1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HD / Blu-Ray Films

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Xplicit, 17 jan 2007.

  1. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen weet het nu natuurlijk wel, HD / Blu-Ray is duh shit! En nee, dit topic is niet om eindelijk te lopen baklappen over wat beter is, maar over de films. Gelukkig is dit forum grotendeels Xbox, dus mogen we zo weinig mogelijk fanboy gezeik ervaren zoals bij andere fora's :)

    Ik heb alleen wel een vraag over HD-DVD.. wanneer komen die krengen ongeveer uit? En wat doe jij met je oude dvd's?

    Ik ga mijn oude dvd's op een lijstje zetten en deze verkopen. Van dit geld koop ik de HD versies :) Ik kijk mijn films toch op mijn Xbox 360 en tegen die tijd heb ik vast wel een HD-DVD drive naast mijn Xdoos :)

    Dusch.. wat doen jullie?
     
  2. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me eigenlijk precies hetzelfde af :+ , wanneer komen de HD-dvd films nou eens uit hier. Ik zou batman begins graag HD hebben, favoriete film van mij.

    Ik ga ook voor hd-dvd denk ik, drive naast mn toekomstige 360

    Edit:/ mijn dvd collectie ga ik niet vervangen, ten eerste zijn het er veel te veel (rond de 50), ten tweede komen ze niet allemaal op hd-dvd uit, en tot slot zijn die krengen om te beginnen nog vrij duur. (ik dacht dat ze rond de 30/40 euro kosten in buitenland).
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  3. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ga ik wel vervangen voor de HD versies :) Iig King Kond op HD.. normaal vond ik het al supermooi. Batman Begins is idd een zer vette film.
     
  4. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al meerdere titels zien liggen bij de mediamarkt en onze mediamarkt is echt niet bijzonder dus ik denk dat het nu overal wel uit is.
     
  5. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht tot mijn lievelingsfilms uitkomen op 1 van de formaten en zal dan pas beslissen welke ik neem. (LOTR & Starwars)
    En mijn oude dvd's ga ik gewoon houden denk ik want daar krijg je toch bijna niets meer voor.
     
  6. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga mijn huidige dvd collectie ook niet vervangen
    kost me teveel :p
    ik koop gewoon hd-dvds als ik het egt de moeite waard vind.. of als er geen normale dvds meer te krijgen zijn
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  8. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag eerste blue ray film:p
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    films die op blueray uitgebracht worden, worden die ook op HD uitgebracht?
    en visa versa?
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is per uitgever verschillend.

    Op de CES werd wel een schijfje gepresenteerd dat zowel door Blu Ray als HD-DVD spelers gelezen kan worden :)
     
  11. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste films worden op éen formaat uitgebracht helaas.. Er zijn een paar uitgevers die ze wel op beide formaten uit gaan brengen maar die kun je volgens mij op 2 handen tellen.
     
  12. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    kzag pas geleden trouwens bij Media Markt (Rotterdam) naast de PS3 pod een zooi bluray films staan. Hoesje vind ik persoonlijk mooiere kleur hebben dan de HD (die rood zijn..)
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    bij de frs hebben ze nu ook hd films
     
  14. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of Marvel hun films ook naar HD gaan brengen?
     

Deel Deze Pagina