1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo] Overig Materiaal

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 28 jun 2006.

  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie niet echt een groot verschil, maare ik heb 2 maanden geleden de graphic novel van halo in een comicbookstore gekocht in NYC, is wel vet, maar er zitten maar 2 echt toffe verhalen tussen. De laatste plaatjes zijn wel echt geweldig!
     
  2. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Speelt onder andere in alle drie de Mission Impossible films en heeft wat stemmen gedaan voor games, zoals Driv3r. Tevens verzorgde hij een stem in Final Fantasy: Spirits Within.
     
  3. rieneman

    rieneman Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de Halo graphic novel ook helemaal geweldig, elke verhaal had wel zijn charmes en breide op hun eigen manier het halo universum uit. Maar falcon NL ik denk niet dat de chief een armor upgrade gekregen heeft, ik denk dat het alleen maar een grafische upgrade is wat het miss op een mark v laat lijken.. we kunnen alleen maar gissen.
     
  4. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou Bungie kennende stellen ze de grafics niet voor de verhaalijn.Maar toch er zijn in mijn ogen toch duidelijk 2 dingen die opvallen:
    1:zijn vizier
    2: Zijn hand-armor

    Maar je hebt wel gelijk, het blijf nog echt gissen naar de verhaal lijn van halo3
     
  5. rieneman

    rieneman Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    mja.. dat klopt, ze zien er wel zeker anders uit, vooral het hand armor. Maar ik weet niet of jullie de HGN hebben gelezen maar het eerste verhaal wat over "half jaw" gaat zie je in de gevechten dat hij in z'n ene hand een energy sword heeft.. en in z'n andere een soort schild :confused:. Het lijkt me wel vet als ze dat in halo 3 gaan invoeren :D. Heb je eindelijk een keer iets wat tegen het al machtige energy sword aan kan op live... het lijkt mij zeker geen slecht idee :)
     
  6. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Is amazon de enige manier om aan de Graphic Novel te komen? En zo ja, kan ik gewoon zonder een creditcard daar de bestelling doen?
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    'Heeft iemand een nederlandse link waar je de boeken kan bestellen??
     
  8. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zo te zien is Red vs Blue niet erg belangrijk volgens jullie, ik heb ze aan de andere hand allemaal gezien en vind dat ze hier zeker tussen moeten stand. RvsB is Fantastisch!
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    www.bol.com, alleen kun je Ghosts of Onyx nog niet bestellen helaas.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Red vs Blue is toch een fan-based of niet? Dat is toch geen officieel product van Bungie? Als dat wel zo is, geef me een aantal sites e.d. en ik plaats het in de starpost. :b:
     
  11. Victor

    Victor Guest

    www.revsblue.com

    Het is fan-based, maar Rooster Teeth (het bedrijf dat het maakt) krijgt wel geld binnen door sponsored members.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oke, ik zal de post wel even bewerken dan. :b: Die site is BTW wel fout. ;) Zie de startpost nu ook voor info over het 3e Halo boek van Eric Nylund, Ghosts of Onyx.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  13. Fant

    Fant De opperfant

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor het bumpen van een oud topic, maar ik wou ff wat weten.
    Ik heb dus nu de 4 halo boeken besteld bij bol.com, voor maar 36 euro samen...
    Maar ik vroeg me af in welke volgorde ik ze moest gaan lezen, zodra ze binnen zijn:)
    alvast bedankt, Fant
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    - Fall of Reach
    - The Flood
    - First Strike
    - Ghosts of Onyx

    Have fun.. Goede boeken! :)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zeker goede boeken! Fall of Reach is in mijn mening de beste, dus misschien vallen The Flood en First Strike die ik iets minder vind lichtjes tegen. Ghosts of Onyx maakt dan wel weer alles goed.
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Enige die ik vond tegenvallen (als je daarvan kunt spreken) is 'The Flood'. First Strike vond ik alweer een stuk beter hoor! Maar oke, het meeste uit 'The Flood' was natuurlijk al bekend.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jep, en ook omdat ik de schrijfstijl van Dietz minder vind dan die van Nylund.

    Ik vond First Strike minder omdat er zoveel nutteloze dingen in zaten. Dus gebeurtenissen die in 't boek groot opgeblazen worden, maar uiteindelijk 0,0 effect hebben op het verloop van de games en boeken.
     
  18. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben me lekker gemaakt, ik denk dat ik ook maar es aan die boeken ga :)
     
  19. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet iemand nog van zn Halo stuff af?
    Zoek nog wat leuk spul voor mn verzameling.

    Cheers! (PM maar ff)
     

Deel Deze Pagina