1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het relatief grote Playstation randapparatuur topic!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Dr0kz, 28 nov 2013.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nee man :lol: voor 60 euro haal je al een gekleurde bij de BarSmit.

    Ik wacht zelf nog op de Oranje :)
     
  2. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Was er inmiddels al meer bekend over volledig draadloze headset die direct op de PS4 werken? Ben niet zo'n fan van USB kabels aan de voorkant :+
     
  4. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Weet iemand toevallig waar je een costum controller kan laten maken in nederland?
    Dus het gaat om andere body en knoppen. ( geen rapid fire )

    had zelf alleen evilcontrollers gevonden maar die zit in Amerika.
    Een uit nederland uit twente op marktplaats maar die heeft niets op voorraad en vertrouw ik niet gezien je alles vooruit moet betalen en pas naar 8 weken je controller hebt.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2013
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vooruit betalen via Marktplaat dat nooit :mad:
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Glij toch tijdens lang rennen oid steeds een langzaam af van de sticks.

    Dus op Deal Extreme heel goedkoop wat van die Controller Caps besteld, zal wel twee weken duren ofzo :+

    Ze hebben trouwens veel meer dan op die link, ff "similair" items checken
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2013
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Iemand die bekend is met het aansluiten van de Astro headphones op de PS4? Ze werken namelijk met een kastje (MixAmp) die op de PS4 aangesloten wordt. Nu is de grote vraag voor mij... Krijg het namelijk nergens gevonden op internet, waar je headset kabel uiteindelijk in gaat. Als ik het goed begrijp in die MixAmp en dus NIET in je DS4 controller. Kan iemand dit bevestigen?
    Voor mij is vervolgens van belang om erachter te komen hoe lang die kabel is als die in de MixAmp moet. Want PS4 staat toch bij de Tv, waarvan ik ruim 2 a 3 meter vanaf zit met de controller.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij heeft Bol.com mijn klacht hier gelezen want ze hebben de prijs aangepast en de verkoper verwijderd.
    De rode controller kost nu € 64,99

    Bol.com had gezegd dat ik uiterlijk zaterdag de vertical stand in huis heb maar deze staat volgens de bestelstatus nog steeds op "wordt verwerkt" :mad:

    Wacht met spanning wie als eerste een verlengkabel voor de Playstation Camera zal uitbrengen want 2m is veelste kort.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag de PS4 vertical stand gekregen en dat ding is de adviesprijs van € 24,99 totaal niet waard :mad:
    De PS4 staat zonder stand stabieler rechtop dan met stand 8)
    Dankzij de GTA V waardebon en gratis verzendkosten koste de stand nu € 12,99

    Heb het even uitgesteld maar de PS4 is nu ook betaald :cool:
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Vandaag dan eindelijk de "Sony Wireless Dualshock 4 Charging Station" binnen gekregen (was bijna overal uitverkocht).

    Staat mooi naast mijn tv en mijn controllers zijn altijd opgeladen en klaar voor gebruik.

    [​IMG]

    Ik had hiervoor de officiële PS3 Charging station van Sony en daarna de Vogel TwistDock.

    Maar deze zien er nog mooier uit !

    Dag oplaadkabel _0/
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gaaf! Hoe staat het tegenwoordig met dat continue opladen van accu's zoals in de controllers? Gaat de kwaliteit van die accu's daar niet ontzettend van achteruit? Vind het namelijk wel heel sjiek. Die oplader sluit je aan op USB poort van PS4 of gewoon stopcontact?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Handig ding maar wat als ze leeg zijn en je nog wilt spelen? :+

    Je kunt hem ook opladen met een Micro usb kabel, dus je telefoon / headset lader gaat er ook gewoon op werken.

    Heb zelf een stopcontact achter m'n bank geschroefd en daar 2 laders in geprikt, kan zo altijd van alles laden :)
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2013
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Daar was ik ook bang voor. Maar ik las een tijdje terug dat hij gewoon stopt met laden als de controllers vol zijn.

    Je sluit hem aan op een stopcontact .

    Als de controllers aan het opladen zijn zie je een oranje lampje op je DS4s...als de controllers volledig opgeladen zijn gaat het lampje uit.

    Hij ziet er erg slick uit en kost maar €30 !

    Ik had hiervoor de officiële PS3 lader en de Vogel Twistdock en heb nooit problemen gehad.

    @Dr0kz dan moet ik alsnog een oplaadkabel gebruiken als ik wil doorspelen. Maar ik speel niet zo vaak met 2 controllers tegelijk. Dus ik heb altijd 1 controller die volledig opgeladen is.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mja het blijft een gedoe dat opladen/batterij verwisselen, beter schieten ze nou een keer op met die invoering van het draadloos laden, alle nieuwe telefoons en draadloze apparaten moeten het gewoon's ondersteunen zodat we voortaan enkel je device op de tafel hoeft te leggen :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey, mijn PC herkent de DS4 opeens als 'Wireless Controller'.
    [​IMG]
     
  16. Silverpeet

    Silverpeet Touch a DS ..

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke mixamp/set heb je?

    Kijk hier even als je niet de wireless mixamp hebt:
    http://forums.astrogaming.com/showt...ing-to-the-PlayStation-4-A40-A30-Audio-System

    Als je de wireless Mixamp 5.8 hebt, dan heb je een PS3 chat cable (usb naar mini jack) erbij die je verbindt met je mixamp. Je kan niet zomaar een oem kabeltje daarvoor gebruiken. Ik heb mijn Astro zo dus aangesloten op mijn PS4.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nice. Dat werkt dan via bluetooth? Doet de ds4 het op een pc?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen bluetooth, ik heb het met de bijgeleverde USB kabel aangesloten. (geen idee of BT ook zou werken. Niet geprobeerd)
    Fez herkent het als een 360 controller (het gebruikt iig die button prompts). Thomas Was Alone werkt het niet perfect mee, daar is vierkantje de spring knop. Dat klopt niet! :+
    Maar daar zullen vast programma's voor zijn om de knoppen correct toe te wijzen (xpadder?) Het werkt iig! Ook in de Eigenschappen van de 'Wireless Controller' werkt iedere knop. Dat is wat anders dan de DS3..
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Op dit moment wacht ik op de postbezorger. Wordt mijn Astro A40 2013 editie geleverd met de ASTRO MIXAMP PRO. Heb nu begrepen van een forum member hoe alles in elkaar zit, dus zal zo kijken of alles werkt. Ben in elk geval erg benieuwd! O-)
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Iemand ervaring met Bluetooth toetsenborden?

    Er is nu een aardige in de aanbieding: 18,90 bij Groupdeal
     

Deel Deze Pagina