1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Speciaal voor de mensen die zowel Halo 2 als Xbox Live! tot hun beschikking hebben.
    Barst maar los met je ervaringen/vragen etc.

    Update: Dit is deel 3. Deel 1 en 2 kan je respectievelijk hier en hier terugvinden

    De laatste pagina met posts van deel 2 kan je hier vinden.
     
  2. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een K dag had ik vandaag, alleen maar verloren.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf vinden dat Oddball en King of the Hill niet thuis hoort in Rumble pit. Mensen die het spelen gaan de hele tijd elkaar killen i.p.v. eens op de baldrager af te gaan... en sowieso, ik vind dat je moet slayeren in zo'n game, niet allerlei objective games. Objective is voor Team games.. want voor Oddball zijn er tactieken, alleen niet als je dat in je eentje speelt.

    Vandaag ook nog een filmpje gedownload van deze site. Het filmpje heet StK Wanna-Be. Die gast kan no-scopen, echt gruwelijk..
    Ik zag hem headshots maken zonder te scopen van grote afstanden. Best cool.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat filmpje is wel vet, maar is dat echt waar dat hij zulke headshots maakt ??

    Echt van een groote afstand maakt hij no-scoop headshots
     
  6. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleh, wat een pechavond. Eerst japans gegeten dat veel te zout was, mijn mond is er nog van samengetrokken :mad:

    Verder alleen maar quiters. Wankers, kom je met 0-1 achter, stopt meteen de helft. Ga dan maar eens winnen...Verder nog wat asses die het nodig vonden je de hele tijd bij defense een tik uit te delen. Leuk, vooral wanneer de tegenstander dan maar 1 schot nodig heeft om je neer te knallen. Verder een potje waarbij een dumbass exact 2 seconden voor het planten van de bom (tegenstanders) aftaaide, waardoor na joinen de bomb al geplant was, en wij dus met 0-1 verloren. Bleh :D hoort er bij neem ik aan.....
     
  7. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    soms zit het mee en soms zit het tegen
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Soms moet je zelf blij zijn dat iemand uit j eteam quit. Als je bij Team Slayer een grote n00b in je team hebt kan die maar beter quiten. Die halen soms wel eens -15 of -20 scores waardoor jij nog beter moet spelen om te kunnen winnen.
     
  9. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft iedereen wel eens, gister team slayer gespeeld met een vriend van lvl 26, hij had 4 kills, 3 suicides (dus score:1) en 14 deaths.. en toen quitte die.. 50-43 ofzo verloren. Ach ja.
     
  10. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb je wel gelijk in, maar een assault of ctf is toch wel brak met 8 tegen 4. Maargoed, verwacht nu ook weer niet dat men zo aardig is om niet te winnen, als de mogelijkheid er is :D
     
  11. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het helemaal mee eens. SOmmiege mensen snappen het idd echt niet. Loop ik ergens gaan ze mij killen i.p.v de bom-drager werd er soms helemaal panisch van. Als je in het begin goed respawnt dan maak je een goede kans. Anders is het over en uit. Gelukkig heb ik best wel vaak geluk.. _O_ haha. Maar ik vind ook dat je gewoon met slayeren!
     
  12. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dan eerder dat jij de opzet niet helemaal snapt. Het is natuurlijk het verstandigst de tegenstanders uit te schakelen voordat je de bom hebt. Daarbij is het natuurlijk zo dat als je naast een tegenstander loopt en je schiet hem niet de kans erg groot is dat hij jou wel dood maakt.

    En over die filmpjes: echt knap wat die gozer doet. Ik denk echter wel (vanwege de manier waarop zijn cursor over het scherm beweegt) dat hij gebruikt maakt van een muis. Maar toch nog knap. :)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  13. Destroy

    Destroy Guest

    Wow rapage dag gister ongeslagen met double team van lvl 26 naar lvl 29 :D
     
  14. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Jammer dat die soulsleepers amper online zijn, weet jij daar meer van Destroy?
     
  15. DarkAzura

    DarkAzura Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sprak ze gister nog ff, maar ze hebben bijna geen zin meer om te spelen vanwege de reset....
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Viel mij ook al op. Lijkt alsof hij die headshot glitch gebruikt.
     
  17. het gaat weer lekker vandaag (niet dus) van de 6 H2H - 4 x verloren al was het wel steeds spannend (8-9, 8-10, 7-9, 6-9)

    het irritantste was nog dat er 2 keer gequit werd (de 1e nadat ik 5-0 voor stond, de 2e nadat ik hem met het zwaard kilde en hij me voor sword-n00b uitmaakte)

    naja ik ga weer verder, kijken of ik nog meer n00bs tegenkom die quiten.
     
  18. Destroy

    Destroy Guest

    Mjah ze hebben examens nu en ze zijn helemaal into forza en halo2 vinden ze niet veel meer aan zeggen ze }:]
     
  19. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    indeed examens:mad: En als die over zijn VROEEEEEEEEEM
    dat is dus forza :+
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  20. PUNK

    PUNK Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    druk druk met examens helaas

    en halo2 is niet echt cool meer(hosting)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina