1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

He Graveheart, dat modden he...?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door twi, 17 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Je bent je naam niet eens waard :{
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  2. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk maken moderators wel eens fouten...
    Ik heb ook weleens meningsverschillen met Moderators
    Maar wees blij dat ze er zijn, anders was dit forum een grote puinhoop geweest.
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25

    Hmmm, misschien een beetje verdacht, maar misschien dat jullie nu toch iets te wantrouwig handelen. Aan de posts van Qeep te zien lijkt het me toch een heel ander persoon dan Q-Dancer. Het feit dat ze op IRC inlogte als Jaap kan te maken hebben met het feit dat zij Q-dancers mIRC gebruikte met zijn instellingen - en dus zijn nickname. Het lijkt me dat hier het voordeel van de twijfel geldt...
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Voordeel van de twijfel :confused:

    Tis heel simpel:

    Wat zeg je van, vanavond half 8 bij mij, bioscoopje en daarna terrasje :cool:

    :+
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, zoiets probeerde Pej, maar daar werd niet op gereageerd. :cool:
     
  6. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Dank je Darkwing, dat zou ze erg op prijs stellen. Ik bedoel, ik mag dan soms best irritant uit de hoek komen, maar zij heeft nog helemaal niks gedaan of ze is al gebanned.

    Ze vond het niet echt cool hoe dr nu is gehandeld en ja, ze heeft met mijn instellingen MirC gebruikt, omdat ze dat zelf nog niet wist. Dus als jullie haar willen unbannen, vriendelijk bedankt :)
     
  7. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    En btw, ze zei dat ze haar nummer aan iemand (waarschijnlijkl Penjall of Grave) moest geven en dan moest ze zo gaan bwijzen dat ze een meisje was.

    Kom op!, dat kan je niet maken..tjezus..je gaat toch niet aan elk dubieus geval een telefoonnummer vragen om zo te checken of het diegene is?

    Dit gaat echt te ver..de eerste verschijnselen van een verkeerd beleid zijn nu al merkbaar door de nieuwe admins, valt me echt een beetje tegen mensen :mad:
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar stel dat het Q-Dancer wel was (wat ik niet geloof), waarom was de thread dan gesloten? Het was toch een goedlopende thread met een serieus onderwerp, die had ook verder kunnen gaan zonder Qeep toch?
     
  9. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    @Q-dancer Dat is niet je zus, geef dat nu gewoon toe joh. Jij bent in december 1983 op aarde gekomen. Mevrouw Suus ook. Dit kan ik begrijpen als het je tweelingzus is, maar dan had de dag ook hetzelfde mogen zijn.

    Snap niet dat je een slecht uitgevoerde grap blijft doorvoeren :{
     
  10. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Is dat egt zo van dat telefoonnummer? Sjeez' dat valt me ook wel tegen ja :{

    ehm nouja laat ook maar O-)
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  11. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Doed, alsof die info allemaal correct is ingevuld, ze is overal gewoon snel doorheen geskipped |:-

    En welke mongool gaat nu een telefoonnummer vragen..dat kan je niet maken man..echt TE zielig..
     
  12. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Maar goed, ze gaat deze maand op kamers en als ze dan mayb nog op deze site wil komen maakt ze vanaf daar een nieuw acount aan onder een totaal andere naam..zodat die zielige mensjes hier niet weer gaan lopen bitchen om een telefoonnummer ofzo..flikker toch op
     
  13. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Kletskoek.

    Ik heb eerst geconstateerd dat het meisje een Q-Dancertje was met een piemeltje en toen een ban uitgedeeld. Pas daarna meldde Gravey mij dat je nu ook al met je meisjesnaam in mirc zat te neuzelen.

    Vervolgens heb ik Mirc gestart en gemeld "Stuur me je telnr maar dan leg ik je uit waarom je een ban hebt gekregen".

    Zo is het gegaan, en niet anders. En kom nu niet met "Ze vertelt me dat ..." want "ze" bestaat niet.

    PS: Noem mij nog eens een "mongool" en je hebt een ban te pakken. Dit is dus een O.W.
     
  14. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Jij heb helemaal niks geconstateerd mafkees, je loopt nu gewoon een btje te patsen met je 'macht' en een verkeerde ban uit te delen. Ik zie nu alweer dat het de hele verkeerde kant op gaat met deze 2 nieuwe admins..en ik hoop dat ook hun dr snel genoeg uitgetrapt zullen worden en vervangen zullen worden door 2 normale mensen, aan LTS-zwakstromers hebben we niks hier.
     
  15. OddGirl

    OddGirl I'm Odd

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op zeg, overdrijven is ook een vak natuurlijk.
    Mischien is t wel geen grap en is t echt je zusje, maar om t nu gelijk op t nieuwe beleid te gooien, kom op zeg vergissen is ook menselijk, het is geen ramp ofzo 8)
     
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee joh. De ban was al lang uitgedeeld, maar hij wilde nog even begrijpen wat er mis was aan hem. Dus heb ik gemeld "Ik bel je wel even op".

    Vervolgens wordt het tegen me gebruikt als ik iemand duidelijkheid probeer te verschaffen. Nou, daar heb ik dan van geleerd dat dat in de toekomst niet meer gebeurd.
     
  17. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je het andersom zien, mensen gaan denken dat nu er nieuwe admins zijn dat het beleid niet meer geldt.

    En het beleid is toch helemaal niet veranderd door Grave en Pejannl, dus wat klets je nou? |:-
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Waarom maak je dan eigenlijk geen foto van jou en je zus, dan heb je meteen je gelijk aan hen bewezen. Mits de dame op de foto dezelfde is als die op Qeep's avatar.
     
  19. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Fuck man :mad:
    Bannen jullie nou mijn toekomstige afspraakje!! :mad:

    Jaloezie, ik zeg het je.. Jaloezie... :{

    Buiten het feit of jij een zus hebt of niet zou je meer bereiken door het op een iets volwassener manier aan te kaarten. Met scheldwoorden bereik je niks en het machtsmisbruik-smoesje ken ik onderhand wel.

    Geef eerlijk toe, het komt toch vreemd over als iemand; met zoveel klonen op een forum en al vaker tegen het beleid aan heeft geschopt, nu met een nieuwe kloon komt. Met nu refereer ik naar Pejannl en Graaf, die net admin zijn. Jij hebt altijd al dwars willen liggen en volgens mij probeer je nu PJ & Graaf gewoon uit de tent te lokken.

    Om achter het ware geslacht te komen via internet is moeilijk, zelfs niet te doen als iemand geen webcam heeft en niet wil bellen, doch zijn dat de enigste manieren om achter de waarheid te komen.

    Dan kijk ik naar de reacties van Qeep, in de "Meisjes" thread. Alleen al dat een meisje een thread opent met de vraag "Wat vind jij van meisjes" vind ik al vaag. Aangezien een 20 jarige ondertussen toch wel wat levenservaring heeft snapt ze toch wel dat mensen een partner nodig hebben. Tevens is bij een 20 jarige vrouw haar pubertijd voorbij terwijl het een echte vraag is voor 14 jarig meisje.

    De thread is imho gewoon aangemaakt om de members op het forum uit te horen, bij sommige wat hormonen op te laten spelen en om te "bewijzen" dat Qeep een meisje is door snel van haar te laten horen.

    Muwhaha, check mij detectiveren 8)

    Stel dat je een zus hebt dan zou je ook kunnen zeggen dat niet Pejannl of Graaf het hebben verpest voor haar maar dat jij de schuldige bent :p Omdat jij al vaker in de spotlights hebt gestaan is het best te begrijpen dat admins wat vermoeden.
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    w00t, goed speurwerk Sherlock! :+

    Je hebt me overtuigd, Q-danseresje is keihard door de mand gevallen :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina