1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het relatief grote Playstation randapparatuur topic!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Dr0kz, 28 nov 2013.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik zoek eigenlijk een beetje betaalbare headset die niet zo belachelijk groot, lomp en lelijk is zoals die Turtle Beach dingen. Beetje een luxere versie van die gratis headset die je altijd gratis kreeg bij de 360 en nu ook weer bij de One. Tips? Ik dacht meteen aan Logitech maar al die dingen zijn met USB.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    [​IMG]

    Was die reflectie in m'n scherm zat :emo: hier hebben ze echt niet goed over nagedacht dus. Hopelijk komt er snel een optie dat je het uit kunt zetten.

    Waarom niet meteen een complete headset? :) Het is een wereld van verschil met een beetje goede stereo headset al, met een surround headset is het helemaal niet normaal meer wat je allemaal nog meer hoort in games als Battlefield bijv.

    Als je dan toch geld uitgeeft kan je het beter in een keer goed doen en je buren/ouders/vriendin houd je ook te vriend :+ win-win!
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De schuld moet je geven aan de tv fabrikanten , helaas hoort Sony daar zelf ook bij.
    Overdag gamen op mijn vorige Sony 3D Display was totaal onmogelijk door het reflectie van het scherm.
    Waarom in vredesnaam onze Bravia FULLHD TV een anti-glare geven en de 3D Display een hoogglans reflecterende glasplaat :F:
    Ben heel blij dat de voeding van de 3D Display naar ±6 maanden is overleden en van de MM een andere tv/monitor mocht uitzoeken.

    Moet de PS4 nog steeds aansluiten op mijn game-tv "Pansonic 3D plasma" maar verwacht daar geen problemen want kon normaal gamen met de Playstation Move.

    --
    Waarom moest Sony zo nodig een aparte aansluiting gebruiken voor de Playstation Camera :mad:
    De kabel is tekort en kan hem niet verlengen.

    Heb eerst getwijfeld om de camera te kopen omdat ik niet wist hoelang de kabel was.
    Op de doos stond de lengte ook niet en de medewerkers bij de MM waren te druk met het verkopen van PS3's
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tsja deels geld, deels omdat ik geen zin heb om altijd met zo'n ding op mijn kop te zitten, deels omdat mijn buren ook wel regelmatig de muziek een stukje harder zetten en ik dan ook wel af en toe wat herrie kan maken en deels omdat ik op mezelf woon en dus geen rekening hoef te houden met mijn ouders. Maar vooral die eerste twee. ;)

    Trouwens nog een voordeel van beamer met scherm, geen reflectie. :cool:
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het opladen van de controller via de laptop lijkt te werken. Hoera. :+ Dat lost het probleem van de te korte kabel ook weer op.

    Wel slechte accu tov wat ik gewend ben van de 360 controller. Pff, niet eens een dag volgehouden.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik weet niet wat je allemaal f\doet met je controller, maar de mijne houd het makkelijk een dag vol hoor...

    PS4 heeft hier zowat heel het weekend aangestaan, en heb maar 1 keer een kabeltje eraan moeten hangen voor opladen...

    En die 360 accuutjes zijn een ramp, die zijn bij mij echt meteen leeg.
    Koop die kutdingen ook niet meer, gewoon batterijen erin.....als ik em weer eens aanzet.:+
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ga deze morgen halen

    [​IMG]

    Is online alleen bijna overal uitverkocht. Dus ga bij de Mediamarkt of Saturn checken !

    Had 'm ook voor de PS3... en kan eigenlijk niet meer zonder.

    Haat het om met oplaadkabel te gamen

    De DS4 gaat trouwens best snel leeg !!

    Met de DS3 kon ik zeker wel 15 a 20u gamen, de DS4 valt na 8 a 10u al uit.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Plaatje doet het niet....;)


    Ik heb er ook geen last van; zodra de controller leeg is, pak ik de andere controller om te gamen, en kan de lege opgeladen worden.:b:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, wat kán ik doen met de controller? :+ Spelen, en niet meer. Denk niet dat ik wat verkeerd doe.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Op zaterdag was na 6-7 uur gamen bij mij ook nog maar een streepje van de controller over terwijl de DS3 bij mij makkelijk 20 uur+ mee gaat
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ow ja, vergeleken met de DS3 gaat de DS4 minder lang mee, dat is een feit.

    Dat lichtbalkje vreet stroom denk ik.:9
     
  12. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Dat geluidsboksje ook. Maar de DS4 gaat stukke langer mee dan de Wii-U gamepad, het kan dus erger :+
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Power settings, dan kan je instellen dat als je de controller 10 min niet gebruikt, gaat ie vanzelf uit.
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Denk eerder dat het speakertje veel stroom vreet dan dat dat LEDje van 1,2Watt :+

    Na 9-10 uur is ie ook wel leeg maar hij laad ook supersnel weer op en je kunt hem aan elke MICRO-USB hangen, dus ook je telefoon lader bijv.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Bij welke spellen naast Resogun hoor je geluid uit de speaker dan?

    Zowel in nfs Rivals als ghosts niks gemerkt...
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Killzone Audiologs :)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij Bol.com net de vertical stand besteld voor € 12,99
    Had de tegoedbon van €10 (GTA V) er nog liggen en heb deze maar gebruikt.

    Keek ook even naar de rode controller maar € 104 ga ik er niet voor betalen :F:
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138

    Ah, vandaar... Verwacht Killzone morgen pas binnen te krijgen ;-)




    Thx! Was die bol 10 euro bon helemaal vergeten!
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Waaat?! 100 pleuries voor die gekleurde controllers? :eek:
     
  20. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina