1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    €499 is de normale prijs hoor. Ook in Nederland...
     
  2. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Bij Nedgame

    XBOX One (zonder kinect)399,-
    XBOX One (met kinect)488,-
    XBOX One Titanfall Pack528,-

    Bij redcoon is alles wat goedkoper, maar heb begrepen dat de service daar erg te wensen overlaat
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Redcoon is prima hoor. Bestel er al jaren. Nooit een probleem gehad. :)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  5. as3

    as3 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb net voor een zeer redelijke prijs een X1 in Mexico gekocht, wat dus hetzelfde is als een US console. Heb al via Microsoft NL mijn console geregistreerd en heb enkel nog een NLse (of nja, EU) voeding nodig voor als ik over een paar weken weer thuis ben. Ik had begrepen dat je via Microsoft een originele EU voeding kon aanvragen, uiteraard tegen betaling. Echter, ik zie alleen de optie om mn voeding te vervangen, moet ik eerst mijn huidige voeding opsturen waarna ik voor zo'n €30 eentje van hun terugkrijg.

    Klopt dit, kan ik niet enkel de EU voeding bestellen zonder de mijne op te sturen?

    Heeft anders iemand toevallig ervaringen met die dingen die je via eBay kan kopen? Die kosten minder dan de helft, zijn alleen niet origineel...
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor zo ver ik weet verkoopt MS geen voedingen. Dit omdat er voorheen nog al veel consoles gestolen werden uit huizen zonder de voeding. Je kunt er wel een omvormer tussen zetten. Of er moet iets in de MS policy veranderd zijn. Als je die van jouw opstuurd lijkt het me niet dat je een EU versie terug krijgt.

    Een niet originele voeding zou ik er niet tussen zetten, maar dat is mijn idee. Misschien dat iemand daar betere ervaringen mee heeft. Bem sowieso geen fan van 3rd party artikelen, maar een voeding is wel het allerlaatste wat ik 3rd party zou kopen.

    Was de console zo veel goedkoper daar dat je hem niet in Nederland gekocht hebt?
     
  7. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik had begrepen in mn directe omgeving dat kopen bij redcoon prima gaat todat er iets niet goed is of het product defect raakt.
    Mensen moeten vrij lang wachten en worden van het kastje naar dr muur gestuurd.
    Vandaar dat ik hem bij nedgame had gekocht is ook maar 10 min. Bij mij vandaan.

    Mexico had ik hem nooit gekocht btw hahaha
     
  8. as3

    as3 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    ^ ze zijn gewoon in de Walmart, Sams Club, Costo te koop hoor, komt precies op hetzelfde neer als een US console. Voor omgerekend een kleine €237 laat ik dat ding + kinect & Forza natuurlijk niet liggen. Games toch toch regio vrij, alleen de voltage van de voeding is dus anders.

    Heb even gezocht op eBay en Amazon waar er ook wat 3rd party voedingen zijn; maar het handigst is denk ik inderdaad gewoon om zo'n omvormer 110/220V er tussen te zetten.

    Edit:

    Ik heb ook het volgende adaptertje gevonden, kost maar een paar euro en dan kan je je oude X360 voeding voor de One gebruiken. Recenties lijken goed (toegegeven, het zijn er maar een paar), het is alleen de vraag in hoeverre het echt verstandig is; al lijkt zoiets mij wel een stuk minder riskant dan zo'n 3rd party voeding uit China, je gebruikt immers gewoon je originele oude voeding van 203W.

    Zie: Hier en Hier

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2014
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Omvormer is denk ik je beste en veiligste oplossing. Ik zou het zelf niet aan durven met een Chinese 3rd party adapter. Veel plezier met je X1 :)
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik zou anders even Microsoft support opbellen of je deze US adapter kan vervangen door een EU adapter door hem op te sturen. Als je het duidelijk uitlegt zullen ze vast wel iets voor je kunnen regelen.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die staan toch gewoon op eBay?
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een Xbox360 brick aansluiten op een XOne met een Chinese adapter is vragen om problemen.
    Het gebeurt nu al regelmatig dat bij simpele usb-kabels de draden verkeerd zijn aangesloten.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoel ook gewoon een standaard omvormer voor 110/220V.
     
  14. as3

    as3 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Het kan geen kwaad om die gasten even te bellen idd.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Als ik MS points voor een geïmporteerde Xbox One (locale op UK) wil, waar kan ik die dan het beste kopen? Gewoon alsnog op livecodes.nl bijvoorbeeld?

    Edit: antwoord zelf al gevonden. :)

    http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card-uk.php
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2014
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom daar kopen? Via de US winkels kun je ze velen malen goedkoper krijgen...
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alles waar je dezelfde kaart voor dollars koopt. Koers is ongeveer 1.35/1.4. Die factor kun je jezelf besparen. Ik heb zo geen links omdat ik alles via CC koop.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zoals Amazon en zo. Hybrid had er een topic over gemaakt dacht ik. Het is iig zonde om in Nederland te kopen.
     
  20. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de US XBOX gift cards werken wel als je locale dus op US staat?
     

Deel Deze Pagina