1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heropen Casemodding!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Centurion, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom wordt het topic gesloten als er slechts een paar zijn die het over "lays en croky" hebben? Geef die personen dan een ban.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee. We hebben al zo vaak gewaarschuwd, en toch komen de chips steeds bovendrijven.

    Dit hebben jullie toch echt aan jezelf en aan Herman te H te danken.
     
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ban die members dan toch gewoon..:mad:
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    HEB JE MOEITE MET LEZEN?
    HELPT HET MISSCHIEN ALS IK HET ZO DOE?


    Oftewel, zoals je hierboven kon lezen, nee.
     
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje lullig or, daar kunnen de mensen die zich met het legale modden bezighouden toch niks aan doen? Maarja it's your call.............
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo erg vond ik het niet..hij zei alleen wat ie precies met z'n xbox heeft gedaan..hij ging er niet gespecificeerd over in en die post was er ook helemaal ook niet voor bedoeld om over dat te praten dus ik snap niet waar je het probleem ervan in ziet, had hem dan gewoon gewaarschuwd, maarja t' is nou eenmaal niet anders. ;)
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Lullig? Lullig ?

    Kom op zeg. In ieder deel van het Casemod gebeuren moest er wel een keer met sluiten of bans gedreigd worden.
    Ik vind dat we eigenlijk veel te los geweest zijn op deze topics, aangezien iedere andere topic waar ook maar 1 keer modchip aangehaalt word, automatisch dicht gaat.

    Nee, je mag van geluk spreken dat de boel niet eerder dichtgelazerd is.
     
  8. Caps13

    Caps13 Guest

    jah ban die members dan gewoon.
     
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja..jammer dan. Wordt er nu wel een nieuw deel aangemaakt ofzo ? :confused:
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het ronduit raar dat een hele groep van legale modders (waaronder ik) wordt gestraft als er slechts een paar zijn (ik noem geen namen) die het bij tijd en wijle over chips hebben en daar dan niet eens diep op in gaan (met uitzondering van een paar nieuwe members). Bovendien komt het me slecht uit want ik ben net bezig met een custom case :).
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik wou net foto's van mijn doos maken en daar posten maar dat zal wel niet meer lukken..:{
     
  12. Caps13

    Caps13 Guest

    doe niet moeilijk, maak gewoon weer een deeltje aan.

    Edit: als iemand in Nederland iets illegaals doet zoals stelen etc., ga jij dan ook alle mensen in Nederland een boete geven? Dacht het niet....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2005
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Voorlopig kun je naar casemodden fluiten op XBW.nl
    Jullie hebben het voor jezelf verziekt.
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat dan gelijk weer gesloten zal worden..
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me niet verstandig. Ik denk dat je dan direct een O.W. aan je broek hebt, of meer.
     
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we al die moeite voor niks gedaan..:mad: Voor 't zelfde geldt heropen je de gesloten thread..lijkt mij..maarja ik wil hier verder niet meer vaak op in gaan anders wordt dit een slow-chat ofzo..ik kan er niet over beslissen dus kijk maar..
     
  17. Caps13

    Caps13 Guest

    nou ik heb anders heel veel krediet op xbw :cool: :9
     
  18. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je beredenering niet helemaal... Natuurlijk is het lullig! Al die lui die in topic lopen te posten worden nou gestraft om niks want zij houden zich wel aan de regels, vind je het dan eerlijk dat zij ervoor moeten boeten :{

    En ik snap niet waarom je de mensen die wel fout bezig zijn niet gewoon bant, zij houden zich niet aan de regels dan moeten zij daar consequenties van merken...

    Het zou toch ook raar zijn als ik bijv. iemand vermoord dat mijn hele dorp in gevangenis komt > ik heb het gedaan maar laat de rest maar ook ervoor boeten omdat ik met hun omga... |:- (om maar een voorbeeld te geven)
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  19. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant is het lullig. Zijn er maar een paar die het erover hebben en ze zeggen er zelf wat van dat het niet mag. Dus ze doen (proberen) er iig iets aan te doen. Vind het zelf wel jammer, was net weer bezig en wou ook om hulp vragen

    Aan de andere kant is dit natuurlijk de enige manier. Want dat gebuert wel vaker. Bijv. bij voetballen. Als er een groep is dat vuurwerk gaat smijten op het veld wordt de wedstrijd gestaakt. Lekker voor hun, maar de vader die met zijn kinderen een leuk dagje wou hebben schiet erbij in.

    Het is misschien niet de beste manier maar wel de enige manier, vind ik.

    Edit: en, eerlijk is eerlijk. Ze zijn nog erg mild geweest. Want wat Graveheart zegt is wel waar. 99% van de topics met het woord modchip wordt meteen gesloten...
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Het niet lezen van mensen, of het niet snappen van regels (slow-chatten) zullen ook wel hebben meegeholpen met het sluiten van de draad.

    !SIC! had nog zo gewaarschuwd en toch blijven mensen slow-chatten ik vind het zelf ook niet leuk. Maar het moet maar zo, kijken of jullie wat leren. Volg een cursus _0/

    Edit: Daarnaast doe je niet de moeite voor anderen, maar voor jezelf.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina