Sticky Het grote "Upload Studio" topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hybrid, 27 nov 2013.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    994
    Dat laatste heb ik nog niet geprobeerd (vanuit de activity feed) en ga ik zodadelijk eens proberen!
    Maar vanuit de upload app werkt het (nog steeds) niet voor screenshots die ik gisteren heb genomen...

2. DarkRuleR

DarkRuleR Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Voor de zekerheid.
    Je hebt de Onedrive app wel al op je Xbox One staan?

B Tender vindt dit leuk.
  3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    994
    Ja :)
    Los van de onedrive-share optie zie ik de andere shareopties (posten op je wall, posten in een message) ook niet verschijnen. De hele share-optie is gewoon weg ;(
    Vanuit de activity-feed kan ik, heb ik getest, ook niets kiezen wat uit sharen lijkt.

Ik ga m'n privacy-instellingen nog eens doorakkeren. Misschien dat het daarin zit (al heb im 'n privacyinstellingen redelijk openstaan, videos verschijnen automatisch op xboxclips.com)! :)

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    994
    Opgelost :)

Voor mij was de 'oplossing' om enigszins relevante privacysettings eventjes op strict/block te zetten en daarna weer vrij te geven. Voor nieuwe screenshots is de share-optie vervolgens verschenen, voor de 'oude' screenshots bljift deze nog steeds uit (geen ramp). Heeeeel misschien is het ook 'vanzelf' opgelost en had de 'privacy-reset' er niets mee te maken, dat is niet uit te sluiten.

Deel Deze Pagina