1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote Kickstarter en alle gameprojecten die er zijn topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tco, 5 apr 2012.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hoewel er natuurlijk nog steeds adventures uit kwamen is dit toch echt de wederopstand van de adventure, blijf het heerlijk vinden. _O_
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Z was de RTS van vroeger ja. Z. is gewoon een totaal andere game.
    Turnbased zombie trading card game en zo. :p
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Weer een updateje. Rend gefaald, was ook wel te verwachten met maar 2 updates in weken tijd. Kickstarter maken en hopen dat die het haalt werkt natuurlijk (meestal) niet.


    [​IMG]


    Yay voor Z.!




    En als je wilt weten hoeveel ~4000 posters/T-shirts en tubes e.d. er uit zien check dit filmpje.

    [yt]nEaY4JYooJk[/yt]


    Dead State PC Gamer interview; http://www.pcgamer.com/2012/06/20/d...-mitsoda-explains-why-zombies-arent-the-point

    Leuk stukje ook over hoe (bepaalde) gaming sites nu weer Kickstarter negeren ook al zitten er gewoon veel belovende games op en nieuwe aangekondige mogelijke flutgames worden wel bekeken maar ja.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Weer updateje gedaan.

    Retrovirus en Z. hebben nog een flinke eindsprint nodig. Retro is nog gefeatured door TotalBiscuit en is al begonnen met een (mini)inhaalslag.

    En Z. moet gewoon slagen, Zombies en cardgame! En mooie blonde dames!

    Also Dead State heeft nog 4 uur te gaan (doel al gehaald maar leuke stretchgoals).
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Megaoverdue update gedaan. Z. heeft het toch gehaald met nog wat 'bonusfunding' en Retrovirus jammer genoeg niet. Jetpack 2 is gecancelled en gerelaunched.

    Check ook vooral Castle Story uit. Een goal van 80k en binnen 24 uur zaten ze op $ 200k. Lijkt me ook een erg leuke game. Hoop alleen dat ze wat leukere (digital only) pledges toevoegen.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Indeed. Hele grote update gedaan en deze staat er nu ook bij.

    PA staat op 1,2 mil en krijgt strakjes nog wel een flinke surge gok ik.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Broken Sword heeft uiteindelijk de 800.000 gehaald (incl paypal donations). Wat een heerlijke set aan adventures komt eraan. _O_
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Na bijna een maand maar eens een flinke update gedaan.

    Broken Sword heeft de 800k gehaald, paar kleinere KS's hebben het gehaald (Two Brothers/Arakion).
    Weer paar nieuwe toegevoegd, Blackspace moet cool zijn maar de pagina zelf spreekt me niet direct aan (toch 1e indruk), zal natuurlijk voor die eindigt nog wel ff goed lezen en filmpje bekijken. Hopelijk doen ze een relaunch als het niet lukt.
    Weer een grote (Shaker) gelaunched maar hoor nogal veel negatieve uitingen over het filmpje, de opzet, de informatie etc. Eens zien maar.

    En weer 2 kleine leuke (zo op eerste gezicht) KS erbij gezet; Fabled Fortress & Ring runner.


    edit; mega update voor Project Eternity; http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/326585?ref=activity
    3 mil en 3.5 mil stretchgoal.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2012
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    En weer een grote update met een flink stel nieuwe games. Veel sci-fi/space games nu op KS.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Welke van de projecten zijn nu ook al daadwerkelijk gereleased? Ik weet dat Project Giana nu uit is. :)

    Ik blijf trouwens blij met het Double Fine Adventure forum en alle updates/videos die ze leveren. Dat is echt kwaliteit die je bij veel van de projecten niet terug ziet.
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht tot ik de blu-ray set krijg om alles te zien.


    Faster than Light, Project Giana, Chivalry Medieval Warfare volgens mij. Misschien wat andere kleine maar ik volg niet alles.
    Aantal bezig met alpha's en beta's en redelijk aantal pas volgend jaar meer substantiële dingen.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    En tijd voor een update weer; flinke lijst met games naar funded en eentje naar not funded.
    Rustig nu Project GODUS geëindigd is, 2 grote(re) KS nog over waaronder 1 Dungeon Keeper kloon die erg veel belovend is. Eindelijk een keer een DK variant die er ook echt op lijkt en niet alleen door geïnspireerd is.

    En just in case; Forsaken Fortress (http://kck.st/T6e8lz, defense game) heeft nog 6 uur te gaan.
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Na kerst/oud/nieuw/weekje in Frankfurt weer eens een overdue update gedaan.
    Net aantal nieuwe en paar oude games erin.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik hoop dat Cryamore de 225.000 haalt. :)
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze gaan ieg gestaag door, komt allemaal weer aan op de laatste 2 dagen.

    Weer paar games erbij gezet, wordt weer wat drukker. Check vooral de laatste 3. Gave art en games.
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zitten ook al na 2 dagen op 2.3 miljoen. :9

    Weer eens tijd voor een flinke update.

    Death Inc, Project Awakened en Wildman nog die het alle 3 niet gehaald hebben. Vooral van Death Inc. vind ik het echt jammer.

    Maar gelukkig zijn er weer een boel nieuwe games waaronder enkele erg interessante.
    Waaronder; Delver's Drop, Strategizer, Torment en Pulse.
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik ben hier erg benieuwd naar :)
    Civitas
     

Deel Deze Pagina