1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hind gaat door!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ajax, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ajax

    Ajax Guest

    hallo,
    ik zag het volgende:

    Hind tóch naar finale Idols
    Het avontuur leek over voor de 18-jarige Idols-kandidate Hind. Op emotionele wijze nam zij afscheid van het avontuur waarin zij zich sinds vorig jaar November liet meeslepen. Tenminste, dat dacht ze, want, Hind mag terugkomen!

    De reden omtrent deze plotselinge beslissing is heel logisch, volgens juryvoorzitter Henkjan Smits "Zoals we al zo vaak hebben aangegeven, draait Idols om wat de kijker wil. Zij moeten uiteindelijk het nieuwe idool kiezen, en dat betekent dan ook dat zij bepalen wat er gebeurt in het programma."

    Dat het zó ver zou gaan dat zelfs de regels van het spel er aan moesten geloven, had ook Henkjan niet gedacht. "Het concept van Idols ligt in principe helemaal vast. Maar als blijkt, zoals afgelopen week, dat de kijkers graag drie kandidaten in de finale zien, dan moeten we daar gewoon aan toegeven.

    De beslissing heeft niet alleen gevolgen voor de 18-jarige ster, maar ook voor de twee finalisten, Jim en Jamai. Zij zijn op dit moment druk bezig met hun promotietour, en de terugkeer van Hind betekent dat ze hun plekje aan de top plotseling moeten delen. Gelukkig denken zij zelf heel positief over de plotselinge beslissing van de redactie.

    "Het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit" vertelt Jim overtuigd. "Het is en blijft een race, en de beste moet winnen, op welke manier dan ook. Als ik het nu nog van Hind verlies, dan vind ik dat niet zo erg. We komen er alledrie wel, en ik voel me nu toch al een winnaar, dus wat valt er te verliezen." Medefinalist Jamai denkt er al net zo over: "Het enige dat er nu voor ons verandert, is dat er iemand bijkomt om de ervaring mee te delen. We hebben iemand teruggekregen die we kwijt zijn geraakt....hoe kan dat nou slecht zijn?"

    Sportief zijn de twee in ieder geval. Minder spannend wordt het er niet op, want met Hind terug in de race, lijkt helemaal niets meer zeker. Wie wordt het idool van 2003, Jim, Jamai of nu toch Hind? Ontdek het zelf, en kijk naar Idols, aanstaande zaterdagavond

    Best leuk toch?

    Zou er nou ook nog een poster van Hind te krijgen zijn ?

    }:]
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoax.

    Hmpf, waarom kopieer je een tekst als je weet dat het een hoax is..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina