1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Kerst & Nieuwjaar Topic 2013

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fullmetal Alchemist, 25 dec 2013.

  1. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    (Zover ik weet is er nog geen officiele topic voor kerst en nieuwjaar, maar mocht deze er wel zijn kan deze topic per direct gelocked worden. Ik heb zelf nog geen toegang tot The Green Mile dus ik weet niet of er daar al een topic ervan is)

    -----

    Merry Christmas iedereen! Ik dacht dat het wel een leuk idee was om een topic te maken van 1 van de belangrijkste feesten van het jaar. Dus wat is het doel van dit topic? Goede vraag.

    Je kan hier uiteraard iedereen de beste wensen geven, maar ook delen wat er gedaan word met kerst/nieuwjaar, wat je gekregen hebt en meer!
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Staat al een topic in de Green Mile maar daar kan je nog niet in dus kan het ook wel hier inderdaad :+

    Zalig kerstfeest iedereen :cool:
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ook al uit de Hoekse Waard, drukke bedoening zo :cool:

    Maar ook de beste wensen en een mooi 2014 gewenst :)
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Fijne dagen nog ;)

    Ik heb fallout New vegas gekregen net :) Ben benieuwd of het net zo leuk is als Fallout 3
     
  5. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, kerst is bij ons ieder geval voorbij, en de kerstman (en kerstvrouw in dit geval) hebben veel leuks voor mij achtergelaten!

    Op eerste kerstdag heb ik, uiteraard, een Donald Duck Pocket gekregen (dat is echt al bijna 10 jaar traditie) maar ook Sonic Lost World voor de 3DS!

    Op tweede kerstdag heb ik een axe douche en verzorgingspakket gekregen en Soul Calibur V voor de Xbox 360, want die had ik nog niet :D Mijn kerst is dus absoluut geslaagd :)
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Fijne dagen allemaal!
    Zelf doen wij niet aan cadeautjes met kerst, alleen lekker eten en vervolgens risken met de familie :+.
    Dadelijk uiteraard de kroeg in.
     
  7. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik blijk echt weer een necrobumper te zijn :3 Anyways

    [​IMG]
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Happy NewYear Everyone! :)
     

Deel Deze Pagina