gecrasht op ''aarde'' en je komt bij, dan is het beeld erg wazig. Je ziet dan een sergent geloof ik. Sergent johnssen(?) nouja, dat doet er niet echt toe. wat wel grappig is , is dat je hem gewoon kunt slaan, schieten en zelfs granaten op kan gooien zonder dat ie dood gaat.
    resultaat: overal bloed :+
     
  18. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    oja op dat level op aarde waar je neergestort bent dan zie je een kniperende lamp boven een gang loop er in en spring op de andere lamp aan de muur en spring dan op het muurtje neem de donkere gang gang links en je ziet een schedel lichen als je em op pakt dan heb je geen hud meer je ziet niet meer hoeveel schild ammo etc je hebt en er staat in de hoek dat blind bent
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    @ orcrist
    sorry van die spoilertags ik had er helemaal overheen gelezen

    en nu ik dit toch zeg hoe moet je eigenlijk zon tag plaatsen???
     
  20. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    [ spoiler] tekst [ /spoiler] maar dan zonder spaties
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina