1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. De Neus NL

    De Neus NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    131
    Bedankt!

    Nee, ik weet alleen dat ik nog in de vrachtwagen ben geklomen en heb gebeld. Maar vanaf daar tot ik wakker werd weet ik niks meer, alleen wat ze verteld hebben.

    Ik was redelijk veel bloed verloren waardoor ik out ging. De ambulancebroeders/artsen waren blij dat ik mijn medische gegevens heb in gevuld op mij Iphone, waardoor ze onder andere snel bij mijn bloedgroep konden.

    Ik kwam pas bij na een openratie van 4 a 5 uur, waar ze alles hebben gefatsoeneerd. En na een paar zakjes bloed bij gevult te hebben, dus heb nu Duits bloed maar of ik daar blij van moet worden. :+ Ik zelf heb van dit alles niks meegekregen. Het schijnt dat ik onderweg naar het ziekenhuis wel even bij was, alleen ik brabelde maar wat onzin. Dat klinkt wel alsof ik bij was. :+ Maar dat is wat mij verteld is, ik zelf weet er niks van. En dat is een hele vreemde ervaring, vandaar dat ik ook heel erg in paniek was toen ik bij kwam. Voor mijn gevoel zat ik nog in mijn vrachtwagen, maar lag in een Duits ziekenhuis


    Blijkbaar interesseerd het niemand wat er gebeurd is. Maar prima dan ga ik me ook zo opstellen in het vervolg, help volgende keer wel met uitladen. Denk dat een Nederlander wel geholpen had, want wij helpen elkaar nog wel onderweg. En het is op de Scandinavie route gebeurd, de meeste Nederlandse Scandinavie rijders kennen elkaar wel. Ik weet welke bedrijven er stonden, (Oostblokkers en Duitsers) die zijn nog niet klaar met mij als ik ze tegen kom als ik weer mag en kan rijden.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Jezus wat een verhaal. Hopelijk herstel je snel en zodanig dat je weer lekker kan doen wat je het liefste doet!
     
    De Neus NL vindt dit leuk.
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    WTF bizar man :eek:
    Sterke met herstellen, hopelijk snel weer op de truck.

    Dat die andere niet helpen joh, treurig zeg.
     
    De Neus NL vindt dit leuk.
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Beterschap en succes met het herstel!

    wat zijn er toch veel rare mensen op de wereld....
     
    De Neus NL vindt dit leuk.
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bizar, en wat een heftig verhaal. Veel beterschap!
     
    De Neus NL vindt dit leuk.
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Blij dat je weer gewoon onder de mensen bent @De Neus NL ! En wat een verhaal. Toch zou ik zelf altijd andere mensen blijven helpen. Ik kan mij niet voorstellen dat 'stik maar' ooit goed zou voelen.
     
    L.A. en De Neus NL vinden dit leuk.
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, tegenwoordig maken ze liever filmpjes of foto's dan je helpen. Of ze jatten nog even je cabine leeg... Hoe bedoel je verhuftering.
     
    De Neus NL vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Genoeg te vinden op Dumpert inderdaad. :)
     
    De Neus NL vindt dit leuk.
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    [​IMG]
     
    De Neus NL vindt dit leuk.
  10. De Neus NL

    De Neus NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    131
    Bedankt allemaal!

    Ik ga me best doen om zo snel mogelijk weer de baan op te kunnen! Het zal moeilijk worden, omdat ik wel opnieuw moet leren lopen met mijn rechter been. En het is maar de vraag of ik voledig zal herstellen. Maar dat zien we met de tijd wel. Het had ook anders kunnen aflopen. En zoals ik al aangaf des noods laat ik mijn auto ombouwen tot handbediening, of dat ik met mijn linker voet kan gas geven en remmen. Gelukkig is overal een oplossing voor. En ik moet en ik zal weer die dikke Scania door Europa sturen.

    Ik zeg wel zo stoer ik doe voor niemand meer wat, maar dat zit niet in mijn aard. Altijd behulpzaam, maar ik denk nu wel 2 of 3x na voor ik wat doe. Maar de wereld is wel verhufterd, want als je iemand het hoord uit schreeuwen van de pijn ga je toch kijken? Tenminste dat zou je denken, maar de werkelijkheid is helaas anders. Ik zie dit maar als een leermomentje.

    Gelukkig ben ik wel weer thuis, met alleen maar geliefde om me heen. En mijn dochter vind het wel leuk, middagdutje met papa, hele dag knuffelen en heel veel boekjes lezen. Dus vervelen hoef ik me niet, anders verzint ze wel wat waar ze mij mee bezig kan houden.

    En dan nog 1 punt van frustratie! Betaal me blauw aan verzekeringen als kleine zelfstandige, ook voor arbeidsongeschiktheid. En dan heb je een keer wat waardoor je niet kan werken, dan word je van het kastje naar de muur gestuurd door die klootzakken. Als ik weer op de auto zit zeg ik dat ook op. Dan gaat dat bedrag die ik iedere maand betaal aan hun wel in een apart potje. Niet dat ik het nu nodig heb. Maar ik moet nu wel een andere jongen op die auto zetten, en dat die voor 2 man alles bij elkaar rijd kan niet. Gelukkig hebben we altijd goed gespaard privé, en genoeg geld in de zaak laten staan.
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik dacht dat mijn vader rond de 500 en 700 euro per maand betaalde voor ongeschiktheidsverzekering omdat hij 55+ is..
    gaat wel te gek!
     
    De Neus NL vindt dit leuk.
  12. De Neus NL

    De Neus NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    131
    heeft je pa geluk. Ik ben 26, en betaal (toevallig vandaag afgeschreven wat ik zag) 722,46 per maand, maar heeft ook te maken met het soort werk, bruto inkomen en wachtijd voor start van uitkering.

    Maar het is gewoon niet grappig meer al die verzekeringen. En helemaal in onze sector, alls moet alrisk, en omdat ik in het koel- vriestransport zit moet ik tot een schade van 2 miljoen euro per auto verzekerd zijn. Waarbij het in elk ander soort van transport tot max 1 miljoen is.
     
  13. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Dat hele verzekeringswezen is ook zo verrot als wat. Ze verdienen keihard op andermans leed.
     
    Reckuuza, Yellow 13, Daz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hebben jullie een foto van jezelf op een CV? Of hoeft dat niet omdat ze je tegenwoordig toch meteen gaan facebooken :p
     
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik heb geen facebook :D

    Wel een foto op CV ja. Maar ze kunnen me verder toch niet vinden op naam.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je geen Linkedin of Facebook hebt, zou je wel een foto op je CV kunnen doen. Maar het blijft sowieso de vraag of je het zelf wil. Aan de ene kant hebben ze dan beetje een beeld, maar andere kant is een verrassing ook prima toch. Tenzij ze je al hebben gevonden. :+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb hem er toch opgezet. Met een bril ziet er wel slim uit tochhh
     
    Cyndris, L.A. en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol mijn neef van 20 had gesolliciteerd bij Post.nl. Post sorteren etc.
    Iets van 20 uur in de week ofzo. Kreeg die een mail of die wilde bellen. Dus hij dacht mooi een uitnodiging ofzo. Krijgt die te horen dat die te ver weg woont en dat ze een regel hebben van max 30km woon werk verkeer (het is 31.2km van zijn huis naar hun pand..) Nog nooit van gehoord. Waarom is dat hun probleem? Er is toch geen reisvergoeding, hij heeft een eigen auto en is niet zo dat die onderdeel is van het file probleem want de starttijd is om 05:00 in de nacht tot 10:00. Bizar.
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    WOUW!

    Dat is wel de meest lullige manier om iemand af te wijzen.
     
    Alexknl en Reckuuza vinden dit leuk.
  20. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Dus hij moest zelf bellen om te horen dat hij afgewezen was, om een reden die nergens op slaat? Leuk bedrijf dat PostNL.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina