1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Help, ik wil een xbone aanschaffen, denk ik...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Triple__vince, 8 okt 2015.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Uncharted 4, Ratchet & Clank, Horizon Zero Dawn, The Last Guardian, Persona 5, No Man's Sky, Rime, Gravity Rush 2...need i say more ?

    Nahh...welke console je ook haalt. Een verkeerde keuze kan je niet maken. Zijn beide goede consoles met prima games.

    Ja de PS4 is krachtiger en third party games zien er beter uit op de PS4. Maar in de praktijk merk je daar vrijwel niets van. The Xbone heeft dan weer een betere UI (al is dat puur een kwestie van smaak) en controller. Ik vind persoonlijk de DS4 goed genoeg. Veel beter dan de DS3 en zit goed in de hand. Ik heb zelf nooit problemen met PSN.

    Dus het is voor iedereen verschillend.

    Als je een PS4 wil halen zou ik wachten tot na de Paris Games Week (27 okt). De PS4 heeft in de VS en in China al een officiële prijsverlaging gekregen. En waarschijnlijk krijgt de EU ook een prijsverlaging, volgens de media krijgen we dit te horen op de Paris Games Week.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2015
  2. Triple__vince

    Triple__vince New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja genoeg keuze, twijfel nog tussen de elite en een gewone bundel.

    @ExquisiteSteez ik heb al een Ps4:)
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dacht dat je nog geen PS4 had.

    Heb je topic dan blijkbaar niet zo goed gelezen (was ook best laat :p)
     
  4. Triple__vince

    Triple__vince New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    4
    Gamemania heeft ook een leuke aanbieding, xbox 1 tb met fallout4 +fallout3+elder scrolls online.
    Helaas niet voor mij. Heb geen behoefte om Fallout3 te opnieuw te spelen en ook geen elder scrolls online.
     
  5. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Houd ons alsjeblieft op de hoogte! Heb je ook hulp nodig bij het kiezen van je broodbeleg?
     
    DarkRuleR vindt dit leuk.
  6. Triple__vince

    Triple__vince New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    4
    Kinderachtig...hoe groter de mond hoe kleiner het hartje

    Niemand dwingt jou om dit te volgen, als het je niet bevalt gooi er dan een slotje op.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  7. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    welke heb je nu gekozen? Ik overweeg nu om een xo 500gb + halo 5 te halen voor 350 euro. Ik kan alleen even niet goed bepalen of 500gb voldoende is. Je kan toch externe HD's toevoegen of wordt je daarin beperkt?

    De elite is me te duur jammer genoeg. Ik heb liever 2 a 3 spellen voor dat verschil.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan iedere externe HDD doen. Moet alleen hoger zijn dan 256GB.
     
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Als je de 500GB versie koopt, let er dan wel op welke controller je erbij krijgt. De nieuwe controller (herkenbaar aan de 3,5" jack poort onderaan de controller) valt sterk aan te raden. En dan bedoel ik dus niet de Elite controller.
     
  10. Triple__vince

    Triple__vince New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is de Elite geworden! Ik wilde graag de nieuwe controller hebben. Bij de Bart Smit heb ik de Halo masterchief collection voor €20 gekocht. Daar ben ik wel zoet mee tot fallout 4.
     
    Insane/Erret, Alexknl en Hybrid vinden dit leuk.
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Veel plezier ermee ;)
     
  12. Triple__vince

    Triple__vince New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    4
    Dank, dat zal wel lukken:thumbs:
     

Deel Deze Pagina