1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

He Graveheart, dat modden he...?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door twi, 17 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    En jullie zijn weggegaan, omdat.. ;)
     
  2. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, zeg. Een van de peepz in ons modhok stelde voor dat ze een foto maakt van haar linkerborst met daarop een actuele tekst. "Pejannl is een homo" of zoiets. En dan de voorpagina van de laatste Tina ernaast. Dat is pas bewijs en dan hebben we er met ons allen ook plezier van... :+ :9


    We zaten gewoon wat te lachen want voor ons was al lang duidelijk dat Qeep een pre-op meisje is. (Voor de niet-wetenden: Pre-Op betekent "voor de operatie" en is een term door travo's wordt gebezigd :))
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    OMG 8) Whahaha, wat een idee, ik wil ook in het modhok als ze daar allemaal zo'n humor hebben. Maar dan moet ik wel eerst mod worden, dat is alleen wat moeilijk 8)
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Mod worden stelt niks voor... admin worden, dat is pas een opgave: dan moet je foto's posten van jezelf samen met 10 naakte vrouwen, allemaal op 1 avond genomen :eek:

    Natuurlijk lukte mij dat binnen 10 minuten, ik ben nu eenmaal een geboren admin O-)
     
  5. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nadat jij die foto plaatste is dan ook onmiddellijk de regel ingesteld dat die vrouwen wel ouder dan 8 en jonger dan 65 moeten zijn... Tsja... en toen bleven alleen de twee foto's van Gravey en mij over, met onze 10 jonge en vruchtbare deernen. :+
     
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee, hoor. In het modhok hebben we ook een selecte groep asskissers. Dat zijn elite members die minstens twee maal per dag ergens moeten schrijven hoe geweldig de mods zijn. Een asskissing bericht over de admins telt uiteraard dubbel.

    Interesse? ;) :+
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Damm het modhok is echt down the drain gegaan sinds ik weg ben ... Ik wil weer toegang }:]
     
  8. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    gaat goed met dit topic zeg :+
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Graveheart, je bent af en toe gewoon kinderachtig bezig.

    Regels zijn inderdaad regels, maar er is ook altijd wel een grijs gebied. Zelf de politie schrijft niet altijd een bon uit. Hier gaat het slechts om een forum.

    Mensen die een goede thread hebben lopen en enthousiast snel even nog reageren of er iets bij zetten. Dergelijke acties zijn niet ergelijk, wel als het frequent gebeurd. Echter is dit vaak niet het geval, is dat nou zo erg voor jou. Misschien wel en heb je een moeilijke jeugd, maar uit dat dan bij een psycholoog.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Punt 1.
    Je geeft zelf al aan dat regels regels zijn.
    Punt 2.
    Jij praat niet over mijn jeugd. Klaar.
    Daar heb jij niets mee te maken.
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Jij laat je meteen weer op de kast jagen.

    Daarnaast geef ik niet alleen aan dat regels regels zijn. Dus niks klaar. Je kunt toch gewoon ingaan op wat er wordt geschreven of kun je dus echt alleen ingaan waar jezelf mee om kan gaan?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jongen ... inderdaad regels zijn regels ... soms worden dingen oog luikend toegestaan door de mods. Soms vallen mensen in herhaling en blijven ze de regels negeren... Dan krijg je een straf (waarschuwing) ... Je moet niet altijd je grenzen gaan op zoeken ... als een politie je een boete geeft voor het wildplassen, omdat hij je voor de tweede keer betrapt.... dan ga je ook niet meer in discussie.

    Respecteer de regels eens een keertje ... dan blijft dit forum een gezellige hang plek :+ .... want de meeste mensen houden zich wel aan de regels ... en hierdoor is x-bazar wel een stuk overzichtelijker geworden :)
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik respecteer de regels ook, absoluut en wat je hierboven beschrijft is helemaal zoals het zijn moet. Het gaat er om, dat hij af en toe de voordeel regel kan worden toepassen. Dat is het enige wat ik aangeef, dit gebeurd nauwelijks. Daar kan Graveheart gewoon op ingaan. Graveheart geeft dan voorbeelden aan waarin hij dit wel eens doet. Hij heel erg goed van hem!! Het gaat om die keren dat hij het niet doet!

    Ik geef toe zijn jeugd heeft er niks mee te maken. Kijk, ik geef toe! (mooi opzetje he :)) Graveheart, zou ook gewoon kunnen aangeven als hij fout zit. Echter is hij enkel aan het verdedigen. Je kunt ook gewoon even ingaan op bepaalde argumenten.

    Als men hem een PM stuurt me uitleg over het sluiten van een thread, dan kan dat op een normale respetvolle manier.

    Dus Graveheart: Relax man, je doet ook wel goede dingen :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2004
  14. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    In principe geldt voor Xbazar een zero-tolerance tot low-tolerance beleid. Als Gravey de members daar af en toe de ruimte laat is dat meer een kwestie van ruimhartigheid dan van beleid, want in principe geldt voor Xbazar "Regel is regel".

    Dus niet mopperen omdat Graveheart niet vaak genoeg de teugels laat vieren, maar blij zijn dat ie üeberhaupt af en toe de teugels laat vieren.

    In dit geval is het glas niet half leeg, maar half vol. If you catch my thrift.

    Den Graaf heeft een van de lastigste fora onder zijn hoede en het uitstekende werk wat hij daar doet wordt niet altijd even fatsoenlijk gewaardeerd, zoals jij laat blijken. En ik vind het dan nogal minnetjes om er zo'n flauwe opmerking in te zetten. Dat is eerstens helemaal niet nodig, voegt tweedens niets toe aan je argumenten en vertelt derdens meer over je eigen geestelijke niveau dan over dat van de geadresseerde.

    Dus stay cool, alsjeblieft. Als je graag een handelplaats opzoekt waar je kan rotzooien ga je gerust naar marktplaats.nl of 2ehands.nl. Op XBW houden we het schoon, ook al moeten daar af en toe wat virtuele klapjes voor uitgedeeld worden. Such is life.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nogmaals, want het verhaal wordt nu omgedraaid. Het gaat om die fatsoenlijke manier waar je het over hebt. Ik geef juist aan dat het van mij een opzetje was!! Hiermee aangetoond dat Graveheart er zelf ook niet van gediend is en aangetoond, dat men af en toe best eens kan toegeven dat men fout zit!

    Wederom, hij doet ook goed werk, regels zijn regels. Het gaat erom dat Graveheart op een duidelijke fatsoenlijke manier mensen ergens op kan attenderen. Dit is helaas niet altijd geval. Daar gaat het mij om.

    Punt 2. Is dat ik persoonlijk idd vind dat, op het moment dat ik aangeef nooit eerder een "kick-fout" te hebben gemaakt en de post ook niet bedoeld was als kicken. De thread geopend kan blijven. Tja, dit is slechts een meningsverschil.


    Nu schep je een verkeerd beeld, dat ik "uncool" ben. Ik geef juist aan dat ik het helemaal eens ben met het beleid wat erop XBW gehouden wordt. Ik maak geen rotzooi, heb slechts een vergissing (discutabele vergissing) gemaakt. Daar wordt heel vervelend op gereageerd. Tevens vraag ik je dan al mijn posts na te gaan, je zult nergens vervelende posts of posts vinden die niet binnen jullie regelementen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2004
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok. Ik snap hem.

    Het is dan vervelend dat je slachtoffer van de regels bent geworden, maar helaas... 'Tis niet anders. De goeden moeten onder de kwaden lijden. :eek:
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Mensen doe niet zo moeilijk. Het is minder moeite om op "EDIT" te drukken dan om hier een heel stuk te typen. Bespaard tijd en voorkomt hartklachten :p
     
  18. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    ff over iets anders
    Pak nou [2k]
    Die heeft al meer threads verplaatst dan dat die jongen geclosed heeft!
    Dus als een thread verkeerd gaan kunnen mods ze toch ook wel ergens anders zetten ;)
     
  19. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Even iets van mij:

    Toen ik mod werd had ik hetzelfde probleem, je probeert iedereen vriendelijk te woord te staan en mensen op een juiste manier op hun fouten te wijzen.
    Maar als je tientallen keren mensen op dezelfde fout betrapt houdt ook dat een keer op.

    Iedereen kent de regels, en iedereen kent de straffen die op het overtreden hiervan staan.
     
  20. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap heel erg goed dat je als mod op een gegeven moment zoiets hebt van; jezus zeg alweer hetzelfde en dat je dan ook iets korter reageerd....ik heb het zelf al als ik in een forum kijk en dan weer voor dezoveelste keer een topic zie met "welke drive is beter" of "wat moet ik doen als mijn drive hapert?"
    En het is toch duidelijk als een mod een opmerking maakt : Topic gesloten omdat het tegen de regels is, kijk op de FAQ.
    Als je elke keer heel vriendelijk een briefje moet schrijven om persoonlijk op alles te reageren kom je tijd te kort.......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina