1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 5 Guardians needs an update, but something went wrong..

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vinelli, 8 jul 2016.

  1. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    EIN-DE-LIJK kan ik dan Warzone Firefight aangaan, aangezien ik de afgelopen weken nogal druk was. Maar helaas helaas, ik loop op dit moment tegen een best wel groot update probleempje aan. Ik kan de nieuwe Guardians update namelijk helemaal niet downloaden. Als ik Guardians opstart, word ik vrijwel onmidellijk naar het zwarte update scherm gestuurd waar de 'update voorbereid wordt'. Na 30 seconden krijg ik echter een fout melding:

    Halo 5 Guardians needs an update, but something went wrong..

    Nou is mijn verbinding gewoon dikke prima. Ik heb het volgende geprobeerd:

    • Xbox opnieuw opstarten
    • Xbox Cycle reset / Hard reset
    • Guardians uninstall, install
    • Voeding voor 30 seconden eruit

    Allemaal tervergeefs. Nou vermoed ik dat dit niet per se met Guardians zelf te maken heeft, maar dat het een algemene fout is die bij elke game update verschijnen kan. Heeft iemand evaring met deze horde?

    Bij voorbaat dank
     
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik heb hetzelfde probleem, een hoop anderen ook. Workaround is om de hele game te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dat is voor Halo 5 niet echt een optie. Het beste is om even te wachten totdat Microsoft het fixt, normaal gesproken zijn ze daar best snel in. Het probleem is er al voor een paar uur, dus hopelijk zijn ze er al mee bezig.
     
  3. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    O het is dus echt een globaal probleem? Dus het ligt waarschijnlijk niet aan mij of mijn hardware? Dat is best een opluchting, thanks. Ik heb eenzelfde thread op Waypoint gepost en het grappige is dat slechts 1 iemand anders (tot nu toe) hetzelfde probleem heeft, en dat is tevens een Nederlander. Misschien hebben alleen de lage landen even pech? Kan dat überhaupt?
     
  4. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik download nu! Het is gefixed :). Super!
     

Deel Deze Pagina