1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr masterman

    mr masterman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verlies zelden KotH en dat komt inderdaad niet door kills maar door dat soort slimmigheidjes.

    Het principe is heel simpel: als je dood gaat vlak voor of net nadat de hill verplaatst, wordt je ALTIJD aan de andere kant van de map gespawned t.o.v. de nieuwe hill. Als je echter doodgaat in de eerste 20 seconden van de hill dan komt de hill (soms letterlijk) naar jouw spawn.

    Dus je moet knokken om de eerste seconden van elke hill en zo min mogelijk om de laaste. Kortom: speculeren op de nieuwe locatie ipv de huidige bestormen.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Arrogantie? Ik verdedig hier iemand die ik helemaal niet ken tegen een gast die een paar kutopmerkingen maakt tegen die persoon. Toen maakte ik een ironische grap tegen hem en dan ben ik arrogant?

    Jullie zijn niks zonder MIJ (dat is arrogant)
     
  3. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA, lekker airwave:p

    Maar wat willen jullie nou dan dat iedereen gaat doen.... Moet iedereen dan als domme debielen op de hill af blijven stormen om daar door 34618649 miljoen granaten naar de tering te worden geblazen. Mij lijkt het juist fokking geniaal om iedereen buiten e hill alvast te killen, want dat maakt weer 1 tegenstander minder als je bij de hill zelf aankomt.. Dit is slecht logische tactiek... Ik snap het probleem niet..

    Ps. KotH en oddball zijn ook natuurlijk gewoon kut gametypes die nergens op slaan waardoor het enige doel in die game nog is juist 1 iemand continu spawnkillen zodat hij iig niet kan winnen... Gewoon puur voor de lol om hem te naaien:p:+}:]
     
  4. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Doen jullie stats het op bungie.net
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  6. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    8) Schoot gister met sniper in Last Resort. sta daar in die grot(met uitzicht op die snipertoren bij dat raampje). Ik volg zo'n gast die helemaal achterin loopt, maar hij liep net uit mijn vizier waardoor ik op de muur richte. Ik schiet (mis dus) hij gaat door de muur heen en op 1 of andere manier ketst hij terug zo in mijn hoof. Suicide. Is dit wat waard? :+
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Weenie drop je filmpje op et Bungie forum zou ik zo zeggen, andere killa kreeg er ook een recon armor voor :9
     
  8. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Die flaming hayabusa helm, die draagt bungie ook.
    Krijg je als je op een extreem domme manier zelfmoord pleegt.
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    of ongelukkig.
     
  11. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    laatst was het echt zo gierig.
    We speelde een potje 3-3 op snowbound we waren lekker bezig ik had 19 kills 0 deaths en het stond 49-30 ofzo. Dus ik zeg geef mij die laatse kill dan heb ik een paar laue medals erbij. Dus ik ren naar buiten gaat ik dood. |:-
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Recon is niet de Flaming Head, dat is weer een andere..
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Flaming head is alleen voor Bungie medewerkers. Recon armor ook, maar deze geven ze heel af en toe weg aan mensen die bijzondere dingen voor elkaar krijgen (zoals gedood worden door een pilon/je eigen sniper kogel) ;)
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ziet de Flaming Head er dan uit?
     
  15. mr masterman

    mr masterman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Flaming helmet:
    [​IMG]

    Recon armor:
    [​IMG][​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Het duurt de laatste tijd echt te lang voordat hij een Team Slayer match heeft gevonden. Een paar weken geleden kostte dat veel minder tijd. Ook speel ik de laatste tijd best kut|:-. Mijn aim is echt te bedroevend.
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    oefenen en oefenen ;)
     
  19. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Als het de hele tijd kut gaat nu, en daarvoor wel redelijk tot goed, dan is oefenen best demotiverendO-).
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    dit spel gaat echt vervelen, ik kan niet wachten op een nieuw spel. Misschien cod4 maar eens checken als die uit is...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina