1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat is één van de grootte nadelen aan Bungie's bagger (vind ik) matchmaking. Vind het ook erg kut als ik in midshop kom boutlevel! En ik vind het ook erg slecht dat je niet precies kunt kiezen welke game mode je wilt spelen. Want dan krijg je bij Teammatch zo'n domme dinger zoals Team Fiesta! of Team Sword.. !!IK HAAT HET ZWAARD!! Ik ben in ieder geval niet tevreden over Bungie's matchmaking :mad:
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja we hebben allemaal de zelfde provider. Vreemd is dat 2 personen langs elkaar wonen en met de ene kan ik wel een party maken en met de andere niet :confused:
     
  3. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon heel Team Skirmish wordt verneukt door twee maps: Colossus en Burial Mounds. Die maps krijg je zovaak. Classic CTF op Beaver Creek op Midship vindt ik heel cool maar wordt gewoon onmogelijk gemaakt doordat je altijd die maps krijgt. Gelukkig is er Team Slayer als playlist bijgekomen.
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Netwerksettings van de betreffende provider dan... Anders ff in de netwerk draad dit aanhalen, daar zijn gasten die eerder met het bijltje hebben gehakt.

    Goodluck, ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is!
     
  5. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die matchmaking van bungie, die stinkt echt. kom ook heel vaak achter elkaar in het zelfde level.
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    tjsa, je went wel aan die maps, ze zijn anders, maar ik vind nu collosus cool, vroeger kut. Zelfde voor midship. ivory tower is gewoon een goed level...
    en over die exp, tsja, een echte pro Halo'er is goed in elke maps, met wat voor wapen dan ook..als je ze nooit speelt zul je ze ook nooit leren kennen en waarderen.
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Halo 2 nu al beu :{

    Is opzich wel leuk allemaal, maar het verveeld gewoon na een tijd :{
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, ik niet!
    Was net Fardo aant inmaken met Team Slayer *)
    Btje jammer dat ie toen tijdens de game al wegginng _0/
     
  9. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het systeem niet echt erg. Alleen ik werd net wel gek toen we 5 keer achter elkaar Ascention kregen. Bah, wat ging dat slecht vandaag bij mij.
    Gister nog wat grappigs, ik kwam een gamer tegen met als tag Osama B Laden op Burial Mounds. Ik stond daar met de sniper. Heb hem zeker 5 keer gesnipt. :D
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had verwacht dat ze die naam wel zouden bannen !?
     
  11. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe return je eigenlijk een ball bij assault ? :p
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ook het eerste wat ik dacht. Maar het was toch wel grappig om tegen je teamgenoten te kunnen zeggen: Osama B Laden is dead, where can I get my millions?

    Die bom returned vanzelf als die een tijdje daar ligt, volgens mij zonder dat erom gevochten is. Maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hehehe ik kreeg een telefoontje .. ach ja ik was toch al dood :D
     
  14. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    OK IK HAAAAAAAT DIE ^*(%%&(%*( sniper guns. Als die bungie er bij de update niks aan die snipers doet dan speel ik nooit meer halo2. Echt jonge, de grootste stomme noob schiet met gemak een headshot van 3 km afstand. Slaat echt nergens op. ZOOOOOOO irritant, gaan ze ook nog spawncampen met zo`n ^*(^# lame ass sniper. Daar kan ik echt zo hard niet tegen. Ik HAAT snipers.

    En trouwens matchmaking owned echt hard. Alle maps zijn super cool dus maakt niet uit welke map je krijgt. Alleen die snipers :mad::mad::mad::mad::mad:
    Ik heb er trouwens al 100 uur opzitten nu met halo2 en het verveelt nog steeds totaal niet, zo lang heb ik nog nooit over een game gedaan :) dat zegt wel iets. maarja het is ook gewoon goed. behalve die ^%** snipers
     
  15. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwestie van veel bewegen en zorgen dat jij de sniper rifle eerder dan je tegenstander hebt. :)
     
  16. plutoniumboy

    plutoniumboy Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil het volgende kwijt over halo 2, ik vind halo 2 een leuk spel om te spele maar ik mis het gevoel van schieten, iedereen kent het wel geowned worden door een kereltje van een zeer laag level omdat je gewoon de wapens niet hebt |:-

    waarom is beginne met een battle rifle niet mogelijk iedereen is gelijk en de rocket en sniper zijn de wapens die dan echt velen malen beter zijn je hebt nu een aim nodig een timing van granaten en een goede manier van lopen dit maakt Halo 2 leuker en je zal nu de echt noobs gaan schijden van de goede spelers is dit te veel gevraagt...?
     
  17. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Het spel moet toch voor iedereen leuk blijven.

    Misschien gaan ze bij nieuwe matchmade games standaard met de BR beginnen ipv. de SMG.
     
  18. plutoniumboy

    plutoniumboy Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd zo mag ik et hore :D
     
  19. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen je missen. (hahahahahah)

    Voor iedere attack is er een counter. Met die snipers leer je wel leven, zorg voor je dekking.
     
  20. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    jah met snipers er bij is juist leuk anders krijg je helemaal het UT. gevoel.
    nu moet je een beetje oppassen met waar je loopt of staat.
    BTW. zo'n sniper heeft ook bijna geen ammo, dus in een game de hele tijd campen kan ook niet.
    ik vind het ergelijker als ik word vermoord door iemand head-to-head dan door een sniper.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina