1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heropen Casemodding!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Centurion, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    lol :+

    Grappigste wat ik gelezen heb vandaag :D
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Idd, niet echt fantastische woordkeus... voor de record, wij staan nergens boven als admin, voelen ons ook zeker niet beter, maar hebben wel meer verantwoordelijkheid en bevoegdheden.

    En ja, we zijn ook slimmer, knapper en sexyer :cool:
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Klopt. Maar Graaf plaatste het alsof ze niks te zeggen hebben in deze zaak. Wat natuurlijk niet waar is, teminste dat mag ik hopen. Heeft weinig met het topic te maken dus ik houd erover op.

    Ja, waar denk je dat ik mijn 'looks' vandaan heb. Kostte me wel anderhalf jaar maar dan heb je ook wat! :cool:
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of ie open was gebleven als ik de post had gerapporteerd bij een Moderator of Administrator, ipv een PM naar Herman te sturen..... :mad:
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat is niet de reactie die mij is opgelegd. Ik kan goed zelfs beslissen wat ik wel of niet terecht vind. Denk je nou echt dat de admins niet zouden willen dat ik mijn eigen mening naar buiten bracht? Precies.


    Note: Dit is voor een onbepaalde tijd, en niemand kan ontkennen dat er niet genoeg gewaarschuwd is. In elk deel van die (immens) grote threads moest er gewaarschuwd worden.
     
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    toch ben ik er van overtuigd dat je je mening niet helemaal duidelijk brengt omdat je er zelf vast ook niet blij mee bent.

    maarja, zoals gezegd, we kunnen toch niets doen aan de almachtige DW en GH. Dus ik zal het in ieder geval bij deze post laten...
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Natuurlijk ben ik er niet blij mee. Is het terecht; ja.
    Erover doorgaan heeft op dit moment toch geen zin.
     
  8. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Enn...?
     
  9. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Las net de reactie van VySio, bij wie zit de schrik er dan weer in? De meeste mense die het verknalt hebben, waren namelijk nieuw. Heropenen is precies hetzelfde als dezelfde vraag 2 x stellen antwoord blifjt hetzelfde, de aanpak moet gewoon anders.

    Natuurlijk snap ik dat een thread zoals casemodden illegale praktijken aanlokt, maak er voor mij apart een apart forum aan zoals van TGM< dat alleen members die weten hoe het er hier aan toegaat, daar kunnen posten(aka, ze weten dat modded hier illegaal is..) Niet dat ik echt weet hoe het erin toeging in de thread, maar naar alle reacties kan ik het me wel voorstellen..
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2005
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu vind ik echt dat ie open moet hoor..het is allang genoeg geweest om hem dicht te houden en ik heb nu een tal aan vragen over Casemodding.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Juist door dit soort vragen blijft de topic dicht.
    Ik gaf al aan dat het enkele weken gaat duren. Kom dan niet na een kleine week vragen hoe het ervoor staat.

    Je ziet vanzelf wanneer ie open is.

    Het is allang genoeg geweest? Dat beslis jij? :{
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie beslist het dan wel?

    Publieke opinie lijkt voor mij belangrijker dan eigen voorkeur...
     
  13. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn jullie lekker slim bezig sorry hoor maar als je een hele groep members gaat straffen voor newby's die de faq niet lezen ben je niet zo slim bezig daarom ga ik hier nu ook weg naar een ander forum waar ze tenminste de newby's straffen en niet de groep die zich aan de regels houd.
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat zegt, dan moet je het ook vooral doen ook ! Met dreigementen schieten we niks op..:{

    @ Centurion: Je hebt volkomen gelijk !
     
  15. Junior04

    Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor..maar dudes er zijn nog andere forums die je je xbox kan showen. ;)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De admins en de mods beslissen het... gewoon geduld hebben ... :)
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het geduld in eigen persoon O-)
     
  18. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    dit is eigenlijk best wel triest, ten eerste de mods hebben er zelf voor gezorgd dat het forum werdt gesloten. Als je een casemodding forum opent (ok er staat CASEmodding)

    dan kun je er ook vanuit gaan dat er over sjips wordt gepraat etc etc, had dan helemaal geen mod forum geopend
     
  19. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is dus ook weer een punt. Maar hoe kunnen we het anders duidelijk maken ? :confused:
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Toevallig staat er in het beleid sinds de opening van deze site dat er niet over modchips gepraat word.
    Iedereen op de site weet dat, en ook bijna iedereen weet zich hieraan te houden. Zelfs 80% van de casemod mensjes.
    Jammer, daar gaat het punt wat je wilde maken.

    Er hoeft niets duidelijk gemaakt te worden.
    Casemodden ok, modchips nee. Duidelijk genoeg.
    Nu is het punt, snappen alle members dat wel?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina