1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    dat is nog eens een goede instelling, voor het plezier en opbouw van ervaring! Dat is de reden dat ik superblij ben met mijn vroegere beslissingen, lekker gaan werken (vanaf mijn 12e). Als ik nou naar mijn 15,5 jaar oude zusje kijkt, die nog niet eens weet wat werken is :x
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik
     
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    De gemiddelde accountant is wel meer dan 20% van de tijd bezig met cijfertjes. Kom op zeg! Alsof je zonder enige affiniteit met cijfers accountancy moet gaan doen! Echt geen goede voorstelling van zaken.

    Je moet zeker kunnen boekhouden als accountant. Het is zelfs de basis. Daarnaast is oa administratieve organisatie iets waar je veel mee te maken krijgt.
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ha nou vandaag me eerst werkdag achter de rug, maar ik zit met een aardig nadeel: Ik moet kleding van de WE kopen.....normaal zoals ik het kan loop je ermee in de rondte en word het terug gehangen, maar nee ik moet het kopen. Ik werk dus voor me eigen kleding en ik denk dat ik het maar daarbij opzech. Zoek wel verder.
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Fooi zal denk ik niet al te veel zijn, en ik krijg nog niet eens alles maar een deel ervan.

    Maar hoeveel uur moet je dan werken? Om aan dat minimum van 28.50 te komen.

    Als ik incl fooi 6 euro zou verdienen ben ik daar bijna 5 uur mee bezig.
     
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wil ook wel meer verdienen, alleen heb ik elke dag training/wedstrijd.
    Ik werk wel, maar dat is alleen op zondag kranten doen.
    Uurtje werk, en 10 euro rijker.

    Maarja, ik ga wel ff wat in de zomervakantie doen. Dan heb ik tenminste wat tijd;9
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk bij de plaatselijke Free Record Shop op dinsdag, koopavond (standaard de donderdag) de zaterdag en de koopzondagen. Verdien zo'n €4,50 ofzo, en ik word bijna 20, dus dan gaat dat weer omhoog. 't lage salaris maakt me niet echt uit, ik vind het heerlijk werk, en zit er goed op m'n plek. Net een jaarcontract gekregen, dus voorlopig ben ik daar nog wel :D

    Mag bijna afrijden, dus ik denk dat ik dan ga kijken of ik er een bezorg ding bij kan krijgen.. Pizzatent ofzo.
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer bezorgen ze pizza's met de auto? Nog nooit een pizza auto gezien, bij ons gebeurt dat altijd op scooters.
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons wel hoor, meeste nog met scooter. Maar sommige bedrijven ook met de auto. Sparerib express bijvoorbeeld
     
  10. SR20DET

    SR20DET Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Werk: Saturn Rotterdam Car Hifi
    Inkomsten: Te laag
    Ervaring: Nooit iets op voorraad. Drie uur niks doen. Toch betaald krijgen.

    Mooi zou zijn als ik een hoger inkomen kreeg. Slapend rijk worden ^_^
     
  11. SR20DET

    SR20DET Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... eens even kijken of we dat ook hier hebben. ik smacht naar een nieuw parttime baantje
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je ziet dat pizza's met een auto worden bezorgd weet je dat ze geld hebben, en ze hebben alleen geld met veel klanten. Veel klanten zijn er voor een reden. Of mooie bezorgsters of goeie pizza's.

    De bezorgers hier zijn honds lelijk. Maar bezorgen wel met de auto :)

    Tenminste 2 van de zoveel bedrijven hier dan.

    btw: Ik betaal mijn pizza's van mijn werk als Auditor.

    Wat dat is? Elke keer waneer je naar een helpdesk belt is er een kans dat het gesprek wordt opgenomen om de kwaliteit te controleren. Ik luister de gesprekken mee van 50 mensen en vertel ze wat ze beter kunnen doen. Dit levert mij 10.20 bruto in het uur op. Min. 32 uur en mijn eigen dagen indelen.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^^ De beste en drukste pizzaboer van Hoorn doet alles nog altijd op brommers.. Than again, in de loop der jaren is het restaurant 3x zo groot geworden en volgens mij staan er 2 hele mooie mercedessen voor 2 bazen :+
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan zijn ze niet echt liev voor de werknemers lijkt mij. Ontslaan voor ze achtien zijn? Geen auto's voor de zaak willen kopen? Slechte werksfeer? Ach zolang je pizza maar lekker (duur) is :)
     
  15. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk bij super de boer:+

    Ik kan wel meer verdienen dan dit maar heb het hier prima naar mijn zin!
    Oké, het werk is kut maar de collega's zijn leuk, daar gaat het in de eerste plaats om toch?
     
  16. Mike1984

    Mike1984 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0

    Daar heb je zeker een punt.

    Ikzelf werk liever ergens waar ik het naar me zin heb en met een lekker gevoel naar toe ga elke dag , dan dat ik ergens 400 euro bijv in de maand meer kan verdienen maar met tegenzin naar werk ga.
     
  17. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Net aangenomen bij een callcenter hier in Amsterdam. Het leek nog best relaxt, goede sfeer en alleen maar mensen bellen die al ergens lid van zijn, dat is minder erg dan mensen bellen die nog geen lid zijn.

    En 9,25 p/u, dat is niet verkeerd als 18jarige.
     
  18. Mike1984

    Mike1984 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag dan hopen dat je mij niet aan de telefoon krijgt.
    Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel callcenters, die weten namelijk niet van ophouden.
    De eerste keer blijf ik altijd netjes en vriendelijk, maar als ik heb gezegt nergens intresse te hebben of dat ze me niet meer moeten bellen en het dan een dag of een week later toch doen ( wat dus eigenlijk altijd gebeurt ) dan ben ik een verkeerde.
     
  19. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Zoals ik al zei, ik hoef alleen maar mensen te bellen die al lid zijn van een bepaalde organisatie (WNF bijv.).

    En al zou ik mensen aan de telefoon krijgen die daar niet van gediend zijn, dan denk ik nog dat ik daar wel tegen kan hoor. :+
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ook niet als ze bellen voor een cursus begrijpend lezen? Want dat kun je nog wel gebruiken zo te zien.
     

Deel Deze Pagina