1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm....volgens mij kan je 'm wel verlengen. Weet ik niet 100% zeker, maar wel 80% :p

    Wij hebben gisteren overigens wel goed gespeeld met DT:D Slayer ook, maar toen we met die twee andere gingen spelen ging het ietsje minder. Zij zijn wel heel goed, weet niet wat er aan de hand was. Kon ook aan Ascension liggen, daarmee verloren we 2 van de 3 keer :mad:
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Whaha, hij is nu al weer 76ste 8)
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ging lekker ja, maar we hadden toch 4x TS gespeeld, 2x verloren, 2x gewonnen :confused:
     
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je een kaart voor een jaar bedoeld? Dan kun je deze code gewoon invullen en dan wordt je huidige account verlengt.
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    :eek:, dat weet ik dat ook weer ;)
     
  6. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep.
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde laatst nog iemand zeggen dat Bungie nu echt mensen gaat bannen... nou, het is gewoon vette onzin. Er wordt nog steeds dik gecheat, vooral in head2head. De top spelers cheaten vrijwel allemaal, dus je kan alleen een hoog level halen door te standbyen of boosten of weet ik veel wat. Ik weet niet hoe 't er in de lage levels aan toe gaat, want ik heb nog geen h2h gespeeld. Maarja, als ik dit zo zie, dan denk ik toch echt dat hier niet eerlijk wordt gespeeld, en dat meerdere pagina's achter elkaar. Een potje van 2 min waarbij er gewoon niet geschoten wordt? Riiiiiight....
    Boosten kan nog steeds.. als ik naar deze speler kijk.
    II Malekeith II speelt met Malekeith en wint met 0 vs 0 of 10 vs 0 en dat meerdere potjes achter elkaar? Tuurlijk...
    Ook cheaten in clans komt nog steeds voor.. unavailable games..
    Het is net als vroeger, in de level 50 clans speelden de grootste n00bs..
    Nou weet ik niet of stanbyen kan, misschien nu niet, maar als men een snellere modem heeft, is het weer net als vroeger.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  8. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie kan wel meer zeggen, maar zij hebben geeneens het recht om mensen te bannen, dreigen mogen ze wel. Als je al die Terms en shit leest van xbox live weet je dat alleen microsoft mag bannen, ook zonder reden. Om al die cheaters te vinden, te noteren en dan nog eens door te geven aan microsoft is gewoon teveel werk. Mensen met een modded xbox worden gewoon direct door microsoft opgemerkt en worden ook direct gebanned. Bungie heeft kan niks met jouw xbox live account doen...
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Toch een rampage, en als je team maten echt bagger zijn, dan is een rampage wel knap, ik moest alles alleen doen :{
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja rond die lvl zou ik niet alleen in matchmaking gaan. Niet omdat ik bang zou zijn een lvl te verliezen maar omdat je 9/10 keer met idioten moet spelen.
     
  13. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en meestal speel je tegen gasten die op elkaar ingespeeld zijn. en als je dan met 3 onbekenden speelt, wordt er vaak niet samengewerkt, wat op zo'n moment toch wel heel belangrijk is.

    deze was echt spannend gisteren: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=medals&gameid=173648217&player=FLIPMODE P

    wij waren met ons drieen omdat er eentje al meteen quitte. toen stond het op een gegeven 49 - 49. ik had geluk dat ik de overshield en het zwaard had, kwam er zo'n gast met rockets de hoek om zeilen. dus hij raakte mij vol met zijn rocket, maar ik was nog niet dood toen kon ik hem net op tijd killen voordat ie zijn 2e tweede rocket afschoot. ik zat echt op puntje van mijn stoel man.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  15. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    dat soort games vind ik altijd het mooist. waar het er gewoon heel spannend aan toe gaat. :)
     
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou..

    Ik ben van 18 naar 20 gekomen met alleen in TS te gaan.
    Meestal kom ik wel bij goede mensen of bij een party van 3 die goed op elkaar zijn ingespeeld.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat kan ook wel ik zeg alleen dat de kans groter is op dat level dat je tegen een PT van 3 man speelt en de samenwerking van jou PT wat minder zal zijn.
     
  18. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik ook _O_ _O_ de ontlading is dan altijd zo groot, altijd ff schreeuwen enzo O-) hahhaha
     
  19. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat had ik dus ook gisteren. zo moet halo2 gespeeld worden vind ik.
     
  20. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je het andere team flink moet verslaan met 50-25 :p

    Ben vandaag van 12 naar 18 (bijna 19) gegaan met Team Preview. Speelde met drie vaste mensen en we versloegen iedereen, niet normaal. Ook level 22 geworden met TS, heb daar ook vet goede mensen voor om mee te spelen zelfde geldt voor Double Team.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina